Gå til innhold

Sist sette film?


Anglofil

Anbefalte innlegg

Darkest hour, anbefaler filmen på det varmeste, har aldri sett så bra skuespill tidligere ( og jeg har sett en del film ) Gary Oldman "ble nesten Winston Churchill" skjønner ikke at det går an å spille så bra, imponert og han fikk en velfortjent Oscar.

:nordvesta:

Anonymkode: 82b89...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Darkest hour, anbefaler filmen på det varmeste, har aldri sett så bra skuespill tidligere ( og jeg har sett en del film ) Gary Oldman "ble nesten Winston Churchill" skjønner ikke at det går an å spille så bra, imponert og han fikk en velfortjent Oscar.

:nordvesta:

Anonymkode: 82b89...5c1

Hvor så du den? :)

Og har du sett John Lithgow som Churchill i The Crown? Han var bare helt fantastisk bra der! Så et intervju med ham hvor han fortalte at han faktisk diskuterte karakteren underveis med nettopp Oldman (via epost), så jeg har hatt lyst å se hans tolkning siden jeg så det :jepp:

 

 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.8.2018 den 8.09, Wonders skrev:

Årets guttefilm!!!!!!!

 

The Ritual på Netflix. 

 

Jupp jupp digger den. Skal forestille Kungsleden mellom Sverige og Norge. 

Jeg er fra Hedmark og er vokst opp i skogen. Denne var stilig. Basert på novelle av Adam Nevill.

Den der er sykt bra ja!

Anonymkode: 8a3c9...269

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så akkurat utøya filmen, eller 22 juli. Jeg hadde hjertebank og klump i halsen gjennom hele filmen.. helt forferdelig at det har skjedd på ekte. 

Anonymkode: f8217...354

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rumle skrev:

Hvor så du den? :)

Og har du sett John Lithgow som Churchill i The Crown? Han var bare helt fantastisk bra der! Så et intervju med ham hvor han fortalte at han faktisk diskuterte karakteren underveis med nettopp Oldman (via epost), så jeg har hatt lyst å se hans tolkning siden jeg så det :jepp:

 

 

Hei :)

Jeg kjøpte filmen ( verdt å ha i samlingen min ) men vet at man kan se gratis film på 123 watch movies

Nei, har ikke sett The Crown, men den skal jeg absolutt se!

Tusen takk for tips!:lillesky2:

Anonymkode: 82b89...5c1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hei :)

Jeg kjøpte filmen ( verdt å ha i samlingen min ) men vet at man kan se gratis film på 123 watch movies

Nei, har ikke sett The Crown, men den skal jeg absolutt se!

Tusen takk for tips!:lillesky2:

Anonymkode: 82b89...5c1

Bare hyggelig! Håper du liker den :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

After Earth - ikke den verste filmen jeg har sett, men jeg brukte spole fremover-knappen mye, og det sier jo sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...