Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Serenity.

Hvorfor kommer det ikke en "Serenity 2"?

Kanskje fordi dette er avslutningen til serien Firefly..?

Anonymous poster hash: 3889f...132

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje fordi dette er avslutningen til serien Firefly..?

Anonymous poster hash: 3889f...132

Det er ingen som helst grunn til at det skal slutte der.

Selv om River Tam muligens ikke er jaget vilt lenger og Simon og Kaylee endelig roter seg sammen, så betyr ikke det at det ikke kunne være noen interessante historier fra Firefly-universet å fortelle.

Det er et mysterium for meg at denne serien ble avsluttet så kjapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen som helst grunn til at det skal slutte der.

Selv om River Tam muligens ikke er jaget vilt lenger og Simon og Kaylee endelig roter seg sammen, så betyr ikke det at det ikke kunne være noen interessante historier fra Firefly-universet å fortelle.

Det er et mysterium for meg at denne serien ble avsluttet så kjapt.

Det er det for mange andre også, inkludert skuespillerne. Men det var snakk om et eller annet i en paneldebatt for ikke så lenge siden, husker ikke hva. Men det må i så fall skje i skuespillernes fritid, for minst to av skuespillerne er i store, populære serier, Castle med "vanlig" filming og Suits med filming på helt andre tider (det er derfor de får med folk som spiller i vanlige serier i enkelte episoder). Når de har felles "ferie"-tid, det er det vel bare skuespillerne selv som vet. 

Jeg har i den sammenheng begynt å se serien Con Man med Nathan Fillion og Alan Tudyk. Jeg har bare sett en episode så langt, men den ser ok ut. De nevner tidlig at de var i en tv-serie som tok slutt altfor fort, men den heter ikke Firefly i serien. NF har også nevnt "den romserien" i en episode av Castle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Balian de Ibelin

Star Wars: Episode IV, V og VI

Må si at selvom jeg ikke synes at Episode I,II og III er så dårlige som mange sier. Så er den orginale triologien mye bedre,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det for mange andre også, inkludert skuespillerne. Men det var snakk om et eller annet i en paneldebatt for ikke så lenge siden, husker ikke hva. Men det må i så fall skje i skuespillernes fritid, for minst to av skuespillerne er i store, populære serier, Castle med "vanlig" filming og Suits med filming på helt andre tider (det er derfor de får med folk som spiller i vanlige serier i enkelte episoder). Når de har felles "ferie"-tid, det er det vel bare skuespillerne selv som vet. 

Jeg har i den sammenheng begynt å se serien Con Man med Nathan Fillion og Alan Tudyk. Jeg har bare sett en episode så langt, men den ser ok ut. De nevner tidlig at de var i en tv-serie som tok slutt altfor fort, men den heter ikke Firefly i serien. NF har også nevnt "den romserien" i en episode av Castle.

Fillion stilte i Mal-outfit i en Castle-episode om cyberpunks, så vidt jeg husket. Full Browncoat rig. Det var ganske artig.

Tydelig nok at Firefly lever videre, om ikke som serie, så iallfall i hjertene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jurrasic World. Det var 2 timer jeg aldri kan få igjen. En av de verste filmene jeg har sett så langt i år!! Trodde ut ifra traileren at filmen skulle være bra men der tok jeg skammelig feil!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dawn of the Dead (2004). Er ikke så verst, men alderen merkes, og ikke på en god måte sånn som med originalen. Akk @ nu metal. Bedre enn remakes flest, da, uendelig mye bedre enn remaken av Day.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...