Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvor ser dere filmer nå som popcorntime er fudget?

Gode gamle utorrent, og diverse torrents.

Anonymous poster hash: c2995...310

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode gamle utorrent, og diverse torrents.

Anonymous poster hash: c2995...310

Da må man jo laste ned. Det å finne gode sider OG få invite er ikke bare bare. De legges jo ned over en lav sko de også. Jævlig irriterende, bygge seg opp en knallbra ratio og så *poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å kjøpe film Silfen?

Går nok på kino til at jeg ikke gidder det. Dessuten er det forsøplende og de blir ødelagte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det synes jeg. Helt klart. Er veldig glad i både cd'er og blu-rays. Alt skal være originalt. Sånn er jeg.

Jeg er en såkalt samler Silfen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han der marsboeren. Underholdende og vellaget film, selv om det strengt tatt er Robinson Crusoe via Apollo 13. Neppe noe man ser mange ganger, men absolutt verdt turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ser dere filmer nå som popcorntime er fudget?

Jeg leier over kabel. Get. Det er litt stive priser, syns jeg, varierer mellom 29 og 59 kr. Utvalget kunne vært bedre. Men det kommer en del nye filmer relativt raskt, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leier over kabel. Get. Det er litt stive priser, syns jeg, varierer mellom 29 og 59 kr. Utvalget kunne vært bedre. Men det kommer en del nye filmer relativt raskt, da.

Jeg syns det er litt risikosport. Hva om filmen er ræva og man ikke vil se den? Da vil jeg heller ha type Netflix. Men bare med bedre utvalg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Did you hear about the Morgans? Så bare halve, gidder ikke kranglingen på den måten og det var i grunnen forutsigbart hva som kom til å skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Requiem for a dream, sett den altfor mange ganger... Den gjør noe med meg! 

Hvorfor poster du det her da egentlig?

Anonymous poster hash: 456d6...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er litt risikosport. Hva om filmen er ræva og man ikke vil se den? Da vil jeg heller ha type Netflix. Men bare med bedre utvalg.

Jeg har hatt et par skrekkopplevelser, det skal innrømmes.

Det ideelle hadde selvsagt vært gode filmer, bredt utvalg og ingen betaling utover aboet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...