Gå til innhold

Sist sette film?

Anglofil

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

What to expect when you are expecting

Som forventet(!), halvgod, men ikke mer.

Apropos den tittelen. Da jeg ventet førstemann i -98, så var det svangerskapsboken jeg kjøpte meg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Locke, på Cinemateket. Nydelig. Den er månedens film, så løp og se!

Anonymous poster hash: 68a36...0c8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos den tittelen. Da jeg ventet førstemann i -98, så var det svangerskapsboken jeg kjøpte meg. :nigo:

Ja, filmen er faktisk (merkelig nok) basert på den boken :D og den er vel den mest solgte graviditetsboken i verden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

From Dusk Till Dawn av Q. Tarantino. Den var awesome første halvdelen helt til zombiene kom. Off, så tåpelig. Og slutten var bare bleh. Now what liksom ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

From Dusk Till Dawn av Q. Tarantino. Den var awesome første halvdelen helt til zombiene kom. Off, så tåpelig. Og slutten var bare bleh. Now what liksom ..

Den er knall, all the way. Dessuten, zombier? What? Vampyrer kjære deg!

Men syns du den var ræva, så ikke prøv deg på treeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er knall, all the way. Dessuten, zombier? What? Vampyrer kjære deg!

Men syns du den var ræva, så ikke prøv deg på treeren.

Ok, vampyrer da. Var så skuffet fordi Tarantino lager normalt sett veldig kule filmer, men vampyr-greia ble for mye for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok, vampyrer da. Var så skuffet fordi Tarantino lager normalt sett veldig kule filmer, men vampyr-greia ble for mye for meg.

Jeg syns han er veldig variabel. Og mye av det er forferdelig dårlig. Han er bra på overdreven action, som Kill Bill. Og Reservoir Dogs og Pulp Fiction var bra. Men zombier og vampyrer får han ikke til. Grusomt dårlig. Og så har han denne usalige hangen til å stille seg foran kamera og SI ting. Av og til sier han veldig MYE, også, som i From Dusk Till Dawn. Slutt med det, Quentin. Du suger som skuespiller. Nøy deg med å gå over gaten i bakgrunnen, som Hitchcock gjorde, eller et en gulrot, som Peter Jackson gjorde i den første Lord of the Rings-filmen. Det er det mer klasse over, og det ødelegger ingenting.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Need for Speed.

Ser man vekk fra dårlig dialog, elendige skuespillere, tragisk dårlig plott og kun fokusere på de nydelig bilene. Så var det en bra film :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...