Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bigbrother må være noe av det dummeste jeg har sett. synes det var artig i første omgang, men nå er det bare for dumt

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Har Linn noen gang noe annet å snakke om enn andre mennesker? På en negativ måte? Synes hun ALDRI snakker om mennesker på en positiv måte eller ting eller samfunnet eller interesser eller noe som helst??

Skrevet

Egentlig virker Anna ganske smart, hun er jo den første i huset som har "gjennomskuet" Linn. Når hun sa til Carina i går at Linn ikke kunne glede seg på andres vegne, ble jo Carina helt sjokkert. Og hun har jo vært sammen med Linn i huset mye lenger enn hva Anna har vært...

Gjest Gjest_minimi_*
Skrevet

Den jeg liker best i huset nå er faktisk Anna, hun baksnakker ikke og er alltid positiv.. byner å bli lei av Carina, som hele tiden skal tru hun er perkekt.. Linn er ei jævla sladrekjærring... dritt lei av hu gitt..

Skrevet

Hem hem, Anna baksnakker nå litt hun også :)

Gjest Gjest_minimi_*
Skrevet

Det er isåfall ikke mye.. hun er ikke falsk som Carina og Linn.. Carina tør ikke å si hva hun mener om folk til di, hun er jo livredd for å ikke bli likt av alle...

Skrevet

Herrejemini for noen stygge tatoveringer!!! Anton sin var stilig, men de andre to var råstygge jo. Hjelpe meg, at det går an... Nå ble jeg sjokkert! Sex er en ting, men stygge tatoveringer er permanente jo.. :overrasket: Og de piercingene, det så virkelig vondt ut... *grøss*

Hadde jeg vært der inne hadde jeg ikke gjort noe, jeg hadde nok vært den kjedeligste av alle sammen... ;)

Skrevet

Hadde ikke Anton en kjæreste utenfor huset??

Skrevet

Oj, spennende. Håper Jessica eller Linn går ut.

Det var visst avsluttet det med Anton.

Skrevet

Det ser ut som om Carina har prøvd å presse puppene helt opp under halsen i dag, hehe...

Skrevet

Jippi!

Skrevet

Vet ikke helt hva jeg syns jeg. Likte ikke Carina, men syns allikevel det hadde vært mer riktig at Anna hadde gått ut. Blir spennende å se på torsdag hvem som må gå da.

Gjest Gjest
Skrevet

Bra at Carina gikk ut! Nå håper jeg Jessica og Linn ryker som de to neste... (Selv om Anna kanskje ikke fortjener å være i finale, men hun er jo "skjønn" da!)

Skrevet

Det var tråkig at Carina måtte gå.

Hadde håpet på Anna jeg. Ho har ikke vært der, og jeg synes ikke ho fortjener en plass i finalen. Håper ho går på torsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...