Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg takler ikke helt Kristian. Synes det å be noen dra til helvete fordi de er ekle er skikkelig stygt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg takler ikke helt Kristian. Synes det å be noen dra til helvete fordi de er ekle er skikkelig stygt.

Og så ble han skikkelig sutrete etterpå, først nekta han for at han hadde sagt det, og så plutselig begynte han å unnskylde seg og sutre osv... Begynner å få litt avsmak på hele fyren gitt, og jeg har bare sett av og til..

Skrevet

Men så driv jo Angelica og provoserar han også, då. Kliner med andre framfor han, kosar intenst med andre...Forstår at han syns ho er litt ekkel.

Skrevet

De er jo ikke sammen - seriøst.

Skjønner jo at Angelica vil ha det litt gøy når hun først er med på noe sånt.

Skrevet

Men han må jo stå for det han sier fordi vel??? Først så nekter han for at han har sagt noe sånt i heletatt. Fordi at hun provoserer han gir han jo ikke rett til å si at hun er ekkel og at hun skal dra til helvete? Jeg skjønner jo at hun blir irritert, det betyr ikke at jeg ikke skjønner han og..

Skrevet

Angelica er temmeleg tvetydig, og ho VEIT godt kor utruleg interessert Kristian er i ho, og ho utnyttar det. Han sa det greiene i fylla, og han beklaga det etterpå. Det visar vel eigentleg berre at han bryr seg om ho, at han ikkje likar at ho rotar med alle rundt seg.

Gjest synseren
Skrevet

Skjønner dere ikke at Kristian egentlig liker Jessica? Han prøvde å gjøre det slutt med Angelica på festen på torsdag, fikk dere ikke det med dere? Han sa masse for å prøve å få Angelica til å tenke.. Indirekte sa han at han var mer interessert i Jessica.

Skrevet

Herrefred for et horehus! :sjokkert: Bare pupper og romper og nakne folk i pisse-badekar jo! Signaturen min tatt i betraktning, tåler jeg en del, men dette ser jo så tilgjort og dumt ut. JAG AR SÅ FORBANNA nej jag e bara kååååt :( Høns!

Gjest Fruktfat
Skrevet
Jeg takler ikke helt Kristian.

jeg satt og så i går kveld av mangel på noe annet å gjøre (synes BB egentlig er noe søppel). og fy f for en kvalming kristian er!! bortskjemt dritunge. ikke kjekk heller, bare kvalm. og benytter enhver anledning til å se seg i speilet. :kvalm:

og jessica -som jeg før syntes var morsom- er jo bare en bortskjemt dritunge hun også.

men muffe er litt søt da! :)

og anton syntes jeg også var ganske kjekk, helt til jeg så hvor idiot han var i det karet med fiskeslo. :overrasket:

Skrevet

Må si jeg reagerte på den derre tissinga i boblekaret jeg da :overrasket: Voksne folk gjør ikke sånt.

Skrevet
Angelica er temmeleg tvetydig, og ho VEIT godt kor utruleg interessert Kristian er i ho, og ho utnyttar det. Han sa det greiene i fylla, og han beklaga det etterpå. Det visar vel eigentleg berre at han bryr seg om ho, at han ikkje likar at ho rotar med alle rundt seg.

Kristian virker bare utrolig sær... tror ikke jeg har sett han smile eller le en eneste gang inne i huset.

At han bryr seg om Angelica tviler jeg egentlig på, tror nok han kun er ute etter en sengekamerat inne i huset, og naturligvis falt han for den blondeste jenta med mest silikon.

Ikke noe vondt ment mot Angelica, det er Kristian jeg ikke takler her.

OG HVA ER DET MED den knekken i ryggen??? Ser så utrolig lite macho ut :forvirret:

Gjest synseren
Skrevet

Hva synes dere om de nye som har kommet inn i huset? Synes det er positivt med nye folk i huset, skaper litt liv. :)

Skrevet

Leste nettopp på nett at Angelica sov i samme seng som Sami. De trengte visst "nærhet". Forundrer meg ikke om det blir noe der. Gabriella er det nok flere som kommer til å slite med. Wenche er anonym. Daniel og Carina tror jeg blir et par.

Morsomt med nye, men Sami får jeg fnatt av. Han snakker for mye.

Skrevet

Håper angelica ligger med sami, jeg :D Og et par stk andre også, og kristian må se alt.

Skrevet (endret)

De dagene Jessika og Richard var lenket sammen var utrolig morsom. For ett par :ler:

Angelica må være noe av det mest selvoptatte jeg noen gang har sett!Og egentlig det samme med Malin. Se hvordan hun hele tiden drar inn kinnene og lager trutmunn :forvirret: Æsj!

Kristian tror jeg rett og slett var kort.

Endret av Lizzi
Skrevet
Se hvordan hun hele tiden drar inn kinnene og lager trutmunn  :forvirret:  Æsj!

:ler: Utrolig fjollete!

Men hvorfor er hun ikke med på konkurranser?

Gjest Fruktfat
Skrevet (endret)
:ler:  Utrolig fjollete!

Men hvorfor er hun ikke med på konkurranser?

det lurer jeg på også? hun er operert i magen, kanskje hun er ny-operert? (selv om jeg ikke skjønner hvorfor hun da kan ha sex, men ikke bli sprayet med selvbruner...)

og om det er fordi hun ikke vil vise seg uten det skjørtet sitt og en genser, hvorfor er hun da med på big brother, hvor hele meningen er at de skal bli filmet døgnet rundt, i alt de gjør? :klø:

Endret av Fruktfat
Skrevet

Dusjer og skifter hun aldri heller? Har enda ikke sett henne inne på badet.

Skrevet
Gabriella er det nok flere som kommer til å slite med.

Har ikkje sett dei siste gongane...Kva er det som er slitsomt med Gabriella?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...