AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #121 Skrevet 3. mai 2024 Og oppå det, så er Volvo mest solgte bil i april😅 Anonymkode: 80f93...af8 2
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #122 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 1.5.2024 den 1.34): Må si det er direkte komisk å lese kommentarene til de som tror at Tesla er en kjempedyr statusbil. Tesla er ikke spesielt kostbar, og det er ikke den bilen de som ønsker å "vise seg" kjører rundt med. Anonymkode: 61146...a5c Ha ha, har kjøpt meg en Skoda og den er MYE dyrere en sønnens hvite Tesla. Anonymkode: a4382...ef3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #123 Skrevet 3. mai 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Tesla markedsføres svært lite i forhold til mange andre bilmerker. Eller kan du gi eksempel på slik "amerikansk markedsføring"? Kan det i stedet tenkes at eierne er så fornøyde? De som nærmest er religiøse i forhold til Tesla er de som ikke eier en selv. Mange av dem har et hat av bibelske dimensjoner når de langer ut mot elektriske biler og Tesla spesielt. Nei, her skal det kjøres diesel, og den skal forurense så mye som mulig! For ordens skyld; Jeg eier selv en Volvo stasjonsvogn diesel... og en Tesla. Anonymkode: ce5cd...1dd Jeg kjører Avensis og Leaf selv, har også Honda motorsykkel og en amerikansk romperister som heter Harley-Davidson, egentlig et dårlig kjøp som vibrerer og lekker olje, har vel nesten ikke funnet annet enn amerikansk hifi som er bra kvalitet. 😊 Anonymkode: e1b69...653
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2024 #125 Skrevet 3. mai 2024 Electric Loonie (Elon) greide å lure mange miljøvennlige og progressive folk til å kjøpe Tesla i begynnelsen. Nå som han har vist seg å være en jævla, patetisk, høyreradikal faen som støtter politisk sånne som Ron DeSantis og Trump vs Biden (alle tre suger hardt uansett), så har flere gått bort fra Teslaen. Spesielt når Electric Loonie skal også bringe tilbake nynazister på X. I tillegg er det selvsagt mange andre elektriske merker som er kommet på banen den siste tiden. Anonymkode: acd98...84f
newman01 Skrevet 4. mai 2024 #126 Skrevet 4. mai 2024 (endret) 9 hours ago, AnonymBruker said: Electric Loonie (Elon) greide å lure mange miljøvennlige og progressive folk til å kjøpe Tesla i begynnelsen. Nå som han har vist seg å være en jævla, patetisk, høyreradikal faen som støtter politisk sånne som Ron DeSantis og Trump vs Biden (alle tre suger hardt uansett), så har flere gått bort fra Teslaen. Spesielt når Electric Loonie skal også bringe tilbake nynazister på X. I tillegg er det selvsagt mange andre elektriske merker som er kommet på banen den siste tiden. Anonymkode: acd98...84f Av og til er en bil bare en bil, og ikke et politisk statement fra eieren… Tviler på at folk som kjører Opel og Jeep bryr seg særlig om hva Carlos Tavares mener.. Endret 4. mai 2024 av newman01 2
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #127 Skrevet 4. mai 2024 Musken er ikke nådig 😂😂 Anonymkode: 80f93...af8
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2024 #128 Skrevet 4. mai 2024 Det er dem som er naive og kjøper seg trøbbel og tror dem er miljøbeviste, Anonymkode: 4b17c...f8d
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #129 Skrevet 6. mai 2024 Nordmenn er noen av de dummeste og mest naive menneskene i verden. Anonymkode: 0a2b9...76d 1 1
-jk- Skrevet 6. mai 2024 #130 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nordmenn er noen av de dummeste og mest naive menneskene i verden. Anonymkode: 0a2b9...76d Du har fått med deg at Tesla Model Y var både Norges, Sveriges, Europas og verdens mest solgte bil i fjor eller? Det er ikke bare i Norge den selger bra med andre ord.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #131 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 18.8.2023 den 17.40): Wannebe Richard. Nordmenn er dynget ned i gjeld. De skal imponere venner, naboer og kollegaer. Se på meg jeg er så rik som kjører Tesla. 🤮🤮🤮🤮 Anonymkode: 3f16e...aa5 Dagens: imponere venner - med Tesla?? Si meg, hvordan skiller man seg ut med en bil man ser OVERALT, HELE TIDEN? Helt tydelig at du blir mektig imponert (og kvalmende misunnelig), men Tesla er i dag en helt vanlig bil. De som vil vise seg frem kjører helt andre (og mye dyrere) biler. Anonymkode: 4eb82...e3b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #132 Skrevet 6. mai 2024 Det er nå så mange nordmenn som eier en Tesla, at de vurderer å bytte navn til Norsla. Anonymkode: 87585...a2c 2
Bokormsen Skrevet 6. mai 2024 #133 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (På 3.5.2024 den 16.48): Ha ha, har kjøpt meg en Skoda og den er MYE dyrere en sønnens hvite Tesla. Anonymkode: a4382...ef3 Det er vel derfor nesten ingen kjøper Skoda lenger.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #134 Skrevet 6. mai 2024 Fordi vi hadde mildere vintrer før, og folk trodde tydeligvis at det skulle forbli slik. Nå sitter folk med biler som er verdt halvparten av det de kostet, dyre strømregninger, elbil-fordeler som forsvinner, og et ekstra hat mot vinter (siden elbiler fungerer varierende i det norske klimaet). La oss ikke snakke om elbuss-skandalen… Anonymkode: aeaf8...a59 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #135 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fordi vi hadde mildere vintrer før, og folk trodde tydeligvis at det skulle forbli slik. Nå sitter folk med biler som er verdt halvparten av det de kostet, dyre strømregninger, elbil-fordeler som forsvinner, og et ekstra hat mot vinter (siden elbiler fungerer varierende i det norske klimaet). La oss ikke snakke om elbuss-skandalen… Anonymkode: aeaf8...a59 Jeg har da mye større problemer med dieselbilen i kulda enn både Teslaen og Leafen. (Ja, vi bor på landet, så vi har tre biler når vi er tre med førerkort i familien.) Men jeg aner ikke hva de driver med når det gjelder de bussene. Anonymkode: 91f76...e5c 1
newman01 Skrevet 6. mai 2024 #136 Skrevet 6. mai 2024 6 minutter siden, AnonymBruker said: Fordi vi hadde mildere vintrer før, og folk trodde tydeligvis at det skulle forbli slik. Nå sitter folk med biler som er verdt halvparten av det de kostet, dyre strømregninger, elbil-fordeler som forsvinner, og et ekstra hat mot vinter (siden elbiler fungerer varierende i det norske klimaet). La oss ikke snakke om elbuss-skandalen… Anonymkode: aeaf8...a59 Nå er det vel i hovedsak hvilke akslinger det var drift på som var utfordringen med fremkommelighet, ikke at drivstoffet ikke var dinosaurjuice. Diesel fryser i kulda, så det er ikke optimalt drivstoff det heller om vinteren. Fyll tanken i Agder og parker bilen på Røros en kald januardag, så skal du se hvor lett det er å starte bilen
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #137 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har da mye større problemer med dieselbilen i kulda enn både Teslaen og Leafen. (Ja, vi bor på landet, så vi har tre biler når vi er tre med førerkort i familien.) Men jeg aner ikke hva de driver med når det gjelder de bussene. Anonymkode: 91f76...e5c Hvilken Tesla-modell har du god erfaring med på kalde vinterdager? For det var ikke få personer i elbiler som måtte reddes av fossibileiere i snøkaoset hvor man måtte stå timesvis stille i trafikken i fjor vinter. Vær glad du bor på landet. Det høres jo nesten ut som at dere trenger minst én bensinbil, og droppe Leaf og dieselbil. Anonymkode: aeaf8...a59 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #138 Skrevet 6. mai 2024 For når regjeringen sier hopp så hopper vi. Det samme sa de om diesel bilene, vi hoppet da også. Anonymkode: 527e3...c54
Bokormsen Skrevet 6. mai 2024 #139 Skrevet 6. mai 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken Tesla-modell har du god erfaring med på kalde vinterdager? For det var ikke få personer i elbiler som måtte reddes av fossibileiere i snøkaoset hvor man måtte stå timesvis stille i trafikken i fjor vinter. Vær glad du bor på landet. Det høres jo nesten ut som at dere trenger minst én bensinbil, og droppe Leaf og dieselbil. Anonymkode: aeaf8...a59 Nesten alle nye elbiler har 4wd, og ingen av dem har startvansker i kulda, så det er vel heller fossilene som må reddes i streng kulde;)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2024 #140 Skrevet 6. mai 2024 Bokormsen skrev (39 minutter siden): Nesten alle nye elbiler har 4wd, og ingen av dem har startvansker i kulda, så det er vel heller fossilene som må reddes i streng kulde;) Svært mange elbiler har faktisk problem i kulde med å komme i gang. Fordi 12V batteriet tømmes for strøm, på lik linje med det samme batteriet i konvensjonelle biler. Det er bare å lese deg opp på den problematikken. Noen trenger ikke mange minusgradene heller før det er tomt. Anonymkode: 80f93...af8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå