AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #281 Skrevet 9. august 2023 Haha for noen folk som svarer her. Jeg er forøvrig trygdet. Skal (må) flytte neste år så vi får se. Forøvrig er jeg avhengig av mer ro, og JEG er mer bekymret for bråk der jeg flytter enn utleier trenger å være redd for at jeg bråker. Og unnskyld, men mer slitasje? 😂😂😂 Hvordan i alle navn og dager blir leiligheten din slitt av at jeg ligger på min egen sofa? Sover i min egen seng? Jeg går på do to ganger om dagen og dusjer annenhver dag. Jeg har hjemmehjelp som vasker for meg.. Jeg driver ikke å går fram og tilbake på gulvet ditt i 8 timer 😂😂 Jeg er oppe til alle tider da jeg sliter med søvn, men da jeg er avhenging av ro tror jeg det betyr veldig lite om jeg ligger på sofaen kl 12 eller kl 4. Jeg har forøvrig ikke tv og bruker headsett ved pc. Jeg tror de aller fleste skulle vært glade om jeg var leietageren deres. Men jeg håper jeg unngår de fleste som har svart her 😂 Forøvrig vil jeg si én ting til, du kan ikke forvente å leie ut leiligheten din i 3 år og tror den ser ny ut. Da hadde folk aldri pusset opp en damn shit. Anonymkode: 5f762...e89 3 3
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #282 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Nei. Det er også hvis man velger vekk noen pga de kriteriene som er nevnt i paragraf 1 - 8 i husleieloven. Det er husleieloven vi forholder oss til her, og punktet om diskriminering inntatt i denne, ikke likestillingsloven. Det du sier om diskrimineringslov og graviditet er også feil. Hvis man vet at noen er gravid i ansettelsesprosessen f.eks fordi det er synlig ,eller vedkommende har fortalt deg det så kommer loven inn hvis du tar en vurdering om å ansette noen andre fordi kandidaten var gravid. (Under forutsetning at den gravide var like bra eller bedre kvalifisert). Altså at det er pga graviditeten du ikke ansetter personen. Jeg vet dette ganske godt, da jeg selv har fått erstatning for å bli utelukket i en ansettelsesprosess pga graviditet. Anonymkode: 5c03b...de7 «Diskrimineringsforbudet gjelder ikke dersom utleier selv bor i boligen som leies ut, eller hvis leietaker har tilgang til utleiers bolig, for eksempel hybelutleie (jf. forarbeidene til diskrimineringsloven). Dette regnes som personlige forhold, og hensynet til privatlivet tilsier derfor at det ikke omfattes av diskrimineringsforbudet. Utleier har imidlertid heller ikke i disse tilfellene adgang til å annonsere utleie med diskriminerende innhold.» Man kan ikke dømmes for diskriminering av gravide feks hvis man aldri har gitt dem et tilbud. Det å komme på visning er feks ikke et tilbud om å leie leiligheten. Anonymkode: 11e71...e4c 2 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #283 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Haha for noen folk som svarer her. Jeg er forøvrig trygdet. Skal (må) flytte neste år så vi får se. Forøvrig er jeg avhengig av mer ro, og JEG er mer bekymret for bråk der jeg flytter enn utleier trenger å være redd for at jeg bråker. Og unnskyld, men mer slitasje? 😂😂😂 Hvordan i alle navn og dager blir leiligheten din slitt av at jeg ligger på min egen sofa? Sover i min egen seng? Jeg går på do to ganger om dagen og dusjer annenhver dag. Jeg har hjemmehjelp som vasker for meg.. Jeg driver ikke å går fram og tilbake på gulvet ditt i 8 timer 😂😂 Jeg er oppe til alle tider da jeg sliter med søvn, men da jeg er avhenging av ro tror jeg det betyr veldig lite om jeg ligger på sofaen kl 12 eller kl 4. Jeg har forøvrig ikke tv og bruker headsett ved pc. Jeg tror de aller fleste skulle vært glade om jeg var leietageren deres. Men jeg håper jeg unngår de fleste som har svart her 😂 Forøvrig vil jeg si én ting til, du kan ikke forvente å leie ut leiligheten din i 3 år og tror den ser ny ut. Da hadde folk aldri pusset opp en damn shit. Anonymkode: 5f762...e89 Mange leier ut fullt møblert, og slitasje etter tre år om man er forsiktig bør jo være minimal. Selv solgt min første leilighet som var helt ny når flyttet inn solgte etter 5 år og den så helt ny ut. Mange bryr seg mindre når de leier og som utleier må man finne seg i mye rart derfor også viktig og finne rett person. Du bør finne deg en leilighet i et nytt leilighetsbygg med god isolasjon. Eventuelt en nyere enebolig med byggegodkjent leilighet hvor de som bor der ikke har små barn eller ungdom som liker høy musikk. Du har dine kriterier og utleiere har sine. Man tar valg for sitt eget beste sånn er det bare. Anonymkode: 11e71...e4c
avent Skrevet 9. august 2023 #284 Skrevet 9. august 2023 On 8/7/2023 at 9:14 PM, AnonymBruker said: Men hva skal jeg si, da? Kan ikke lyve og si at jeg jobber. Har faktisk ikke nevnt NAV engang til utleiere. Men som personen over skriver, så er det visst ikke så bra å ikke nevne NAV heller. Så vet ikke helt hva jeg kan si? Anonymkode: ed4d5...c55 Problemet her er nok at de med en gang tenker nav og at de ikke orker den risikoen. Hvorfor du får penger fra nav kan jo være så mangt. Er du psykisk syk, rusavhengighet osv gjør deg nok til at de ikke gidder og ta den risikoen. Å det at du i tillegg alltid kan være hjemme, snur døgnet, bråker om natten, fester osv. Ja jeg vet at her er det lett og dømme, men kanskje du enten bare bør si at du har fast inntekt og ingen problemer med å betale depositum eller så bør du si hvorfor inntekten din er fra nav. Det er stor forskjell på om du er uføretrygdet pga av en arbeidsulykke ol eller om du er rusavhenig med psykiske problemer... og som utleier så tenker de nok på skrekkeks nr 2 og tør ikke ta sjansen.. 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #285 Skrevet 9. august 2023 Jeg har leid ut egen bolig to ganger. Jeg har nok leid ut til uønskede kandidater begge gangene. Har en bolig med hage i et attraktivt område. Begge gangene valgte jeg en alenemamma med flere barn. Superfornøyd med mine leietakere. Anonymkode: c5a4e...751 4
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #286 Skrevet 9. august 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): «Diskrimineringsforbudet gjelder ikke dersom utleier selv bor i boligen som leies ut, eller hvis leietaker har tilgang til utleiers bolig, for eksempel hybelutleie (jf. forarbeidene til diskrimineringsloven). Dette regnes som personlige forhold, og hensynet til privatlivet tilsier derfor at det ikke omfattes av diskrimineringsforbudet. Utleier har imidlertid heller ikke i disse tilfellene adgang til å annonsere utleie med diskriminerende innhold.» Man kan ikke dømmes for diskriminering av gravide feks hvis man aldri har gitt dem et tilbud. Det å komme på visning er feks ikke et tilbud om å leie leiligheten. Anonymkode: 11e71...e4c For det første så er det brudd mot reglene på KG å legge ut tekst uten kilde, men du må gjerne linke til siden det er skrevet på, så skal jeg ta en kikk på det. For det andre så snakket jeg om graviditet etter likestillings - og diskrimineringsloven som gjelder i ansettelsesforhold. Om utleie så er det husleieloven som kommer inn. Men kanskje du kan fortelle likestillings og diskrimineringsnemnda at du har mer peiling enn dem på lovverket om diskriminering ved graviditet og de avgjørelser de kommer med der. Anonymkode: 5c03b...de7
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #287 Skrevet 9. august 2023 Utleier: Så hyggelig at du kunne komme på visning, vel dette er leiligheten jeg tenker og leie ut. Fortell litt om deg selv? Du: Jeg er (25 år?) og er for tiden statlig ansatt. Utleier: Wow jobber i staten, det må jo være veldig bra, hva gjør du der? Du: Jobben min innebærer forvaltning av penger, uten at jeg ønsker og gå noe mere innpå det. Utleier: Da gir jeg beskjed til: Mona, Petter, Hans, Merete, Tonje, Aune, Gisle, Vera, Tormod, Annbjørg, Gullbjørg, Oddbjørg, Anbjørg, Bjørg, Solveig, Per, Petter, Mons, Harald, Per, August, Juni, June, Lene, Linda, Mali om at leiligheten er utleid. Gratulerer, vi oppererer med en gjensidig oppsigelsestid på 3 mnd, velkommen. Du: Takk for at jeg fikk tilslaget til leiligheten. Anonymkode: b1fc7...9ff
AnonymBruker Skrevet 9. august 2023 #288 Skrevet 9. august 2023 On 8/7/2023 at 10:30 PM, AnonymBruker said: Ifølge KG fortjener uføre ingenting. Ikke leie leilighet, ikke få barn og familie, ikke reise på ferie, ikke gå ut å spise, ikke trene osv osv. Anonymkode: d9c4f...f1f Det er ikke begrenset til KG Anonymkode: 6d94b...83b
Drizzt Skrevet 10. august 2023 #289 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 21.06): Er i tjueårene, norsk. Depositum har jeg ingen problemer med å betale, det har jeg også vært klar på når jeg har møtt utleiere. Fast inntekt har jeg, bare at det ikke er jobb eller studie - det er fra NAV. Når jeg blir spurt om jobb/inntekt har jeg pleid å si at jeg ikke jobber, men at jeg har fast inntekt og at å betale leien ikke er noe problem. Så har de ikke pleid å spørre noe ytterligere om det. Så det kan være at de ønsker noen som jobber, eller så virker jeg ikke helt oppegående kanskje? Syns sosiale ting er vanskelig, og det å gjøre et godt inntrykk. Men føler jeg har vist meg fra en god side på alle visninger jeg har vært på. Så det er utrolig kjipt å aldri få napp.. Anonymkode: ed4d5...c55 Du bør ikke svare ''jobber ikke, men har fast inntekt'' fordi det høres mistenkelig ut som inntekt fra kriminell handling og ingen vil ta en slik risiko med deg. Bedre å si NAV, da vet utleier at det ikke er skitne penger det er snakk om. Det er selvfølgelig en fordel med leietaker som jobber og har en fast inntekt fra et ærlig arbeid med ærlig kontrakt. Så er det dette med flere interesserte og det er alltid noen som ikke blir valgt. Har det vært 15 stk som har vært på visning, er det 14 som ikke blir valgt. 1
AndreaJohan Skrevet 10. august 2023 #290 Skrevet 10. august 2023 On 8/7/2023 at 9:06 PM, AnonymBruker said: Er i tjueårene, norsk. Depositum har jeg ingen problemer med å betale, det har jeg også vært klar på når jeg har møtt utleiere. Fast inntekt har jeg, bare at det ikke er jobb eller studie - det er fra NAV. Når jeg blir spurt om jobb/inntekt har jeg pleid å si at jeg ikke jobber, men at jeg har fast inntekt og at å betale leien ikke er noe problem. Så har de ikke pleid å spørre noe ytterligere om det. Så det kan være at de ønsker noen som jobber, eller så virker jeg ikke helt oppegående kanskje? Syns sosiale ting er vanskelig, og det å gjøre et godt inntrykk. Men føler jeg har vist meg fra en god side på alle visninger jeg har vært på. Så det er utrolig kjipt å aldri få napp.. Anonymkode: ed4d5...c55 Jug. Det gjorde jeg når jeg gikk på nav og så etter leilighet. Sa bare jeg studerte 1
AndreaJohan Skrevet 10. august 2023 #291 Skrevet 10. august 2023 On 8/7/2023 at 9:14 PM, AnonymBruker said: Men hva skal jeg si, da? Kan ikke lyve og si at jeg jobber. Har faktisk ikke nevnt NAV engang til utleiere. Men som personen over skriver, så er det visst ikke så bra å ikke nevne NAV heller. Så vet ikke helt hva jeg kan si? Anonymkode: ed4d5...c55 Selvfølgelig kan du lyve. Huseier skal ikke se på kontoutskriften din og har strengt tatt ingenting med det å gjøre. Lyv, si at du tar opp noen fag som privatist. Det gir bedre førsteinntrykk 1
AndreaJohan Skrevet 10. august 2023 #292 Skrevet 10. august 2023 On 8/7/2023 at 10:29 PM, AnonymBruker said: Jeg leier ut, men velger å ikke leie til uføre. Du er i leiligheten i snitt 40 timer mer i uken enn en som jobber, ergo mer slitasje. Jeg tror også at uføre er mer ensomme og dermed også mindre sosiale (ingen kollegaer å sosialisere med). Og sier du Nor så diffust som u hi så hadde du aldri fått leid hos meg. Eller hos mange andre tydeligvis.. Du må være mer åpen! Selv her hvor du er anonym så vil du ikke fortelle noe. Meget sært Anonymkode: 56530...819 Nettop derfor hadde/har jeg jugd til utleier. Fordi det finnes fordomsfulle mennesker som deg 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #293 Skrevet 10. august 2023 avent skrev (1 time siden): Problemet her er nok at de med en gang tenker nav og at de ikke orker den risikoen. Hvorfor du får penger fra nav kan jo være så mangt. Er du psykisk syk, rusavhengighet osv gjør deg nok til at de ikke gidder og ta den risikoen. Å det at du i tillegg alltid kan være hjemme, snur døgnet, bråker om natten, fester osv. Ja jeg vet at her er det lett og dømme, men kanskje du enten bare bør si at du har fast inntekt og ingen problemer med å betale depositum eller så bør du si hvorfor inntekten din er fra nav. Det er stor forskjell på om du er uføretrygdet pga av en arbeidsulykke ol eller om du er rusavhenig med psykiske problemer... og som utleier så tenker de nok på skrekkeks nr 2 og tør ikke ta sjansen.. For noe nonsens du har klart å røre sammen i én melding. Fordommene florerer. Du "vet at det er lett å dømme" - allikevel er det kun det du gjør. 1) Psykisk sykdom trenger overhodet ikke å ha noe med rusavhengighet å gjøre, ei heller det å "alltid være hjemme, snur døgnet, bråker om natten, fester osv.". 2) Nei, det trenger ikke å være en "stor forskjell på omatte-dersomatte-hvisomatte, bla, bla, bla". Igjen, du/dere kommer kun med fordommer og generaliseringer av allerede utsatte hakkekyllinger i samfunnet. Igjen og igjen kommer det samme trangsynte oppgulpet (unnskyldninger) om at uføre liksom skulle være mer problematiske som leietakere. 3) Selv er jeg uføretrygdet som følge av psykisk sykdom forårsaket og godkjent som yrkesskade/yrkessykdom. Jeg har fått, og får fremdeles, erstatning som følge av dette. Jeg er, og har vært, en eksemplarisk leietaker gjennom mangfoldige år. Og ja, jeg har dessverre møtt min del av besteborgerlige personer med dine holdninger (les: fordommer). 4) Og nei, jeg er ikke rusavhengig. Ikke bråker jeg om natten heller - eller for øvrig noe av det andre pisset du evner å lire av deg, hvilket like godt kunne gjeldt gud og hvermann - også personer utenfor Nav-systemet. 5) Det er ikke uten grunn at mange utleiere av private boenheter ses på som parasitter som kun tilfører verdier til seg selv og ikke til samfunnet som helhet. Det er et skittent marked som burde vært langt strengere regulert. Anonymkode: 7730d...e50 1 1
AndreaJohan Skrevet 10. august 2023 #294 Skrevet 10. august 2023 On 8/8/2023 at 12:12 AM, AnonymBruker said: Ikke meg du siterte, men Ja! Når jeg ikke har mer informasjon enn at personen er ufør, men nekter å si hvorfor, så tenker jeg worst case scenario, typ at personen strever med psykotiske episoder. Anonymkode: f668e...def Herregud nå får du rulle in. Hva faen har halvdrita kvinner 40+ på internett med hennes sykdomsbilde å gjøre? Hva er relevansen annet enn at du skal leke bedreviter? 2
Fighter83 Skrevet 10. august 2023 #295 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (På 7.8.2023 den 21.06): Er i tjueårene, norsk. Depositum har jeg ingen problemer med å betale, det har jeg også vært klar på når jeg har møtt utleiere. Fast inntekt har jeg, bare at det ikke er jobb eller studie - det er fra NAV. Når jeg blir spurt om jobb/inntekt har jeg pleid å si at jeg ikke jobber, men at jeg har fast inntekt og at å betale leien ikke er noe problem. Så har de ikke pleid å spørre noe ytterligere om det. Så det kan være at de ønsker noen som jobber, eller så virker jeg ikke helt oppegående kanskje? Syns sosiale ting er vanskelig, og det å gjøre et godt inntrykk. Men føler jeg har vist meg fra en god side på alle visninger jeg har vært på. Så det er utrolig kjipt å aldri få napp.. Anonymkode: ed4d5...c55 Du må nok ta en liten løgn her! Si du studerer fremfor å ikke være i jobb. Du studerer jo "livet" dvs personlig utvikling kan man si😉 Må de absolutt vite hva du studerer kan du si du forbedrer karakterene dine fra videregående som privatist o.l. Prøv å komme unna videre spørsmål ved å stille de spørsmål om boligen, strømforbruk, internett osv. 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #296 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Mange leier ut fullt møblert, og slitasje etter tre år om man er forsiktig bør jo være minimal. Selv solgt min første leilighet som var helt ny når flyttet inn solgte etter 5 år og den så helt ny ut. Mange bryr seg mindre når de leier og som utleier må man finne seg i mye rart derfor også viktig og finne rett person. Du bør finne deg en leilighet i et nytt leilighetsbygg med god isolasjon. Eventuelt en nyere enebolig med byggegodkjent leilighet hvor de som bor der ikke har små barn eller ungdom som liker høy musikk. Du har dine kriterier og utleiere har sine. Man tar valg for sitt eget beste sånn er det bare. Anonymkode: 11e71...e4c Tull. Jeg leier, og bryr meg om hvordan det ser ut hjemme. Jeg fuger, lister og maler. Alt ser bedre ut nå enn da jeg flyttet inn. Anonymkode: 88b31...9dc 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #297 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Haha for noen folk som svarer her. Jeg er forøvrig trygdet. Skal (må) flytte neste år så vi får se. Forøvrig er jeg avhengig av mer ro, og JEG er mer bekymret for bråk der jeg flytter enn utleier trenger å være redd for at jeg bråker. Og unnskyld, men mer slitasje? 😂😂😂 Hvordan i alle navn og dager blir leiligheten din slitt av at jeg ligger på min egen sofa? Sover i min egen seng? Jeg går på do to ganger om dagen og dusjer annenhver dag. Jeg har hjemmehjelp som vasker for meg.. Jeg driver ikke å går fram og tilbake på gulvet ditt i 8 timer 😂😂 Jeg er oppe til alle tider da jeg sliter med søvn, men da jeg er avhenging av ro tror jeg det betyr veldig lite om jeg ligger på sofaen kl 12 eller kl 4. Jeg har forøvrig ikke tv og bruker headsett ved pc. Jeg tror de aller fleste skulle vært glade om jeg var leietageren deres. Men jeg håper jeg unngår de fleste som har svart her 😂 Forøvrig vil jeg si én ting til, du kan ikke forvente å leie ut leiligheten din i 3 år og tror den ser ny ut. Da hadde folk aldri pusset opp en damn shit. Anonymkode: 5f762...e89 Og der har du en av grunnene til å ikke leie ut til noen som er ufør. Besøk av hjemmetjenesten betyr mer reking av folk (du har kanskje noen annenhver uke, andre kan ha besøk mange ganger for dagen) og vips er det nøkler på avveie. Dessuten er det velkjent av hjemmehjelpen bare vasker "midt på gulvet" så da blir ikke leiligheten like godt rengjort og vedlikeholdt som hos noen som står for renholdet selv. Og alle har såklart ulike standarder, men du skal se hvor skittent det faktisk er hos deg når du skal flytte ut. Anonymkode: cb444...71b 5
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #298 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Og der har du en av grunnene til å ikke leie ut til noen som er ufør. Besøk av hjemmetjenesten betyr mer reking av folk (du har kanskje noen annenhver uke, andre kan ha besøk mange ganger for dagen) og vips er det nøkler på avveie. Dessuten er det velkjent av hjemmehjelpen bare vasker "midt på gulvet" så da blir ikke leiligheten like godt rengjort og vedlikeholdt som hos noen som står for renholdet selv. Og alle har såklart ulike standarder, men du skal se hvor skittent det faktisk er hos deg når du skal flytte ut. Anonymkode: cb444...71b Seriøst ? Hvis du leier ut må du regne med slitasje. Du høres jo ut som en nervevrak utleier. Hadde blitt helt utslitt om jeg leide hos noen slike. Ikke alle som burde leie ut. Heldigvis har jeg mitt eget sted men har leid forskjellige steder før Heldigvis bare opplevd positive utleiere men har også vært borti noen rare utleiere men de vil jeg ikke leie hos 🤣 Skulle vært både navn og ansikt her på forumet så man kunne se hva slags folk det er her. Blir helt overasket at det er så mange voksne folk med bra jobber men med helt utrolig lite forståelse, sympati og empati for andre. Sikkert samme damene/menn som man holder seg langt unna i virkeligheten 🤣 Selvfølgelig leier man ikke ut til folk som er helt på jordet osv men dette er jo langt ifra slik. 😩 tragisk at en skal bestemme så mye over et sted der noen skal bo. Er en grunn til man får depositum. Anonymkode: 46bc5...c91 2
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #299 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): For det første så er det brudd mot reglene på KG å legge ut tekst uten kilde, men du må gjerne linke til siden det er skrevet på, så skal jeg ta en kikk på det. For det andre så snakket jeg om graviditet etter likestillings - og diskrimineringsloven som gjelder i ansettelsesforhold. Om utleie så er det husleieloven som kommer inn. Men kanskje du kan fortelle likestillings og diskrimineringsnemnda at du har mer peiling enn dem på lovverket om diskriminering ved graviditet og de avgjørelser de kommer med der. Anonymkode: 5c03b...de7 Beklager glemte linken. https://ne.no/2021/09/06/hvilke-hensyn-kan-utleier-vektlegge-ved-valg-av-leietaker/ Jeg sier ikke at har mer peiling, tydeligvis har jeg lite peiling. Utleiere må trø ekstremt varsomt. Men det kan da ikke være diskriminering å si at leiligheten passer best for en person eller et par om den kun har ett soverom og skapplass. Har selv opplevd familier på 4-5 som melder interesse. Hva om noen eldre som leier ut ikke kan engelsk feks skal de da ikke kunne kommunisere med leieboere som ikke kan norsk feks? Man må da kunne velge de man liker best til å leie dersom man trør varsomt. Men det er nok best og ikke love noen visning før man har sett referanser og vet mer om personen. Denne tråden har lært meg viktigheten av å undersøke mye nøyere enn jeg hittil har gjort. Folk lyver jo om alt så skal man i praksis bo under samme tak om leier ut i egen bolig. Anonymkode: 11e71...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2023 #300 Skrevet 10. august 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Seriøst ? Hvis du leier ut må du regne med slitasje. Du høres jo ut som en nervevrak utleier. Hadde blitt helt utslitt om jeg leide hos noen slike. Ikke alle som burde leie ut. Heldigvis har jeg mitt eget sted men har leid forskjellige steder før Heldigvis bare opplevd positive utleiere men har også vært borti noen rare utleiere men de vil jeg ikke leie hos 🤣 Skulle vært både navn og ansikt her på forumet så man kunne se hva slags folk det er her. Blir helt overasket at det er så mange voksne folk med bra jobber men med helt utrolig lite forståelse, sympati og empati for andre. Sikkert samme damene/menn som man holder seg langt unna i virkeligheten 🤣 Selvfølgelig leier man ikke ut til folk som er helt på jordet osv men dette er jo langt ifra slik. 😩 tragisk at en skal bestemme så mye over et sted der noen skal bo. Er en grunn til man får depositum. Anonymkode: 46bc5...c91 Ja, det er tragisk at man skal få bestemme over egen bolig og kunne velge den personen man liker best til å bo i eget hus. Man kommer faktisk ikke veldig langt med et depositum om hele parketten må skiftes ut. Hvem gidder og leie ut hvis man ikke kan det? Blir mange stygge leiligheter i allefall for dette er en stor investering for mange. Og det aller viktigste for utleiere er at boligen blir godt tatt vare på og at husleien kommer i tide. Anonymkode: 11e71...e4c 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå