Gå til innhold

Damer som danser og gjør seg til ved matbordet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 051ca...d9f

50+

Anonymkode: 20b84...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

50+

Anonymkode: 20b84...be5

Jeg trodde du var 16-17 år. Er det ikke litt merkelig å holde på sånn når du er såpass voksen?

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

 

 

Som jeg skrev gjør jeg det ubevisst og spontant.  Det var ikke noe jeg hadde tenkt over at jeg gjør før jeg leste denne tråden, og jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, men det er ikke for å tiltrekke meg oppmerksomhet.
 

Jeg måtte spørre familien min, og de bekrefter at jeg smådanser ved matbordet, og forteller meg at jeg gjør det samme i andre sammenhenger også.
De sier det er vanlig at jeg tar noen små dansetrinn når jeg føler meg fin, tramper takten når jeg konsentrerer meg, nynner/traller/synger og smådanser når jeg lar tankene fly, og som sagt smådanser ved bordet når jeg gleder meg til å smake på noe, eller når jeg liker det jeg spiser. 

 

 

Men nå, når jeg har blitt bevisst på det kommer jeg sikkert til å slutte med det,

Anonymkode: 20b84...be5

Det ser kanskje litt rart ut hvis du er i en fin middag feks bryllup eller konfirmasjon med en del ukjente.i og så nynner og danser du med overkroppen/armene mens du ser på maten og gliser?

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Tror vi har forskjellige interesser. Jeg har bare matvideo der. Av mat, ikke dansende folk.. 

Anonymkode: 0a04c...ef3

Men jeg har plutselig fått linni meister blandt mat og dyr. Og har aldri googlet Eller vært intr i henne eller andre kjendiser. 

Snart så jeg ikke tør å se på storyen til venner da Linni plutselig kommer.

Anonymkode: 399d5...efe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg trodde du var 16-17 år. Er det ikke litt merkelig å holde på sånn når du er såpass voksen?

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Sikkert, men ubevisst betyr at jeg ikke var klar over at jeg gjorde det.

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det ser kanskje litt rart ut hvis du er i en fin middag feks bryllup eller konfirmasjon med en del ukjente.i og så nynner og danser du med overkroppen/armene mens du ser på maten og gliser?

Anonymkode: 051ca...d9f

Jeg gjør jo ikke det.

Familien sier at det er slikt jeg gjør når jeg er avslappet, glad og komfortabel,  ikke hele tiden.

 

Anonymkode: 20b84...be5

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Jeg trodde du var 16-17 år. Er det ikke litt merkelig å holde på sånn når du er såpass voksen?

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Jeg synes det er merkeligere av deg å reagere negativt på at mennesker lar forventning, glede og nytelse komme til uttrykk gjennom små bevegelser, enn at mennesker på over 50 fortsatt har vett til å virkelig ta inn livets små gleder.

Anonymkode: 18a7a...94f

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

 

 

Som jeg skrev gjør jeg det ubevisst og spontant.  Det var ikke noe jeg hadde tenkt over at jeg gjør før jeg leste denne tråden, og jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, men det er ikke for å tiltrekke meg oppmerksomhet.
 

Jeg måtte spørre familien min, og de bekrefter at jeg smådanser ved matbordet, og forteller meg at jeg gjør det samme i andre sammenhenger også.
De sier det er vanlig at jeg tar noen små dansetrinn når jeg føler meg fin, tramper takten når jeg konsentrerer meg, nynner/traller/synger og smådanser når jeg lar tankene fly, og som sagt smådanser ved bordet når jeg gleder meg til å smake på noe, eller når jeg liker det jeg spiser. 

 

 

Men nå, når jeg har blitt bevisst på det kommer jeg sikkert til å slutte med det,

Anonymkode: 20b84...be5

Ikke slutt å la gleden komme til uttrykk slik det faller seg naturlig for deg bare fordi noen synes det er pussig. Jeg er riktignok et tiår yngre enn deg, men jeg kommer aldri til å gi opp 'kakedansen' min 😉

Anonymkode: 18a7a...94f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ikke slutt å la gleden komme til uttrykk slik det faller seg naturlig for deg bare fordi noen synes det er pussig. Jeg er riktignok et tiår yngre enn deg, men jeg kommer aldri til å gi opp 'kakedansen' min 😉

Anonymkode: 18a7a...94f

Hva er "kakedansen"?

Fungerer det på samme måte som tics? Noe man må  gjøre uten at man har kontroll over det?

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes du virker dømmende og litt negativ, ts! 
Hva er galt i at ukjente mennesker er positive og glade og tør å vise det? 
 

Jeg "happydanser" ved matbordet når jeg gleder meg til/spiser et ekstra godt måltid. Og jeg kommer i alle fall ikke til å slutte med det pga et surmaga innlegg på kg! 
 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåjojo skrev (6 minutter siden):

Jeg synes du virker dømmende og litt negativ, ts! 
Hva er galt i at ukjente mennesker er positive og glade og tør å vise det? 
 

Jeg "happydanser" ved matbordet når jeg gleder meg til/spiser et ekstra godt måltid. Og jeg kommer i alle fall ikke til å slutte med det pga et surmaga innlegg på kg! 
 

Hadde du gjort "happydansen" ved bordet på en Michelin restaurant? Eller Teatercafeen?

Bare lurer på om du klarer å styre det, eller om det kommer uansett?

Ikke meningen å være dømmende, men synes bare det er uvant og merkelig for jeg kjenner ingen utenom små barn som gjør slike ting ved matbordet, og så influencere som skal gjøre seg til for kamera, men det er litt annerledes for de er jo på jobb og tjener penger på alt de legger ut.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde du gjort "happydansen" ved bordet på en Michelin restaurant? Eller Teatercafeen?

Bare lurer på om du klarer å styre det, eller om det kommer uansett?

Ikke meningen å være dømmende, men synes bare det er uvant og merkelig for jeg kjenner ingen utenom små barn som gjør slike ting ved matbordet, og så influencere som skal gjøre seg til for kamera, men det er litt annerledes for de er jo på jobb og tjener penger på alt de legger ut.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Jeg klarer å styre det, men kan ikke garantere at jeg hadde latt det vær selv om jeg var på en Michelin-restaurant eller teaterkafeen. Selv der er jeg overbevist om at de liker å se at folk faktisk ikke er dukker uten mimikk i ansiktet eller bevegelse i kroppen.

 

Jeg kjenner mange som gjør det, men aldri sett noen influenser gjøre det. Noe som mest sannsynlig er fordi det er svært få jeg gidder å følge.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hva er "kakedansen"?

Fungerer det på samme måte som tics? Noe man må  gjøre uten at man har kontroll over det?

Anonymkode: 051ca...d9f

Nei, det er når maten er så god at jeg vrikker litt på skuldrene i glede. 

Det er ikke farlig, rart eller skummelt å vise glede med kroppsspråket. Jeg hopper riktignok ikke rundt som en treåring over kake (det gjør jeg bare når jeg får vite om tantebarn på vei eller lignende stort), men jeg har valgt å ta vare på den barnlige gleden over livets små goder - som kake på jobb en onsdag eller smaken av favorittfrukten (litchi, vanskelig å finne) eller en virkelig god saus. For meg beriker det den traurige hverdagen og motvirker depressive episoder (kronisk tilbakevendende) å passe på å virkelig nyte og å la gleden komme til uttrykk slik det kjennes riktig for meg.

Anonymkode: 18a7a...94f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så merkelig negative folk er, hvordan kan man henge seg opp i om noen danser. Man må leve et stusslig liv om lit bevegelse (som ikke skader noen) plager en!

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor ser du på disse videoene hvis de irriterer deg sånn?

Det er da ikke en stor sak om noen danser litt mens de sitter og venter på maten, synes det er mer trist at man har så stort behov for å føle seg bedre at man må starte en tråd for å rakke ned på det.

Anonymkode: 68b8e...d24

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Jeg trodde du var 16-17 år. Er det ikke litt merkelig å holde på sånn når du er såpass voksen?

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Du høres ikke annet enn BITTER ut. Dessverre er det mange voksne som lider av den sykdommen. En bitter, sur dame som hater alle andre som ikke er kjedelige og streite. Gud forby å ha det litt moro i livet, kose seg og vise ekte glede… 

Anonymkode: 4bb63...469

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Hadde du gjort "happydansen" ved bordet på en Michelin restaurant? Eller Teatercafeen?

Bare lurer på om du klarer å styre det, eller om det kommer uansett?

Ikke meningen å være dømmende, men synes bare det er uvant og merkelig for jeg kjenner ingen utenom små barn som gjør slike ting ved matbordet, og så influencere som skal gjøre seg til for kamera, men det er litt annerledes for de er jo på jobb og tjener penger på alt de legger ut.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Fordi små barn er seg selv, og ikke har blitt feige, konforme, bitre, kjedelige og dømmende som de aller fleste voksne. 
De skjuler ikke glede. 

Et tips til deg - logg av internett, slutt å se på videoer som gjør deg irritert. Kom deg ut og gjør noe som gir deg glede. Du kan bli overrasket, kanskje du til og med SMILER for deg selv, offentlig. 🫣

Anonymkode: 4bb63...469

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Elooon skrev (På 4.8.2023 den 16.59):

Jeg liker også å danse med matbordet. 

Er det ikke flott å se livlige mennesker da?

Elsker livlige folk😍

Anonymkode: 29c65...b89

  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La dem danse og kose seg. 
Selv har jeg aldri sett noen danse på restaurant i påvente av mat, men hadde jeg sett det hadde jeg tenkt kult, tenkt og kunne være litt ute slå seg løs og kose seg. Hilsen dame 40+. 
hvorfor mener du dem gjør seg til? Lukter litt janteloven her, hvem tror hun at hun er, er ikke så deilig 

Anonymkode: 71c1c...83d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.8.2023 den 17.58):

I dag har jeg sett Annette Marie Antonsen gjøre det , Carina Dahl og diverse ukjente snappere som kaller seg alt fra mammavloggere, mammabanden og Båtfruer til folk som snapper under sitt egentlig navn.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Så kult, skal jaggu inn og se og gi et hjerte ❤️ noen av dem følger jeg. Hvorfor ser du på dem om du tydeligvis får blodtrykket ditt til og stige og det oser misunnelse lang vei. Carina Dahl er en skikkelig kul jente/kvinne i tilegg. Man må ikke følge folk man tydeligvis ikke synes noen om, det er en avfølger knapp. Man kan faktisk trykke skjul innhold også, så er problemet løst. Er du en av dem som henger i trådene som må kritisere SaraE, Therese og lignende kontoer. Du får skrive der inne, der vil du møte likesinnede, og vil få masse støtte for dine meninger 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ikke slutt å la gleden komme til uttrykk slik det faller seg naturlig for deg bare fordi noen synes det er pussig. Jeg er riktignok et tiår yngre enn deg, men jeg kommer aldri til å gi opp 'kakedansen' min 😉

Anonymkode: 18a7a...94f

Det er litt komisk fordi jeg var i familieselskap i går, og nå når jeg har blitt bevisst på "dansen" min føltes det plutselig kunstig.  

Men da reagerte storfamilien negativt på at jeg ikke var som vanlig. 

Har du det ikke hyggelig?  Liker du ikke maten? Føler du deg ikke bra?

Jeg fortalte hvorfor jeg var litt mer behersket enn vanlig, og fikk beskjed om at de likte det best når jeg viste med hele meg at jeg hadde det bra.  

Anonymkode: 20b84...be5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...