Gå til innhold

Damer som danser og gjør seg til ved matbordet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker said:

For å se hva folk legger ut, men jeg blir bare så flau på deres vegne.

Det virker som de tror de er så viktige og leker influencere.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Men hvis du ikke liker det, er det jo bare å la være å se på? Hva med å heller følge noen du liker isteden? 

Anonymkode: e30a1...719

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet faktisk ikke hva du mener..? Har du link? 

Anonymkode: 0a04c...ef3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men hvis du ikke liker det, er det jo bare å la være å se på? Hva med å heller følge noen du liker isteden? 

Anonymkode: e30a1...719

Jeg er lei av snap stories fra de fleste venner, da det kommer daglig og også hos noen flere ganger daglig bilder/filmer fra hvert eneste måltid de spiser, kjøreturer, aktiviteter eller 13 bilder av den samme hunden.🤨

Ts

 

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Jeg ser på snap videoer av både kjendisdamer og ukjente, som sitter ved matbordet på restaurant.

Når de venter på å spise danser de i stolen og gjør seg til.

Herre fred og skaper så teit🙈

Anonymkode: 051ca...d9f

Og.....

Skjønte jeg det rett at dem virker blide, og gjør rytmiske bevegelser med overkroppen?

Hva er problemet...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er lei av snap stories fra de fleste venner, da det kommer daglig og også hos noen flere ganger daglig bilder/filmer fra hvert eneste måltid de spiser, kjøreturer, aktiviteter eller 13 bilder av den samme hunden.🤨

Ts

 

Anonymkode: 051ca...d9f

Da slutter su med sosial media. Mye bedre for helsa di.

Anonymkode: 399d5...efe

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Million skrev (26 minutter siden):

Hva er en NPC?

Non-playable characters. Figurer som man ikke styrer selv når man spiller. Ofte er de ganske robotaktige og gjentar samme dialog og bevegelser flere ganger.

Her er noen eksempler på dette merkelige konseptet:

 

Endret av Ardwinna
Rettet litt på teksten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har jeg sett Annette Marie Antonsen gjøre det , Carina Dahl og diverse ukjente snappere som kaller seg alt fra mammavloggere, mammabanden og Båtfruer til folk som snapper under sitt egentlig navn.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremmed fugl skrev (16 minutter siden):

Og.....

Skjønte jeg det rett at dem virker blide, og gjør rytmiske bevegelser med overkroppen?

Hva er problemet...

Hvorfor gjør de det?

Er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet?

Det er så teit å danse med overkroppen midt i måltidet mens man spiser.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner disse snappene på "Spotlight" på Snap.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg finner disse snappene på "Spotlight" på Snap.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Tror vi har forskjellige interesser. Jeg har bare matvideo der. Av mat, ikke dansende folk.. 

Anonymkode: 0a04c...ef3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvorfor gjør de det?

Er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet?

Det er så teit å danse med overkroppen midt i måltidet mens man spiser.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Hva vet jeg? Kanskje for at det er gørr kjedelig å se på en TikTok film med noen som sitter musestille å spiser? Eller fordi at dem er i godt humør?

Men hvorfor er det teit og plager deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Gjør seg til? Noen er slik. Mannen min "digger" musikk når han hører den, med hele seg. Han tenker da ikke på at andre skal se. 

Inne i hans hode så snurrer tankene om folk ser på han nå, og om han ser kul ut og om det ser ut som om han kan mest om den låta osv, ikke noe om musikken. Det er bare så patetisk etter min mening, men fint at det tenner deg. 

Anonymkode: 470ba...233

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig mange som trenger bekreftelse og oppmerksomhet. 

Anonymkode: 470ba...233

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig mange surmagede folk med stusslige liv som er så usikre på seg selv og så selvhøytidelige at de må rakke ned på andre som faktisk ikke bryr seg filla om hva disse stusslige menneskene måtte mene om de. 


Livet er fader meg for kort, la nå folk finne glede i det de finner glede i uten at du på død og liv skal måtte mene noe om det. Og bruke energi på å bli flau på andres vegne som frivillig har delt en video av seg selv hvor de viser livsglede er virkelig bortkastet energi og patetisk.

Anonymkode: c3ef4...e3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er lei av snap stories fra de fleste venner, da det kommer daglig og også hos noen flere ganger daglig bilder/filmer fra hvert eneste måltid de spiser, kjøreturer, aktiviteter eller 13 bilder av den samme hunden.🤨

Ts

 

Anonymkode: 051ca...d9f

Men altså, du er lei av snap stories fra venner, og derfor ser du heller på snap stories du misliker fra ukjente folk og kjendiser? Så hvorfor se på snap stories i det hele tatt? Det finnes da bedre ting å ta seg til?

Anonymkode: e30a1...719

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg gjør det, men ikke med store bevegelser da, slik som i videoen over her, bare små dansebevegelser med overkroppen og armene.

Jeg tror jeg har gjort det hele livet,  men har aldri tenkt over det før nå. 

 

Anonymkode: 20b84...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hvorfor gjør de det?

Er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet?

Det er så teit å danse med overkroppen midt i måltidet mens man spiser.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

De er gla' og koser seg med mat de synes er kjempegod.

Du burde heller finne noe å se på som gir deg glede. Det er sunnere for deg, bedre for selvfølelsen.

Anonymkode: 32711...0bd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Jeg tror jeg gjør det, men ikke med store bevegelser da, slik som i videoen over her, bare små dansebevegelser med overkroppen og armene.

Jeg tror jeg har gjort det hele livet,  men har aldri tenkt over det før nå. 

 

Anonymkode: 20b84...be5

Det er akkurat sånne bevegelser jeg mener, noen gjør små bevegelser med en spesiell mine i ansiktet mens andre nesten danser ved bordet.

Når små barn skal spise og leker med maten, sitter de ofte og plukker opp maten mens de synger og beveger seg.

Litt sånne bevegelser er eventuelt jeg sikter til.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det er akkurat sånne bevegelser jeg mener, noen gjør små bevegelser med en spesiell mine i ansiktet mens andre nesten danser ved bordet.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

 

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Hvorfor gjør de det?

Er det for å tiltrekke seg oppmerksomhet?

Det er så teit å danse med overkroppen midt i måltidet mens man spiser.

Ts

Anonymkode: 051ca...d9f

 

Som jeg skrev gjør jeg det ubevisst og spontant.  Det var ikke noe jeg hadde tenkt over at jeg gjør før jeg leste denne tråden, og jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, men det er ikke for å tiltrekke meg oppmerksomhet.
 

Jeg måtte spørre familien min, og de bekrefter at jeg smådanser ved matbordet, og forteller meg at jeg gjør det samme i andre sammenhenger også.
De sier det er vanlig at jeg tar noen små dansetrinn når jeg føler meg fin, tramper takten når jeg konsentrerer meg, nynner/traller/synger og smådanser når jeg lar tankene fly, og som sagt smådanser ved bordet når jeg gleder meg til å smake på noe, eller når jeg liker det jeg spiser. 

 

 

Men nå, når jeg har blitt bevisst på det kommer jeg sikkert til å slutte med det,

Anonymkode: 20b84...be5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

 

 

Som jeg skrev gjør jeg det ubevisst og spontant.  Det var ikke noe jeg hadde tenkt over at jeg gjør før jeg leste denne tråden, og jeg vet ikke hvorfor jeg gjør det, men det er ikke for å tiltrekke meg oppmerksomhet.
 

Jeg måtte spørre familien min, og de bekrefter at jeg smådanser ved matbordet, og forteller meg at jeg gjør det samme i andre sammenhenger også.
De sier det er vanlig at jeg tar noen små dansetrinn når jeg føler meg fin, tramper takten når jeg konsentrerer meg, nynner/traller/synger og smådanser når jeg lar tankene fly, og som sagt smådanser ved bordet når jeg gleder meg til å smake på noe, eller når jeg liker det jeg spiser. 

 

 

Men nå, når jeg har blitt bevisst på det kommer jeg sikkert til å slutte med det,

Anonymkode: 20b84...be5

Hvor gammel er du?

Anonymkode: 051ca...d9f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...