Gå til innhold

Artist/Band du ikke kan skjønne hvorfor er populære

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Hun er et sjarmerende nydelig vesen 🥰

Anonymkode: f52cf...1d6

En liten alv 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DDE har jeg aldri likt.

Auroras musikk er ikke noe for meg men jeg digger henne som person.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

QUEEN? å nei jeg elsker queen. Synes freddie Mercury har en av de beste stemmene i historien 😅

Anonymkode: baddd...79e

Så enig. 
Queen har mye pompøsitet. Det er greia deres, de brukte symfoniske virkemidler i musikken sin. Syns de var geniale. 
Samme med samtidige, mer rocka og irske Thin Lizzy. Frontfiguren der og var jo drit pompøs…. The darkest son of Ireland, Phil Lynott. 🙌

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Tix

Beyonce og Kaisers… synes det rett og slett er støy

Anonymkode: 6b4ba...d06

Tix any day over Kaizers. Skrommel, og den dialekta i tillegg. Grøss. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vassengutane, staut, plumbo. Kan ikke skjønne at folk hører frivillig på det

Anonymkode: e557d...8d4

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (2 timer siden):

Banner helt sikkert i kjærka nå, men jeg har aldri skjønt greia med Bruce Springsteen.... 
Men "alle" skulle på konsert i sommer og enkelte på jobb har vært på 25 Bruce-konserter!
Joda, han har et par sanger jeg kan høre på, men hadde fått helt noia om jeg skulle hørt på Springsteen-låter i en hel time! 

En time liksom. Han synger i tre😉

for ordens skyld, jeg var på konsert med ham i sommer og vet mange ikke liker ham. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ed Sheeran! Og jeg elsker popmusikk, men han lager elendig pop. Hvem er det som hører på han liksom? Tydeligvis mange…

Anonymkode: b0b8c...946

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Sjekk ut den streamede «Nirvana tribute gigen «han gjorde. Blant annet med Travis Barker på trommer. 

Post Malone var/er sjukt nirvana fan, noe man jo lett kan se på en del av tatoveringene hans som er rene Nirvana referanser. 

Anonymkode: f246a...084

Det var tøft! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Volbeat og Tool. Førstnevnte så jeg live nå på Tons, skjønte ikke greia (og jeg liker mye forskjellig rock, for ordens skyld). Ekstremt generisk og 🥱Tool har jeg aldri forstått. Pussig nok er det aldri kjemi med Tool-fans jeg matcher med på Tinder 😄 

Anonymkode: bcdf6...069

NEI, for jeg hadde gått fra den daten UMIDDELBART 👀 😆

Tool er livets band 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar Villa, Freddy Kalas, Staysman, Tix, Karpe å alt annet ræl av typen russelåter. Ørene mine blør av slikt søppel. 

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sproffen skrev (3 timer siden):

Karpe

Da svarer jeg med Beatles, Rolling Stones og The Doors  (Det mente jeg ikke, ironi.)

Karpe er jo helt banebrytende i popmusikken der de har tilført noe ekstra innvandrermusikalsk til norsk pop. Det var spennende og de står seg fortsatt.  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg fatter ikke at så mange elsker Karpe, jeg heller. De kan være så banebrytende de bare vil, det trenger ikke være bra av den grunn. 

En annen ting: Er det virkelig ingen som har nevnt Rammstein ennå? 

Jeg føler at begge disse er slike som man liksom SKAL like, og at det er haugevis av tanketomme etterdiltere som liksom liker dem fordi det er kred og at alle andre gjør det, og derfor er det flaut å ikke gjøre det. 

Anonymkode: a670a...63b

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

DeLillos

Ingen god vokalist, og simple tekster, med kun et par unntak.

Anonymkode: f4ab7...efd

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maroon 5, BTS, Coldplay, Rammstein, Imagine Dragons, DDE, Ballenciaga, Post Malone.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Volbeat og Avenged Sevenfold. Har du hørt en sang så har du hørt alle. Dørgende kjedelig. 

Nickelback må alltid nevnes. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg fatter ikke at så mange elsker Karpe, jeg heller. De kan være så banebrytende de bare vil, det trenger ikke være bra av den grunn. 

Jeg føler at begge disse er slike som man liksom SKAL like, og at det er haugevis av tanketomme etterdiltere som liksom liker dem fordi det er kred og at alle andre gjør det, og derfor er det flaut å ikke gjøre det. 

Nevnte de nettopp. I all min ærlighet. Jeg synes ikke Rammstein har én eneste ordentlig bra låt. Og jeg hater det tyske språket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg synes rammstein er ok. Ikke min type musikk men liker ohne dich

Anonymkode: baddd...79e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...