Gå til innhold

Jenter! Hvordan onanere dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet
jeg prøvde det med tannkrem nå.. det er deilig!

Hva gjør du med tannkremen?

Skrevet

Jeg pleier som regel å stimulere g pungter med to fingre, men klarer ikke gå når jeg onanerer :(,

Bare under samleie, viiirkelig irriterende..:sur: men menjeg fortsette å prøve:nigo:

Skrevet
Jeg pleier som regel å stimulere g pungter med to fingre, men klarer ikke gå når jeg onanerer :(,

Bare under samleie, viiirkelig irriterende..:sur: men menjeg fortsette å prøve:nigo:

Hva er vitsen og gå når du onanerer? Veldig upraktisk`t

Håper du mener og komme når du onanerer?

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Her var det mange teknikker som virket veldig slitsomme.

Jeg ligger på ryggen og bruker en eller to fingre å lager sikler over klitoris, som regel meg leppene over. Hvis jeg har god til bruker jeg olje rett på klitoris og lager sirkler, det tar mye lengere tid hvis jeg tar direkte på klitoris merkelig nok. Men orgasmene blir mye sterkere da!

Nesten på samme måte her. Bruker en finger, som regel pekefinger eller langfinger, og bruker sirkelbevegelser med leppene over klitten. Hvis jeg bruker olje må jeg også ha litt god tid for å komme, og blir mye mer intenst også. Foretrekker egentlig at det er tørt. Bruker gjerne to fingre med andre hånda inni meg for å stimulere g punktet. Da kommer jeg mye hardere og det er deiligere å ha noe å knipe rundt.

Har prøvd dusjen, men syns det blir mekanisk og litt for intenst.

Skrevet (endret)

I natt har det skjedd! enedelig, jeg klarte å få orgasme, når jeg onanerte. :klappe:

TO GANGER :D

det er første gang i hele mitt liv at jeg hår fått det til ved onani.

jeg vil si at dette var den BESTE orgasmen!

JIPPI :hoho::cool:

Endret av martine=)
  • Liker 1
Skrevet
Hva er vitsen og gå når du onanerer? Veldig upraktisk`t

Håper du mener og komme når du onanerer?

ja jeg mente "å komme" høhø

• Liker 1
Skrevet

Hvis man har badekar kan man bruke dusjstrålen under vann. Da blir strålen silkemyk istedet for ubehagelig og hard. Deilig!

Skrevet

Jeg pleide å bruke dusjen. Men så fikk jeg meg en vibrator. Om jeg er desperat kåt et sted der jeg ikke har vibratoren, så klemmer jeg lårene sammen til jeg oppnår orgasme.

Skrevet
Jeg pleide å bruke dusjen. Men så fikk jeg meg en vibrator. Om jeg er desperat kåt et sted der jeg ikke har vibratoren, så klemmer jeg lårene sammen til jeg oppnår orgasme.

Har du en slags sperre mot å bruke hand/hender/finger/fingre når du onanerer?

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Jeg føler alltid for å putte noe inn i skjeden når jeg er veldig kåt. skjønner ikke helt den klitorismasinga.. det aller beste er å putte noe som ligner en penis inn og simulere sex med den...?! jo tjukkere det er jo bedre er det, for da gjør det litt "vondt/godt" og presse den inn og bare ha den inni mens man beveger seg slik at den treffer gode punkter. I kombinasjon med å leke med brystene syns jeg dette er helt fantastisk godt. Men jeg tror jeg har veldig sensitive brystvorter da, kommer nesten av å ta på de lenge nok på forskjellige måter...

• 2 uker senere...
Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg bare lurer på hvordan det føleses å ha orgsme?? og hva som er best å bruke når man onanerer??

• 4 uker senere...
Gjest hemmelig..hanne
Skrevet

noen tips , utenom gulrot, agurk, pølse, flaske?

Skrevet

Noen ganger bruker jeg to fingre på klitten og endre ganger en vibrator :)

Skrevet
Har hørt om noe veldig spessielt noen har gjort for og få orgasme. Rett og slett stappet et STEARINLYS inn i vaginaen. Veldig ekkelt spørr du meg. Mulig det funker. Ikke vet jeg. Er mann - så det får jeg ikke testet ut. Hadde ikke interresert meg heller om jeg selv hadde hatt en vagina! *Grøsser* :grine:

Hvis det bare var ett stearinlys var det litt spesielt, ja. 7-8 stykker, da snakker vi...

Gjest Gjest_fisken_*
Skrevet

Ligger som regel på ryggen, eller i halvt-liggende/sittende stilling. Er litt nysgjerrig og vil gjerne se litt også.

Bruker alle fingrene "flatt" på klitoris. Sklir over sidelengs eller i sirkelbevegelse. Har veldig følsom klitoris, så jeg kan ikke ta én finger på. Ikke kan jeg dra bak leppene for å få frem klitoris/glans eller-hva-det-heter heller, det gjør vondt. Så derfor klarer jeg ikke å dra opp og ned når jeg stimlurer klitoris, i så fall må det bli kun i nedoverretning. Anyways, så bruker jeg oftere vibrator enn fingrene. Som regel en vanlig kroppsmassasjeapparat, ikke sexleketøyvibrator. Vet ikke helt hvorfor, men synes at vibreringen er mye mer perfekt på vanlig massasjeapparat, i tillegg til at de er stor og ikke gir en slik "direkte" stimulering. På en annen side så er klitoris lite følsom, for når jeg onanerer i dusjen så må jeg skru av dusjhodet eller "smale" strålen veldig mye slik at vannstrålen blir hard nok.

Puppekosing er også et must når jeg onanerer. I på-magen-stilling går jeg ofte opp i halveis doggystilling (rumpe opp og ansikt ned) og gynger litt slik at brystvortene lett gnis mot underlaget. Dette gjøres for øvrig også under samleie.

• 5 måneder senere...
Gjest vors..
Skrevet
jeg bare lurer på hvordan det føleses å ha orgsme?? og hva som er best å bruke når man onanerer??

deilig og fingern og dildo :sengekos::trist:

Gjest Gjest
Skrevet
Ja! Hvilke teknikker må til for å sende dere selv opp i himmelriket? Ville vært artig om jeg fikk noen noen nye tips til hva som funker :)

Selv ligger jeg som oftest på magen, bruker en finger(negl) som jeg smyger inn mellom klitoris og indre kjønnslepper og "runker" klitten opp og ned (nesten mannlig metode tilpasset musa).

Ellers er jeg veldig glad i dusjhodet!

Tannkrem er også gøy!

Hva med dere?

Dusjen Dusjen Dusjen Dusjen Dusjen!!! Helt definitivt best! :)

Dusjhodet er best, synes jeg. Får alltid, og ganske raskt orgasme av å bruke det, mens jeg varierer litt mellom hard og svak stråle :)

:Nikke:

Gjest Gjest
Skrevet

Dusjen funker alltid best! :) Den enkleste måten å komme til himmels, for min del - i allefall!

Gjest Julie-27
Skrevet

Dusjhodet, eller strålen, rettere sagt ga meg min første orgasme,

og den er fremdeles en vinner! Det går kjapt og kan gjøres når

man dusjer/vasker seg,- 2 fluer i et smekk.. :)

Ellers er det høyre langfinger mot klitoris, ikke alltid direkte,

og gniing til det går,- oftest med venstre hånd rundt venstre pupp!

Men, jenter, trenger hjelp; jeg tror jeg har vent meg til veldig hard

berøring under onani, og trenger trykk og tempo for å komme,- og det

gjør jeg.. mange, mange ganger, hehe.. men, jeg har aldri prøvd en

vibrator som vibrerer sterkt nok til at jeg kommer, noen som kan

anbefale en kraftig en?

Eller kan det bare være at jeg må "lære" meg å komme med vibrator-

stimulering, og at vibrasjonen er sterk nok, men uvant? Jeg er ikke tålmodig

nok, og gir opp etter en stund og bruker finger'n istedet..

(Dusjstrålen må være hard den også for at jeg skal komme).

Nå skal det sies at jeg bare har prøvd 3-4 vibratorer da,- så det må vel finnes

"Den Rette" for meg også?? Please Help :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...