bonsaijenta Skrevet 9. september 2023 #101 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg ønsker Barbara Joner som deltager i neste års SVD😅 Liker ikke at det er for mye blinking i antrekkene deres. Har en tante som må sitte med solbriller mens hun ser på SVD for det blir for vondt for øynene. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tradegy Skrevet 9. september 2023 Forfatter #102 Del Skrevet 9. september 2023 1 hour ago, DelvisPresley said: Men har det vart så lenge de andre gangene? Har pleid å være ferdig 22.15. Stemmer, men da har sendingen startet 19.30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nellikpiken Skrevet 9. september 2023 #103 Del Skrevet 9. september 2023 Stig-André var helt fantastisk i dag!! Både innlevelse og teknikk! Håper å se mer moderne på deltagerne resten av sesongen. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 9. september 2023 #104 Del Skrevet 9. september 2023 Jeg syns dommerne alltid er strenge mot Selma. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 9. september 2023 #105 Del Skrevet 9. september 2023 Rett person som røk i kveld. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pearl2.0 Skrevet 9. september 2023 #106 Del Skrevet 9. september 2023 bonsaijenta skrev (3 minutter siden): Jeg syns dommerne alltid er strenge mot Selma. Enig! 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. september 2023 #107 Del Skrevet 9. september 2023 Løkbolle skrev (5 minutter siden): Rett person som røk i kveld. Enig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skravlus Skrevet 9. september 2023 #108 Del Skrevet 9. september 2023 bonsaijenta skrev (4 minutter siden): Jeg syns dommerne alltid er strenge mot Selma. Helt enig! Og hvordan kan de være så mye mer positive til dansingen til Hadia Tajik? Den ser jo virkelig ikke bra ut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JuneR Skrevet 9. september 2023 #109 Del Skrevet 9. september 2023 Synes også de er strenge mot Selma. Hun danser bedre enn poengene hun får tilsier. Alle mine tre stemmer på tv2.no gikk til Selma i dag, fordi hun fortjener bedre! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 9. september 2023 #110 Del Skrevet 9. september 2023 skravlus skrev (3 minutter siden): Helt enig! Og hvordan kan de være så mye mer positive til dansingen til Hadia Tajik? Den ser jo virkelig ikke bra ut. Helt enig i dette. Hadia Tajik var grei nok men Selma er mye flinkere til å danse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 9. september 2023 #111 Del Skrevet 9. september 2023 Selma. 💔❤️ Dommerne er strengere mot henne enn de fleste andre. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 9. september 2023 #112 Del Skrevet 9. september 2023 Rett person som gikk ut i dag. Jeg tok feil angående Helene O. 🙈 Trodde det var en bevisst spøk, ref. Hadias kommentar fra forrige gang. Den spray tan-en bikket jo nesten over i "blackface", særlig på brystet! Jeg likte de to proffenes argentinske tango best. 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 9. september 2023 #113 Del Skrevet 9. september 2023 Syns også de er unødvendige strenge mot Selma, håper hun kommer langt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. september 2023 #114 Del Skrevet 9. september 2023 bonsaijenta skrev (30 minutter siden): Jeg syns dommerne alltid er strenge mot Selma. Enig! Jeg syns dansen var helt nydelig!! 😍 Som regel pleier jeg å være nokså enig med dommerne, men de har vært uforholdsmessig strenge mot Selma!! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 9. september 2023 #115 Del Skrevet 9. september 2023 Janzypants skrev (9 minutter siden): Enig! Jeg syns dansen var helt nydelig!! 😍 Som regel pleier jeg å være nokså enig med dommerne, men de har vært uforholdsmessig strenge mot Selma!! Ja! Ble rørt av dansen hennes og fikk vondt av henne da dommernes poeng kom opp på skjermen😡 Jeg stemmer sjeldent, men denne gangen gjorde jeg det. For Selma💕 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 9. september 2023 #116 Del Skrevet 9. september 2023 Stig-Andre 🤩🙏🥰 Elsker når menn kan danse, såg ikke den komme. Blir bedre og bedre! Og så er han en så positiv og kjekk kar attpåtil!😀 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 9. september 2023 #117 Del Skrevet 9. september 2023 Men når et par nå måtte trekke seg pga skade, hvorfor går et par til ut da? Blir ikke det feil mtp finaledatoen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. september 2023 #118 Del Skrevet 9. september 2023 Janzypants skrev (3 minutter siden): Men når et par nå måtte trekke seg pga skade, hvorfor går et par til ut da? Blir ikke det feil mtp finaledatoen? Kanskje Lavrans kommer inn igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolanda Skrevet 10. september 2023 #119 Del Skrevet 10. september 2023 FruRosa skrev (9 timer siden): Kanskje Lavrans kommer inn igjen? Det håper jeg da inderlig ikke 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Janzypants Skrevet 10. september 2023 #120 Del Skrevet 10. september 2023 FruRosa skrev (10 timer siden): Kanskje Lavrans kommer inn igjen? Da er det jo mer rettferdig at de gjør slik de gjør i premieresendingen - at deltakerne tar med seg poeng og seerstemmer til neste lørdag. Lavrans er jo allerede stemt ut. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå