Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰


Tradegy

Anbefalte innlegg

Amatariel skrev (På 30.8.2023 den 13.25):

At det er show fra episode 1 syns jeg ikke er så dumt. Jeg husker de første sesongene... var ikke så om å gjøre å få med seg alle lørdagene nei. Noe var skikkelig tregt og kjedelig. Høydepunktet var alltid finalen, for da var det show! Så det er ikke dumt sånn sett av TV2 å lage show hver lørdag. Tror det er mange flere som ser på da... barna mine kunne ikke drømt om å se på Svd før, mens nå kan de finne på å spørre etter det.

De fleste tenker vel ikke som meg da. 😉Jeg syns alltid de første episodene er best. Det å se utgangspunktet de har fra episode 1, og så veien videre. Noen stagnerer, noen forbedrer seg. Det er spennende!  Sjelden jeg gidder å se finalen. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg savner dansebobla!!! Syns det er sløvt av Tv2 å ta det av! Vet ikke om det er pga latskap? 🤔 Er SVD ogsp 30 minutter kortere i år? Virker nesten som om det er starten på slutten! 

  • Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 1.9.2023 den 1.06):

Jeg savner dansebobla!!! Syns det er sløvt av Tv2 å ta det av! Vet ikke om det er pga latskap? 🤔 Er SVD ogsp 30 minutter kortere i år? Virker nesten som om det er starten på slutten! 

Savner også dansebobla 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

shab skrev (21 minutter siden):

Aslak er så pr-kåt. Som jeg sa når han var med på forræder. Han er tv 2s nye yndling. 

Liker Aslak jeg, syns han er artig og han gjorde en god jobb som Forræder sammen med Viktor. 

  • Liker 18
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kalddusj-kommentaren fra programlederen i Lavrans' introduksjon fikk meg til å sette middagen i halsen, stoppe å skjære i biffen på tallerkenen og sperre opp øynene. :ordlos: 

Helt til Helene reddet det hele inn med å si at det handlet om svømmehall-referanse og ikke andre referanser. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåttvann skrev (10 minutter siden):

Den kalddusj-kommentaren fra programlederen i Lavrans' introduksjon fikk meg til å sette middagen i halsen, stoppe å skjære i biffen på tallerkenen og sperre opp øynene. :ordlos: 

Helt til Helene reddet det hele inn med å si at det handlet om svømmehall-referanse og ikke andre referanser. 

Hva var det han sa?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 1.9.2023 den 1.06):

Jeg savner dansebobla!!! Syns det er sløvt av Tv2 å ta det av! Vet ikke om det er pga latskap? 🤔 Er SVD ogsp 30 minutter kortere i år? Virker nesten som om det er starten på slutten! 

Tv2 må spare masse penger. Derfor alt ser så glorete, hardt, tacky og grellt ut. At de tok vekk dansebobla er nok en del av spareplanen. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (2 minutter siden):

Synes de var strenge med Selma i kveld, også, sammenliknet med f.eks. Stig-André.

Helt utrolig!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes de var snille med Harlem og strenge mot Lavrans. Han dommeren i midten, kan han egentlig noe om dans?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hengebuksvinet skrev (14 minutter siden):

Synes de var snille med Harlem og strenge mot Lavrans. Han dommeren i midten, kan han egentlig noe om dans?

Nei, dessverre. Jeg skulle ønske de hadde tre dommere som kunne noe om dans. Var ikke han ene proffdanseren dommer en stund? Egor? 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen til Helene er nesten verre enn lysshowet, gjør seg virkelig ikke på tv med den blinkingen hver gang lyset treffer er av «speilene»?!  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mperle skrev (46 minutter siden):

Kjolen til Helene er nesten verre enn lysshowet, gjør seg virkelig ikke på tv med den blinkingen hver gang lyset treffer er av «speilene»?!  

Jeg synes den er helt nydelig, men enig at det blinker en del. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...