Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰


Tradegy

Anbefalte innlegg

Athena Freyja skrev (7 minutter siden):

Dæven Aslak og Ulrikke imponerer skikkelig. 

Synes også at de var flinke. Men Alexandra Joner kan fort vinne dette. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alexandra Joner er superflink og jeg håper hun vinner, men det er litt av en oppførsel av henne når hun får sørsmål, mye hyling og snakker på inn og utpust. 

Endret av makkapakka
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

makkapakka skrev (9 minutter siden):

Alexandra Joner er superflink og jeg håper hun vinner, men det er litt av en oppførsel av henne når hun får sørsmål, mye hyling og snakker på inn og utpust. 

Syns det er befriende med mennesker som ikke føler at de MÅ dempe seg for å passe inn. Om det fortsetter i denne retningen dansemessig tror jeg hun når veldig langt. Kanskje snakker hun fort og mye fordi hun er nervøs.. Jeg liker henne så godt! 

  • Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest virkelig at dommerene burde ta seg sammen, de er så lite objektive i kommentarene sine🙈 De ødleggger nok en gang hele programmet med å smiske med enkelte deltakere, det har da ingenting med dans å gjøre🫠

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Harlem og håper han kan ta enda mer i fremover, tror det kan bli skikkelig bra😊

Aslak hadde jeg ikke sett før, så der ble jeg veldig imponert, særlig dansen han hadde forrige lørdag. 

Synes det var veldig fint Myra var åpen om at hun synes det er vanskelig å ha folk nært på seg. Veldig fint at det kan komme mer frem. Mye dans i henne!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett på i mange år, og kommer nok til å fortsette også, selv om Jeg synes dommerne blir mer og mer partiske. Det er helt tydelig hvem de liker best på forhånd, uavhengig av dansen. F.eks syntes jeg Selma danset mye bedre enn vurderingen sin, sammenlignet med andre. Alexandra er flink, men hun har jo danseerfaring, så det blir litt feil for meg at hun er med. Ulrikke syntes jeg danset bra, men jeg må mute når hun snakker, for det blir for overhappy og hysterisk.  Jeg er selvfølgelig klar over at dette er først og fremst en popularitetskonkurranse, og at dansen etter hvert har kommet i andre rekke. Likevel hadde det vært mest spennende om de kun hadde deltakere uten danseerfaring. Og så kunne de godt ha byttet ut Morten som dommer. Han må poengtere h.v.e.r eneste sending at han var med selv i 2018 (?) og fokuserer for mye kropp og utseende. 

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg spolt meg gjennom episodene til nå. Veldig greit å kun se dansene og ikke alt det andre. Alexandra er veldig flink, som forventet. Veldig gøy å se Aslak- det er mye i den kroppen altså. Ulrikke blir spennende fremover, og Hadja har så mye vilje og danseglede at det er en fryd å se på! 

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicky B skrev (På 2.9.2023 den 20.39):

Tv2 må spare masse penger. Derfor alt ser så glorete, hardt, tacky og grellt ut. At de tok vekk dansebobla er nok en del av spareplanen. 

Hvis det står så dårlig til der, så burde de heller tatt en pause et år, og spart penger til det.. 

Over til noe annet:

Kom på en idé! Kunne man endret Skal vi Danse til at ingen ryker ut? Man tar heller og gir alle poeng etter hver dans som i dag, men så er det det paret med flest poeng gjennom sesongen som vinner? Da ville jo alle ha vært sammen alle dansene også, og da hadde det vært større grunnlag å bedømme dem på! Det virker jo på meg som at alle trives veldig godt når de først er med, liksom! 

Noen tanker rundt det, anyone?

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 4.9.2023 den 0.45):

Hvis det står så dårlig til der, så burde de heller tatt en pause et år, og spart penger til det.. 

Over til noe annet:

Kom på en idé! Kunne man endret Skal vi Danse til at ingen ryker ut? Man tar heller og gir alle poeng etter hver dans som i dag, men så er det det paret med flest poeng gjennom sesongen som vinner? Da ville jo alle ha vært sammen alle dansene også, og da hadde det vært større grunnlag å bedømme dem på! Det virker jo på meg som at alle trives veldig godt når de først er med, liksom! 

Noen tanker rundt det, anyone?

Det er en stor risiko å gjøre det slik, tenker jeg. Hvis ingen risikerte å ryke ut, ville mange seere både ventet med å se og stemme på deltakerne. Tror seertallene ville stupt frem til semi og finalekveld..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 9/2/2023 at 11:17 PM, Magdaolga said:

Syns Morten var helt uspiselig i kommentarene sine i dag!

Morten prater for mye! Fatter ikke hva han gjør som dommer. Har ikke peiling på dans. At han har deltatt selv, gjør han ikke til en dansekydig dommer. Skulle ønske det var litt mer fokus på dansen og ikke så mye fjas. Det er tross alt en dansekonkurranse med litt show attåt. Blir egentlig bare verre og verre for hver sesong.

  • Liker 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit.... ei som har feilberegna litt på tanen, i kveld? 🙈 Det kan ikke være meningen at det skal være slik. Eller?

(Ved nærmere ettersyn er ikke Helene den eneste.. )

Ikke beautyalibiet her i kveld, kjenner jeg :ler:

Jan Thomas har som vanlig plass på seterad 1. Skal vi ha quiz om hvem han har med neste lørdag? :knegg:

Endret av Tradegy
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor varer det så lenge i kveld? Helt til 23.15.

Følger ikke med på dansen, kun på de fine damene😅

Endret av DelvisPresley
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, DelvisPresley said:

Hvorfor varer det så lenge i kveld? Helt til 23.15.

Følger ikke med på dansen, kun på de fine damene😅

Er nok kun fordi de ikke starter før 20.00 Er jo maaaaange par, myyyye reklame, osv, osv...

Var ikke dèt en fin forklaring?! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tradegy skrev (17 minutter siden):

Er nok kun fordi de ikke starter før 20.00 Er jo maaaaange par, myyyye reklame, osv, osv...

Var ikke dèt en fin forklaring?! :ler:

Men har det vart så lenge de andre gangene? Har pleid å være ferdig 22.15.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (8 minutter siden):

Men har det vart så lenge de andre gangene? Har pleid å være ferdig 22.15.

Var ikke ferdig før 22.45 forrige lørdag. 

Jeg ser det ikke live, men den spray tan-en til Helene regner jeg med blir adressert etter hvert. Det er garantert med vilje! 😁

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (11 minutter siden):

Var ikke ferdig før 22.45 forrige lørdag. 

Jeg ser det ikke live, men den spray tan-en til Helene regner jeg med blir adressert etter hvert. Det er garantert med vilje! 😁

Spilling eller Olafsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løkbolle skrev (6 minutter siden):

Spilling eller Olafsen?

Jeg tenkte på programlederen. 😊 Sa ikke Hadia i forrige program at hun hadde tenkt å ta spray tan for første gang? Så kanskje Helene O bestemte seg for å gjøre det samme. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...