Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰


Tradegy

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kvenna skrev (På 23.9.2023 den 22.44):

Hvordan gikk det med Joner i dag?

Det gikk bra 😊 Hun er flink som vanlig.

Endret av Justlooking
Leif
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harlem og Alexandra var så flinke i dag!

Men hva er greia med den mannlige programlederen? Han kan ikke navn på deltakerne, vet ikke når han skal sende de videre, kan ikke talla de skal stemme, sier mange rare ting som "nå skal hun bli dirty", og virker ellers helt ubrukelig i jobben. Sånn har det jo vært hele sesongen?!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naapo920 skrev (På 30.9.2023 den 22.43):

Harlem og Alexandra var så flinke i dag!

Men hva er greia med den mannlige programlederen? Han kan ikke navn på deltakerne, vet ikke når han skal sende de videre, kan ikke talla de skal stemme, sier mange rare ting som "nå skal hun bli dirty", og virker ellers helt ubrukelig i jobben. Sånn har det jo vært hele sesongen?!

.

Endret av Løkbolle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow skrev (1 time siden):

Temaet er hemmeligheter, men alle unntatt Myra har jo bare fun facts! 

Enig! Synes det var tynne hemmeligheter de andre kom med. Ikke at de trenger brette ut sjela si, men noe mer enn at man kjører motorsykkel, liksom!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig stille i denne tråden sammenliknet med tidligere, i hvert fall sammenliknet med tidligere sesonger.. Er det mange som har sluttet å se på?🤷‍♀️ eller kanskje ikke denne sesongen engasjerer så mye. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (17 minutter siden):

Veldig stille i denne tråden sammenliknet med tidligere, i hvert fall sammenliknet med tidligere sesonger.. Er det mange som har sluttet å se på?🤷‍♀️ eller kanskje ikke denne sesongen engasjerer så mye. 

Ja, veldig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naapo920 skrev (9 timer siden):

Harlem og Alexandra var så flinke i dag!

Men hva er greia med den mannlige programlederen? Han kan ikke navn på deltakerne, vet ikke når han skal sende de videre, kan ikke talla de skal stemme, sier mange rare ting som "nå skal hun bli dirty", og virker ellers helt ubrukelig i jobben. Sånn har det jo vært hele sesongen?!

Harlem var best denne gangen. Alexandra var også rå. Så ut som det var høy vanskelighetsgrad på salsaen hennes. Er litt enig med Trine at tempo ble litt høyt. 

Enig i at programlederen sier mye rart 🥴

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tips til å lykkes i SVD: Se bra ut, få en sang som er bra og lag en barbeint-dans med masse «følelser» - slik Helene og Nadya ofte har gjort. Kan du i tillegg før dansen fortelle om noe slags utenforskap, sorg, mobbing, komme ut av skapet-ish og helst få Morten til å gråte - ja da er det bare å håve inn poeng. 

  • Liker 15
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prelunia skrev (4 timer siden):

Veldig stille i denne tråden sammenliknet med tidligere, i hvert fall sammenliknet med tidligere sesonger.. Er det mange som har sluttet å se på?🤷‍♀️ eller kanskje ikke denne sesongen engasjerer så mye. 

Jeg syns SVD har tapt seg så enormt 😢 Man ser det er budsjettkutt i alle ledd og jeg syns rett og slett det ser billig ut. De prøver å kompensere med økt bruk av lysshow, men for min del virker det mer mot sin hensikt. Jeg savner hvordan det var før - mer fokus på selve dansestilen og at det ikke var showdans hver eneste lørdag. 
Jeg mener å huske at de tok to og to danser for seg før, i hvert program. Ene halvdelen danset en standarddans og andre halvparten danset en latindans.  Si feks Tango mot jive. Da var det også lettere å sammenlikne parene! Nå holder det liksom hvis de bare har enkelte elementer av ballroom i dansen sin. En chachacha blir «godkjent» om den har ett gjenkjennbart element, og resten er show og hopp og løft. 
 

Nei, savner Tor Fløisvik og slik det var back in the good old days!

  • Liker 11
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janzypants skrev (På 1.10.2023 den 13.17):

Jeg syns SVD har tapt seg så enormt 😢 Man ser det er budsjettkutt i alle ledd og jeg syns rett og slett det ser billig ut. De prøver å kompensere med økt bruk av lysshow, men for min del virker det mer mot sin hensikt. Jeg savner hvordan det var før - mer fokus på selve dansestilen og at det ikke var showdans hver eneste lørdag. 
Jeg mener å huske at de tok to og to danser for seg før, i hvert program. Ene halvdelen danset en standarddans og andre halvparten danset en latindans.  Si feks Tango mot jive. Da var det også lettere å sammenlikne parene! Nå holder det liksom hvis de bare har enkelte elementer av ballroom i dansen sin. En chachacha blir «godkjent» om den har ett gjenkjennbart element, og resten er show og hopp og løft. 
 

Nei, savner Tor Fløisvik og slik det var back in the good old days!

Jeg synes SVD var spennende da det var et nytt konsept, men det ble etterhvert for kjedelig. 
 

Nå syns jeg det er spennende å følge med på igjen da det er mere show. Hva danserne har på seg bryr jeg meg ikke om, men heller hvordan de utvikler seg hver lørdag. Også syns jeg det er fint å se kjendiser i en annen setting men også bli kjent med kjendiser fra realityverdenen jeg sjeldent følger med på☺️

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvordan dommerne mener de fikk se mer av personligheten til Ulrikke i første dansen. Hun smilte jo bare hele veien her også. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LullaSkrulla skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt hvordan dommerne mener de fikk se mer av personligheten til Ulrikke i første dansen. Hun smilte jo bare hele veien her også. 

Ja, hva skal hun ellers gjøre i en slik dans? Tullete kommentar sist fra dommerne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at dansene i dag var litt kjedelige. Men morsomt å se gutta jobbe sammen, det ble jo kaos haha, men flott dans til slutt. Synes at jentedansen hadde lite med sirkus tema å gjøre, men de er jo flinke alle sammen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir voldsom uttelling med 5 poeng for å vinne duellen. Hadde vært mer rettferdig med maks 2 pluss. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...