Gå til innhold

Skal vi danse - 2023 🥰


Tradegy

Anbefalte innlegg

Trine og Merete dommere i år igjen?? Dette er show, ikke profesjonell dansekonkurranse! Jeg hadde valgt Finn Schjøll og Kåss Furuseth, i tillegg til flotte Morten Hegseth.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stemmer det at Helene Olafsen fortsetter som programleder? Synes det var forfriskende med en annen enn Kathrine Moholt. Jeg synes Kathrine var flink også, men det var unektelig fint med litt fornyelse i form av Helene. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem tror dere vinner i år 😁

Tror det er en av disse 4. Alexandra Joner, Selma Ibrahim, Harlem Alexander og Lavrans Solli. Eller kanskje Myra Tucker 🤔 😅

Håper på mye bra dans 👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anastacia skrev (23 timer siden):

Stemmer det at Helene Olafsen fortsetter som programleder? Synes det var forfriskende med en annen enn Kathrine Moholt. Jeg synes Kathrine var flink også, men det var unektelig fint med litt fornyelse i form av Helene. 

Veldig bra Kathrine Moholt er ute derfra… Helene er super, men hvem som helster å foretrekke fremfor Kathrine 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Magdaolga skrev (7 minutter siden):

Sjokkert over Selmas dårlige poeng. Hun har ikke vært dårligst så langt i dag..

Helt enig! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommer91 skrev (Akkurat nå):

Hadia Tajik er med for å sette seg i et positivt lys.

Er ikke det noe de fleste ønsker? Alle ønsker vel å bli sett i et godt lys. Jeg håper folk stemmer på de de syns er best, og ikke på hvem de er som person.

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magdaolga skrev (Akkurat nå):

Er ikke det noe de fleste ønsker? Alle ønsker vel å bli sett i et godt lys. Jeg håper folk stemmer på de de syns er best, og ikke på hvem de er som person.

Hvor tar hun taxi til når hun er ferdig for kvelden? Vet hun det selv? 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joni123 skrev (9 minutter siden):

Milde himmel. Hun mammaen til Jørgine danser så elendig😂😂

Men Så tøft gjort av henne å stille opp , digger den dama🤩

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ordsmed skrev (2 minutter siden):

I dag stemte jeg på Alexandra, Hadia og Selma. Synes Selma fikk overraskende lav score og Lavrans litt høy.

Eneste poengsummen jeg var uenig i, var Selmas. Utrolig kjekk første episode! Gleder meg til fortsettelsen😊

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som en del var enige med meg angående Lavrans, eller kanskje det er tilfeldig. Mange stemmer kanskje på den de liker best av parene som ligger nederst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordsmed skrev (Akkurat nå):

Virker som en del var enige med meg angående Lavrans, eller kanskje det er tilfeldig. Mange stemmer kanskje på den de liker best av parene som ligger nederst. 

Tror folk stemmer på sin absolutte favoritt + en på bunnen hvor de er uenige i poengscore/ ikke ønsker skal gå ut. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...