Janzypants Skrevet 7. oktober 2023 #181 Del Skrevet 7. oktober 2023 Er det planlagt hvem av dommerne som skal si noe etter hver dans, eller tar de det litt på sparket? Jeg syns veldig ofte at Morten får kommentere veldig mye mer enn hva både Trine og Merete gjør - og det syns jeg blir så feil, da det tross alt er de to som kan dans! Jeg blir sliten av å høre på Morten, da han snakker på både inn- og utpust. Det blir veldig masete Noen ganger virker det som om Trine veldig gjerne vil si noe, men så blir paret bare sendt videre opp til Helene. Så lurer veldig på om de har planlagt på forhånd. Noen ganger slipper jo til og med alle tre dommerne inn. Syns egentlig alle tre burde få si noe. Ellers, som jeg har kommentert før, så savner jeg gode gamle SVD.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 9. oktober 2023 #182 Del Skrevet 9. oktober 2023 On 10/7/2023 at 11:03 PM, Janzypants said: Er det planlagt hvem av dommerne som skal si noe etter hver dans, eller tar de det litt på sparket? Jeg syns veldig ofte at Morten får kommentere veldig mye mer enn hva både Trine og Merete gjør - og det syns jeg blir så feil, da det tross alt er de to som kan dans! Jeg blir sliten av å høre på Morten, da han snakker på både inn- og utpust. Det blir veldig masete Noen ganger virker det som om Trine veldig gjerne vil si noe, men så blir paret bare sendt videre opp til Helene. Så lurer veldig på om de har planlagt på forhånd. Noen ganger slipper jo til og med alle tre dommerne inn. Syns egentlig alle tre burde få si noe. Ellers, som jeg har kommentert før, så savner jeg gode gamle SVD.. Morten prater altfor mye! Og det er stort sett bare piss. Har også lagt merke til at han skal relatere til når han danset x- dans. Han har ikke peiling og er så useriøs som dommer, at det blir for dumt. Det ser vi bare på hvordan han gir poeng. Makan til surr. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 9. oktober 2023 #183 Del Skrevet 9. oktober 2023 Er Aslak Norges beste forbilde? En som er seg selv 100% og snill og grei med alle. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollebolle Skrevet 9. oktober 2023 #184 Del Skrevet 9. oktober 2023 Just now, Centimeteren said: Er Aslak Norges beste forbilde? En som er seg selv 100% og snill og grei med alle. Aslak er fantastisk 🤩 Skikkelig kul type ☺️ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LullaSkrulla Skrevet 9. oktober 2023 #185 Del Skrevet 9. oktober 2023 cerruti skrev (På 7.10.2023 den 22.13): Ja, hva skal hun ellers gjøre i en slik dans? Tullete kommentar sist fra dommerne. Enig i at med en sånn dans så måtte smilet på, men med den oppladningen før hvor hun gråt over tilbakemeldingene og ville vise mer av seg selv, så falt det rimelig igjennom med den type dans og i den dansen skjønner jeg ikke hvordan dommerne kunne si at de så mer av hennes personlighet, all den tid det fortsatt var store smil og etter min mening fortsatt litt endimensjonalt. Centimeteren skrev (2 timer siden): Er Aslak Norges beste forbilde? En som er seg selv 100% og snill og grei med alle. Jeg synes han virker så herlig! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 9. oktober 2023 #186 Del Skrevet 9. oktober 2023 Jeg er så imponert over at Aslak med sitt utgangspunkt (Bekhterev) danser så bra som han gjør! At han er stiv i hoftepartiet er noe som følger med sykdommen, men han gjør virkelig det beste ut av det. Og Marianne er dyktig til å lage passende koreografier. Utifra utgangspunkt er han absolutt den med mest progresjon, og jeg heier derfor litt ekstra på ham. Han fremstår i tillegg som en herlig fyr. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 9. oktober 2023 #187 Del Skrevet 9. oktober 2023 De burde kun hatt profesjonelle dommere, å se at en korografi er fin og vakker klarer jo absolutt alle selv, men det tekniske er det som er interessant. Aslak er så fin! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 9. oktober 2023 #188 Del Skrevet 9. oktober 2023 Mollebolle skrev (9 timer siden): Har også lagt merke til at han skal relatere til når han danset x- dans Det har også irritert meg litt. Hver lørdag klarer han å nevne "da jeg var med"... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loke37 Skrevet 10. oktober 2023 #189 Del Skrevet 10. oktober 2023 Heier på Aslak og Stig, for en utvikling ! De gjør Svd gøy å se på. De andre som har med seg varierende danseerfaring klarer jeg ikke bli veldig imponert over. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 12. oktober 2023 #190 Del Skrevet 12. oktober 2023 Skikkelig høyt nivå i år! Gøy å se på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 12. oktober 2023 #191 Del Skrevet 12. oktober 2023 Skulle det være Disneytema på lørdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 12. oktober 2023 #192 Del Skrevet 12. oktober 2023 Amatariel skrev (49 minutter siden): Skulle det være Disneytema på lørdag? Mener de sa det forrige sending. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice-91 Skrevet 14. oktober 2023 #193 Del Skrevet 14. oktober 2023 Nei nei nei Alexandra. Ikke helt likt men allikevel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løkbolle Skrevet 14. oktober 2023 #194 Del Skrevet 14. oktober 2023 Hvorfor er Morten egentlig dommer igjen? Han fins jo ikke upartisk 🤦♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 14. oktober 2023 #195 Del Skrevet 14. oktober 2023 Alexandra er rå god og hun kommer til å vinne Skal vi danse. Det er jeg ganske sikker på. Men jeg heier på Ulrikke og Aslak. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valyria83 Skrevet 14. oktober 2023 #196 Del Skrevet 14. oktober 2023 Alexandra er på høyde med de beste i allstar sesongen. Tror det blir Alexandra og Harlem i finalen. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilinkoMilinko Skrevet 14. oktober 2023 #197 Del Skrevet 14. oktober 2023 Valyria83 skrev (9 minutter siden): Alexandra er på høyde med de beste i allstar sesongen. Tror det blir Alexandra og Harlem i finalen. Det er jo så kjedelig at Alexandra, som er danser, er med! Mye gøyere å se utviklinga til de andre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naapo920 Skrevet 14. oktober 2023 #198 Del Skrevet 14. oktober 2023 Alexandra var on fire i kveld🔥Men det burde egentlig ikke være lov for folk som har danset proff før å være med, veldig urettferdig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SilinkoMilinko Skrevet 14. oktober 2023 #199 Del Skrevet 14. oktober 2023 Naapo920 skrev (1 minutt siden): Alexandra var on fire i kveld🔥Men det burde egentlig ikke være lov for folk som har danset proff før å være med, veldig urettferdig. Enig! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ordsmed Skrevet 14. oktober 2023 #200 Del Skrevet 14. oktober 2023 Ice-91 skrev (21 minutter siden): Nei nei nei Alexandra. Ikke helt likt men allikevel Bortsett fra kjolen og den røde bakgrunnen med sorte silhuetter, som likner veldig, synes jeg ikke selve dansen liknet i det hele tatt? Og verken Alexandra eller Ole Thomas velger antrekk eller hvordan lysshowet er, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå