AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #81 Skrevet 2. august 2023 Tustetusta skrev (12 minutter siden): Hvordan vet du at han er en drittsekk? Herregud så dømmende MANGE av dere her inne er! ts Hehe… ja med en gang man har sex med en opptatt mann, så er man, iflg koner på KG: hore, ludder, uten selvrespekt, lav moral, tømmestasjon, dørmatte, naiv, homewrecker osv osv osv….😂 ergo: ingen hjelp å få viss det handler om en kvinne som trenger råd til opptatt mann. Anonymkode: 9ccd7...1aa 1
Gjest Drakensson Skrevet 2. august 2023 #82 Skrevet 2. august 2023 Tustetusta skrev (48 minutter siden): Jeg er veldig classy faktisk 😉 Obviously så er du ikke det. Det gikk rett ut vinduet når du ble medskyldig i utroskap AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hehe… ja med en gang man har sex med en opptatt mann, så er man, iflg koner på KG: hore, ludder, uten selvrespekt, lav moral, tømmestasjon, dørmatte, naiv, homewrecker osv osv osv….😂 ergo: ingen hjelp å få viss det handler om en kvinne som trenger råd til opptatt mann. Anonymkode: 9ccd7...1aa Det er helt riktig. Homewrecker og umoralsk absolutt
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #83 Skrevet 2. august 2023 Drakensson skrev (8 minutter siden): Obviously så er du ikke det. Det gikk rett ut vinduet når du ble medskyldig i utroskap Det er helt riktig. Homewrecker og umoralsk absolutt Så din definisjon av hva som er classy er fasiten. Idiot! 1
Gjest Drakensson Skrevet 2. august 2023 #84 Skrevet 2. august 2023 Tustetusta skrev (3 minutter siden): Så din definisjon av hva som er classy er fasiten. Idiot! Sagt fra rett person, ser jeg
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #85 Skrevet 2. august 2023 Tustetusta skrev (1 time siden): Så din definisjon av hva som er classy er fasiten. Idiot! Hun er bare en kone med utro mann som legger skylden på den andre kvinnen. Overse disse konene, de er bitre. Anonymkode: 9ccd7...1aa
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #86 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hun er bare en kone med utro mann som legger skylden på den andre kvinnen. Overse disse konene, de er bitre. Anonymkode: 9ccd7...1aa Ja- og jeg forstår at de syns det er provoserende med meg i denne tråden… Men men- sånn her er virkeligheten! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå