Andro Skrevet 2. august 2023 #61 Skrevet 2. august 2023 Du har møtt en kronisk løgnhals, dårebass og sjarlatan, som neppe vil forlate dama. Om han gjør det er det ikke for din skyld, men om dere blir sammen; han kommer alltid til å lete etter neste påfyll og bekreftelse - og den nye vil alltid være mer viktig for selvfølelsen hans enn kjæresten hans. Dette vil du ikke gå inn i. Skriv at du ikke vil høre fra ham om han ikke er singel.
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #62 Skrevet 2. august 2023 Tustetusta skrev (15 timer siden): Nei jeg hadde jo selvfølgelig ikke likt det. Og såklart måtte han ha tatt grep hvis jeg skulle fortsatt med han. Altså endt forholdet sitt. Men er det noen som har erfaring med at utroskap KAN føre til forhold? ts Absolutt. Var elskerinne til gift mann i 3 år. Har vært lykkelig gift med han i mange år nå. Skrev om det for noen minutter siden i en annen utroskapstråd. Livet skjer. Det er komplisert. Samliv og kjærlighet er ikke sort/hvitt. Bra folk kan være utro, på samme måte som at dårlige folk kan være trofaste. Jeg husker jeg så dr. Phil (av alle ting!!) som uttalte seg om at ingen forhold som har startet med utroskap overlever. Det er det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 54d8a...106 1 1
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #63 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg er ikke hun over,men forskjellen nevner du jo selv😅🙈 Disse altså ts og mannen har SEX og seksuell kjemi,de har ikke startet i andre enden og det du beskriver er sant,det er kjærlighet i en FULL PAKKE.... Og mtp det ts og mannen har altså kun sex,kan det være slik som hun ovet sier at ts ikke helt klarer å skille begjær og kjærlighet Anonymkode: bec5d...439 Jeg har overhode ikke kjent på kjærlighet for denne mannen! Men en kjemi, og begjær, han vekker en interesse i meg, Det skjer ikke ofte for min del ts
Tradegy Skrevet 2. august 2023 #64 Skrevet 2. august 2023 Ingen kunst å være 13 år i forhold, når man er så enkel å vippe av pinnen.. 🙈 Du forstår vel at du bare er én av mange, gjennom årenes løp, ts, som han har støtt på. Vern om deg selv, her ❤️
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #65 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt. Var elskerinne til gift mann i 3 år. Har vært lykkelig gift med han i mange år nå. Skrev om det for noen minutter siden i en annen utroskapstråd. Livet skjer. Det er komplisert. Samliv og kjærlighet er ikke sort/hvitt. Bra folk kan være utro, på samme måte som at dårlige folk kan være trofaste. Jeg husker jeg så dr. Phil (av alle ting!!) som uttalte seg om at ingen forhold som har startet med utroskap overlever. Det er det dummeste jeg har hørt. Anonymkode: 54d8a...106 Nettopp! Jeg vet også om flere par som har funnet hverandre på en slik måte. Jeg sier ikke at jeg tror det er den beste måten å finne kjærligheten på, men at det kan skje…. ts
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #66 Skrevet 2. august 2023 Tradegy skrev (1 minutt siden): Ingen kunst å være 13 år i forhold, når man er så enkel å vippe av pinnen.. 🙈 Du forstår vel at du bare er én av mange, gjennom årenes løp, ts, som han har støtt på. Vern om deg selv, her ❤️ Det kan veldig godt hende, men det vet jeg jo ikke. Er disse tingene jeg vil finne ut av om jeg evt treffer han igjen. Men fint med advarsler- sånn at jeg kan være obs på dette! Jeg er hverken stormforelsket eller blitt glad i han- men hadde han vært singel hadde jeg definitivt ønsket å date. ts 1
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #67 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Litt annet perspektiv her fra utro mann (42). Jeg var utro mot min partner etter 15 år da jeg møtte en person jeg hadde utrolig kjemi med. Både seksuelt og ellers. Tvillingsjeler for å bruke den klisjeen. Min partner og jeg hadde store problemer de siste årene av forholdet, både seksuelt og kommunikasjonsmessig, men av grunner som blir for utleverende å komme inn på her, følte jeg at jeg ikke kunne gå fra henne. Hadde absolutt ingen interesse for noen andre før jeg møtte den nye personen, og trodde aldri jeg kunne være en sånn fyr, men grenser ble gradvis brutt og jeg innså at det jeg gjennom hele livet hadde trodd var kjærlighet, ikke kunne måle seg med det jeg følte nå. Etter utroskapen innså jeg også at jeg måtte forlate min partner og at det ikke var noen vei tilbake. Det ble et stygt brudd som jeg tok på min kappe, og jeg angrer bittert på at jeg ikke sa i fra før. Hun jeg var utro med og jeg møttes flere ganger etter at jeg flyttet ut og diskuterte om vi kunne bli et par, men vi konkluderte med at uansett hvor godt vi passet sammen, så kom forholdet for alltid til å være tuftet på falske premisser. Og selv om tanken på utroskap alltid hadde vært fjern for meg og jeg mener den ikke definerer meg som person, var hun usikker på om hun kunne stole på meg. Og det skjønner jeg jo med den starten. For jeg er jo en sånn person, og det kan jeg ikke komme vekk fra. Så selv med fantastisk kjemi og selv om vi opplevde en følelse av kjærlighet som ingen av oss hadde kjent på før, så gikk det ikke å innlede et nytt forhold. Jeg leste mange tråder og diskusjoner om temaet før vi gav opp, og leste om eksempler på at en sånn start på et forhold kan være mulig. Men som regel går det jo skeis. Og ikke bare fordi den som kommer fra et forhold egentlig bare vil ha sex, men også fordi den "single" som kommer inn i relasjonen ikke synes det er så spennende når den andre plutselig er tilgjengelig på ekte. Eller at den nye aldri kommer til å føle seg 100% trygg. Skulle jeg gjort noe annerledes, så var det å forlate partneren min før jeg var utro. Selv om jeg ikke er sikker på om det hadde funket da heller, siden emosjonelt utroskap også er en uting. Og det er så lett å si det i etterkant. Jeg har ingen problemer med å skjønne at noen kan være 13 år i et forhold som ikke fungerer. Det er bare å lukke øynene, og det er som regel det enkleste. Så konklusjonen min: Det kan godt hende han ikke er en rundbrenner og det at det dere har, er noe helt unikt. Men det er likevel liten sjanse for at det kommer til å ende godt, og du burde nok heller kanskje se hva du føler denne mannen gir deg og lete aktivt etter det hos andre, enn å forsøke og brenne deg slik du mest sannsynlig kommer til å gjøre. Anonymkode: a5619...bb6 Takk for veldig godt innspill. Saklig og nettopp dette jeg søker her på kg med innlegget mitt; ulike sider av problemstillingen. Jeg skal forsøke å legge denne ballen død. Og om han tar kontakt (noe vi har avtalt senere denne mnd), skal jeg si ifra at jeg ikke ønsker å begi meg ut på dette av ulike grunner. Det er enkelt å gjøre nå- sikkert vanskelig dersom jeg blir forelsket. ts 1
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #68 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): TS, ut i fra det du skriver er du den perfekte kandidaten å være utro med. Alt som trengs er noen søkende blikk mot deg, iakta deg fra topp til tå så du føler deg begjært, mimre litt om gamle opplevelser sammen, smøre litt tykt på hvor mye jeg har tenkt på deg og skulle ønske jeg kunne få begjære deg mer.. En ønskedrøm faktisk. Skulle vært flere som deg. Anonymkode: cdf5f...277 Og kanskje jeg fikk det jeg trengte for en natt også! Den deilige sexen angrer jeg ikke på! ts 1
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #69 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja tenker jeg. Du vekker spenning. Det er ikke kjærlighet. Anonymkode: bec5d...439 Hvem vet hva det kan føre til Anonymkode: 739fd...db8
Kastora Skrevet 2. august 2023 #70 Skrevet 2. august 2023 Tustetusta skrev (17 timer siden): I know;-) Jeg er visst en tøs ts Det er vel HAN som er tøs her.
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #71 Skrevet 2. august 2023 Kastora skrev (5 minutter siden): Det er vel HAN som er tøs her. Jepp! Men jeg var 100% forberedt på slike kommentarer. Jeg burde vell strengt tatt sagt nei- men jeg er ingen tøs!
carlberner1 Skrevet 2. august 2023 #72 Skrevet 2. august 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Begjær er noe helt annet....🙈🙈 Ikke ekte. Anonymkode: bec5d...439 Beklager støyen med et svar som ikke bringer TS noe videre, men: jeg er temmelig sikker på du har gått glipp av noe i livet hvis du faktisk mener at begjær ikke er ekte. Nå skriver jeg om begjær med stor B, ikke påstander, skuespill, kåt-der-og-da-i-fylla eller noe i den dur. Og jeg var nok omkring 50 før jeg fikk god hjelp og egentlig skjønte greia.
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #73 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): De har holdt sammen i 13 år. Tror du forholdet deres er på felgen? Det tror ikke jeg. Det jeg derimot er ganske sikker på er at han øynet sjansen til og tømme seg i ei annen en dama. Anonymkode: b2e48...984 Godt jeg også fikk noe digg ut av dette da🤩 ts
AnonymBruker Skrevet 2. august 2023 #74 Skrevet 2. august 2023 Selvfølge er det magisk, dere lever etter lyst og begjær. Flytt sammen og start en hverdag sammen, det er da mange får en skikkelig kald dusj. Og så forsvinner det begjært som førte dere sammen og han blir lei, og går til neste. Slutt og ha sex med en du vet er i et forhold. Hadde du likt om dere to var et par, at han gjorde det mot deg?? Anonymkode: 20030...e50
Ishavsrøya Skrevet 2. august 2023 #75 Skrevet 2. august 2023 Jaja hvis det er en sånn drittsekk av en mann du vil ha. Så kjør på. Gleden er stor da karma kommer og han er utro mot deg. Men da kan du ikke klage. Du visste jo hva du gikk til😉
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #76 Skrevet 2. august 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Selvfølge er det magisk, dere lever etter lyst og begjær. Flytt sammen og start en hverdag sammen, det er da mange får en skikkelig kald dusj. Og så forsvinner det begjært som førte dere sammen og han blir lei, og går til neste. Slutt og ha sex med en du vet er i et forhold. Hadde du likt om dere to var et par, at han gjorde det mot deg?? Anonymkode: 20030...e50 Men i herre jesu navn - har du lest i tråden? Tror du ikke jeg vet dette? Og har fått høre det x antall ganger? Jeg er ei voksen dame og vet litt av hvert om å være i forhold, bevare spenningen og alt det der- jeg er ikke dum. Jeg har fått tilbud fra gifte menn før- med barn-, det har aldri fristet. Så «spenningen» er ikke alt nei. Det er noe spesielt med akkurat denne mannen. ts
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #77 Skrevet 2. august 2023 Ishavsrøya skrev (14 minutter siden): Jaja hvis det er en sånn drittsekk av en mann du vil ha. Så kjør på. Gleden er stor da karma kommer og han er utro mot deg. Men da kan du ikke klage. Du visste jo hva du gikk til😉 Hvordan vet du at han er en drittsekk? Herregud så dømmende MANGE av dere her inne er! ts
Ishavsrøya Skrevet 2. august 2023 #78 Skrevet 2. august 2023 Fordi han var utro. Det er å være drittsekk
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #79 Skrevet 2. august 2023 Ishavsrøya skrev (Akkurat nå): Fordi han var utro. Det er å være drittsekk Ikke nødvendigvis. Du vet INGENTING om hans liv. Det er ikke så svart hvitt Ta deg ett kurs eller noe! ts
Tustetusta Skrevet 2. august 2023 #80 Skrevet 2. august 2023 Drakensson skrev (16 timer siden): Lite classy Jeg er veldig classy faktisk 😉
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå