Gå til innhold

Har ligget med en mann i forhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
ESFP skrev (7 timer siden):

Hvis det er kjæreste du ønsker deg, så holder du deg langt unna denne mannen. Hvis du ønsker å kaste bort flere år og ende opp med tidenes lærdom, så går du for dette prosjektet  

Enig. Jeg kan strekke meg til å innse at utroskap kan skje i mange forhold og man kan endre seg og jobbe gjennom det osv. Men det har jo tydeligvis ikke han gjort.. Klar som et egg igjen 13 år etter. 🧐 Og forholder er dårlig men han blir værende i 13 år?! Da tenker jeg han er både kjip, og lite handlekraftig. 

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er bare ute etter ett ligg i ny og ne..

Skrevet
flusa skrev (10 minutter siden):

Han er bare ute etter ett ligg i ny og ne..

Det kan absolutt hende. Og han har aldri lovet meg noe. 

Skrevet

Det høres jo ut som et veldig dårlig utgangspunkt, og hvordan skal en kunne stole på en mann og et forhold der det hele er basert på et svik? 

Samtidig er jeg noen ganger nysgjerrig på hvor reell den "syke kjemien" er i en del tilfeller. Noen ganger er det kanskje rett og slett bare snakk om en attraktiv og sjarmerende mann som vet hvordan han skal oppnå det han ønsker, men enn en spesiell kjemi eller gjensidig tiltrekning. 

• Liker 2
Skrevet
herzeleid skrev (7 minutter siden):

Det høres jo ut som et veldig dårlig utgangspunkt, og hvordan skal en kunne stole på en mann og et forhold der det hele er basert på et svik? 

Samtidig er jeg noen ganger nysgjerrig på hvor reell den "syke kjemien" er i en del tilfeller. Noen ganger er det kanskje rett og slett bare snakk om en attraktiv og sjarmerende mann som vet hvordan han skal oppnå det han ønsker, men enn en spesiell kjemi eller gjensidig tiltrekning. 

Det kan du si. 
så du tror ikke han er tiltrukket av meg? Det høres jo litt rart ut? 
Jeg vet bare det jeg vet. Om det er spenningen som gjør det ekstra deilig, kan jo hende. Men jeg vet jo ikke dette før jeg evt får sjekket det mer ut… 

Det er flere detaljer til situasjonen som jeg ikke kan utbrodere her. 
ts

Skrevet
Tustetusta skrev (1 minutt siden):

Det kan du si. 
så du tror ikke han er tiltrukket av meg? Det høres jo litt rart ut? 
Jeg vet bare det jeg vet. Om det er spenningen som gjør det ekstra deilig, kan jo hende. Men jeg vet jo ikke dette før jeg evt får sjekket det mer ut… 

Det er flere detaljer til situasjonen som jeg ikke kan utbrodere her. 
ts

Hvorvidt han er særskilt interessert aner jeg ikke. Jeg tror bare ikke det nødvendigvis er en forutsetning. 

• Liker 4
Skrevet

Trenger ikke menn og føle seg tiltrukket for å få ereksjon? Da mener jeg seksuelt tiltrukket. Virker som tiltrekning blandes hele tiden fysisk tiltrekning er noe annet enn hele pakka i mitt hode da

AnonymBruker
Skrevet
GrønnNellik68 skrev (9 minutter siden):

Trenger ikke menn og føle seg tiltrukket for å få ereksjon? Da mener jeg seksuelt tiltrukket. Virker som tiltrekning blandes hele tiden fysisk tiltrekning er noe annet enn hele pakka i mitt hode da

Mange menn (selvfølgelig ikke alle) trenger bare å tenne på tanken av sex, ikke selve personen de skal ha sex med. Sier ikke at de tar hva som helst, men det trenger ikke å være fra øverste hylle eller noen de snur seg etter på gata. Så nei, de trenger ikke nødvendigvis å være tiltrukket av personen, hverken fysisk, psykisk eller seksuelt. 

Anonymkode: b07fb...8cd

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mange menn (selvfølgelig ikke alle) trenger bare å tenne på tanken av sex, ikke selve personen de skal ha sex med. Sier ikke at de tar hva som helst, men det trenger ikke å være fra øverste hylle eller noen de snur seg etter på gata. Så nei, de trenger ikke nødvendigvis å være tiltrukket av personen, hverken fysisk, psykisk eller seksuelt. 

Anonymkode: b07fb...8cd

Ok kan skjønne for en ONS men hva med de som har sex sammen i flere år? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Be kind. Livet og kjærligheten er ikke svart/hvitt. 

Det virker som du er nysgjerrig på mer. Jeg er enig med deg. Du bør undersøke mer, ikke slipp dette helt fra deg. Det er faktisk en mulighet for at han tenker akkurat som deg. Det høres naivt ut, men det er bare fordi det er så fantastisk, men livet er fantastisk av og til. Da må du gripe muligheten, hvis ikke blir du sittende igjen med en slags moral, men den er ikke alltid så mye å skåle for. 

Jeg er mann, og tenker som en mann. Bare for å oppveie for alle damer her inne som tror menn alltid er egoistiske og ønsker bare å tømme seg. Vi er ikke slik alle.

Anonymkode: 8f70a...752

Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ok kvinneguiden 

For rundt 13 år siden var jeg singel en periode. Jeg var på en litt større middag med noen venner og venners venner. Der var det er mann tilstede, sammen med kjæresten. Jeg kjente ikke disse og pratet ikke noe med de. 
Jeg møtte siden på denne mannen ved en annen anledning. Han kjente meg igjen, og vi ble sittende å prate. Han flørtet hemningsløst og fortalte at han hadde lagt sånn merke til meg sist. For å gjøre den historien kort; vi lå sammen ved to anledninger den helgen. Ja, han var i forhold.

Livet gikk videre, og vi har ikke hatt kontakt. 
Før nå. 
Jeg møtte han igjen i juni, ved en tilfeldighet. Han kom bort, og vi pratet. Han forteller da at han har tenkt en del på meg gjennom årene, og kjemien er til å ta og føle på, vi har bare så lyst på hverandre. Han er fortsatt sammen med samme dama, men han virker ikke veldig fornøyd med forholdet. 
Han sa så mye til meg- om meg- om «tenk hvis» osv. jeg orker ikke begynne på det en gang. Men oppsummert så føler jeg at det er noe spesielt mellom oss og at han husker detaljer enda fra første gang han så meg for 13 år siden.

Vi lå sammen denne gangen også, og alt var så magisk. 

Vi har hatt litt kontakt etterpå, og jeg craver etter å møte han…Prate mer og finne ut hva han tenker. Hva tror dere? Er det helt naivt å tro at dette kan være begynnelsen på noe som potensielt kan bli noe mer? 
Jeg har aldri opplevd en sånn kjemi og fysisk tiltrekning før. Jeg tenker på han hele tiden. 

ts

Anonymkode: 739fd...db8

Du har møtt en Don Juan. En forfører. En som får deg til å føle noe magisk. Som verdens midtpunkt. Det føler sikkert andre kvinner som møter ham også. Føler seg som en nøye utvalgt. Helt sikkert bra sex og mye komplimenter. 

"Tenk om.. " er bare rent vås. Han sjarmerer buksene av deg og "å tenke om.. " gir ikke deg annet enn kunst hjerte. Tenker den bedratte damen hans der hjemme godt vet hvordan han kan være, og har nok opplevd det selv. Klaging på henne og forholdet er for å oppnå sympati. Stakkars mann. Som helst sikkert har et ok forhold. Han velger jo å være der til tross for at hans jegerinstinkt og forførerevne fungerer godt. 

Gjest theTitanic
Skrevet

" Tenk om" er faktisk utrolig dårlig gjort å si. Det gir masse forhåpninger fra en som ikke vil love noe som helst. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ok kvinneguiden 

For rundt 13 år siden var jeg singel en periode. Jeg var på en litt større middag med noen venner og venners venner. Der var det er mann tilstede, sammen med kjæresten. Jeg kjente ikke disse og pratet ikke noe med de. 
Jeg møtte siden på denne mannen ved en annen anledning. Han kjente meg igjen, og vi ble sittende å prate. Han flørtet hemningsløst og fortalte at han hadde lagt sånn merke til meg sist. For å gjøre den historien kort; vi lå sammen ved to anledninger den helgen. Ja, han var i forhold.

Før nå. 
Jeg møtte han igjen i juni, ved en tilfeldighet. Han kom bort, og vi pratet. Han forteller da at han har tenkt en del på meg gjennom årene, og kjemien er til å ta og føle på, vi har bare så lyst på hverandre. Han er fortsatt sammen med samme dama, men han virker ikke veldig fornøyd med forholdet. 
Han sa så mye til meg- om meg- om «tenk hvis» osv. jeg orker ikke begynne på det en gang. Men oppsummert så føler jeg at det er noe spesielt mellom oss og at han husker detaljer enda fra første gang han så meg for 13 år siden.

Vi har hatt litt kontakt etterpå, og jeg craver etter å møte han…Prate mer og finne ut hva han tenker. Hva tror dere? Er det helt naivt å tro at dette kan være begynnelsen på noe som potensielt kan bli noe mer? 
Jeg har aldri opplevd en sånn kjemi og fysisk tiltrekning før. Jeg tenker på han hele tiden. 

ts

Svarene på det du spør om får du i liten grad på KG. All fokus her vil alltid være på at han er i et forhold. 

For mennesker som ikke har opplevd å forelske seg i ''feil'' person, så er evnen til innlevelse for at andre kan gjøre det, ofte lik null. Det er merkelig at noen kan tro at fornuft og følelser er samme sak. 

Jeg tror nok at det er naivt at han skal starte noe nytt med deg, men hva har du å tape på å spørre? 

Anonymkode: 6ef28...3f6

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Ok kvinneguiden 

Før nå. 

ts

BE KIND?? Altså hva slags hollywood film verden lever du i? At vi skal sitte her og si "ååhhh ja gå for han, høres ut som en prins som puler på deg bak ryggen på samboeren sin, du er sååååå heldig" NEI! Så idiot er ikke de aller fleste damer her på KG og de har respekt for både seg selv og andre kvinner, noe du ikke har idet hele tatt. Alt du gir utrykk for er at du er en egoistisk tøs med null innsikt i kjærlihet, sex eller mennesker. Så for all del, gå for denne mannen, for dere fortjener hverandre så kan kjæresten hans finne seg et ekte mannfolk. Og du kan sitte her om en stund på KG og skrive "MIN DRØMMEPRINS JEG VAR UTRO MED, ER UTRO MOT MEG OGSÅ" 

Anonymkode: af776...c49

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Tustetusta skrev (10 timer siden):

Nei jeg hadde jo selvfølgelig ikke likt det. Og såklart måtte han ha tatt grep hvis jeg skulle fortsatt med han. Altså endt forholdet sitt. 

Men er det noen som har erfaring med at utroskap KAN føre til forhold? 

ts 

Meg igjen. Ingen personlig erfaring,men vet om 2 stykk. En dame som var utro og ble sammen med denne og forlot mannen. Jeg vet også om en mann,men var vel halvveis slutt med damen,men noe lignende. Ikke så vanlig, da må man være utro med "the love of your life" ...at det bare skjedde...

Uansett så bør din elsker gjøre det slutt med sin partner. Han har allerede såret henne med å være utro. Tenk deg selv😩 Fæl oppførsel av han! 

Anonymkode: bec5d...439

AnonymBruker
Skrevet
theTitanic skrev (1 time siden):

Du har møtt en Don Juan. En forfører. En som får deg til å føle noe magisk. Som verdens midtpunkt. Det føler sikkert andre kvinner som møter ham også. Føler seg som en nøye utvalgt. Helt sikkert bra sex og mye komplimenter. 

"Tenk om.. " er bare rent vås. Han sjarmerer buksene av deg og "å tenke om.. " gir ikke deg annet enn kunst hjerte. Tenker den bedratte damen hans der hjemme godt vet hvordan han kan være, og har nok opplevd det selv. Klaging på henne og forholdet er for å oppnå sympati. Stakkars mann. Som helst sikkert har et ok forhold. Han velger jo å være der til tross for at hans jegerinstinkt og forførerevne fungerer godt. 

Enig. Jeg hadde også vært redd at han alltid kunne risikere være utro mot meg når hverdagen kommer....Jeg sier som en prest sa i et bryllyp....HVERDAGEN er 90% av kjærligheten.

Begjær er noe helt annet....🙈🙈 Ikke ekte.

Anonymkode: bec5d...439

AnonymBruker
Skrevet

Ts, du er lettlurt. 

Det er ikke uvanlig å møte folk man har en flott kjemi med, også seksuell kjemi. Er man i et forhold og møter noen man har en seksuell kjemi med, så tar man avstand. Man åpner ikke opp for å undersøke kjemien nærmere. 

Denne mannen tar ikke avstand fra mennesker han har en seksuell kjemi med. Han har sex med de. Hva tror du han vil gjøre om dere blir sammen, og han én dag får en kollega han føler en sterk, seksuell kjemi med?

Hint: han kommer til å ha sex med henne.

Denne "Hva om" snakket han kommer med, er også bare tull. Han søker spenning, han elsker spenningen ved å være utro og å utforske den seksuelle kjemien med andre. Han elsker også å være i et fast forhold med dama han har nå, ellers ville han gått for lenge siden om ting ikke fungerte der. 

Slutt å la deg rive med av litt seksuell kjemi. Mye av den seksuelle kjemien du kjenner er også bygget på at dere ikke har "lov" til å kjenne og utforske den fordi han er i et forhold. Kjemien dør fort om han går fra dama og dere blir sammen. Da er det ikke noe spenning der lenger. 

Anonymkode: 94f1f...636

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tips:  se "The Holiday". 

Hint : Du er Iris! (og burde ta deg gjennom samme reisa) 

Epiphany coming your way.. 😉

Anonymkode: e663d...40a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet er hvorfor du blir så til de grader fengslet av en utilgjengelig mann som viser begjærelse for deg, når du vet han har en enorm evne til bedra og kaste bort tiden til en han liksom skal elske. Jeg er redd du lurer deg selv. 

Og tenker umiddelbart at du kanskje har noe selvransakelse å gjøre. Det er jo uansett en god investering å jobbe med seg selv, så hvorfor ikke dykke litt ned i dette med kjærlighet og psykologi.

Har du lest «Hekta på et håp om kjærlighet» av Sissel Gran? Ikke samme situasjon, men man får et meget godt innblikk i forskjellen mellom hekt og forelskelse, og psykologien bak en slik tiltrekning du nå føler på. Kan helt klart anbefales. 

Anonymkode: 6fe14...df0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke hør på hva han sier. Har han barn så blir han i det dårlige forholdet han er i. Han skal KUN ha litt krydder på si. Han er heldig at du gir han det. At det er deg er helt tilfeldig. Han er desperat og sier alt du vil høre. Du kommer ikke til å se noen handlinger. Men han kommer til å snakke om handlinger. Hold deg unna til de har forskjellige adresser. 

Anonymkode: 9ccd7...1aa

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...