AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #81 Del Skrevet 20. august 2023 Litt rart gjort av henne ,spesielt siden dere hadde snakket om det. Men ikke noe jeg hadde giddet å bruke tid på og irritere meg over. Det viktigste er vel at dere hadde en fin dag. Anonymkode: 33204...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #82 Del Skrevet 20. august 2023 Alle som stiller i bryllup i hvit kjole uten avklaring med bruden, driter seg ut for hele selskapet. Anonymkode: 18e07...e92 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #83 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alle vet? Nei! Det er jo bare tull! Anonymkode: 29683...d80 Det er jo ikke tull... Det er jo litt det samme som at man bruker svarte/mørke klær i begravelse. Står ikke akkurat i loven,men er skikk og bruk,og de aller fleste voksne vet dette. Om det er så nøye lenger,og at man syns det er gammeldags er en annen diskusjon. Her sa jo faktisk bruden i fra hva hun ønsket på forhånd også. Anonymkode: 33204...d71 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #84 Del Skrevet 20. august 2023 Som brud hadde jeg ikke brydd meg. Som gjest hadde jeg aldri gjort det. Anonymkode: 48203...3c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #85 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 1.54): Hva tenker dere angående å gå med hvitt i bryllup? Forloveren min og jeg hadde allerede snakket om dette, og jeg sa nei til hvit sommerkjole men hun møtte opp med det likevel. I vinterbryllup med kleskode mørk dress. Anonymkode: 56602...4fd Javel... Anonymkode: eb2f6...455 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #86 Del Skrevet 20. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 2.09): Hun foreslo selv en blå en, men så dukket hun opp i den hvite likevel. Jeg sa hun kunne låne en og at jeg syntes det var ubehagelig hun skulle gå med den hvite, men hun sa hun kunne i gå i hva kun ville og at hun ikke følger slike tradisjoner (å ikke gå med hvitt) Men ja, det er tydeligvis jeg som er rar her.. Jaja. Anonymkode: 56602...4fd Ubehagelig? Ja, det er dårlig kutyme og feil av henne å gå med hvit kjole, men ubehagelig? Hva er ubehagelig med det? Er jo hun som driter seg ut og ikke du. Dessuten, det at ingen andre enn bruden skal bruke hvitt er utrolig gammeldags i mine øyne. En hvit sommerkjole er dessuten langt unna en brudekjole og veldig malplassert i et vinterbryllup. Glad jeg ikke skal gifte meg altså, er altfor mye fokus på bruden. Hadde ikke taklet den oppmerksomheten. Ikke rart mange bruder blir ekstremt bridezilla og selvopptatte. Sier ikke at du er sånn, altså, det må du ikke tro. Og de som sier at det er brudens dag, det er da like mye brudgommens dag! Anonymkode: bea61...897 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #87 Del Skrevet 20. august 2023 1 hour ago, Maleficenta said: da gikk søsteren til hertuginne Kate på en skikkelig blemme isåfall Hvis det er bruden som har valgt kjolen til forloveren er det selvklart Ok. Anonymkode: 1712e...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. august 2023 #88 Del Skrevet 20. august 2023 Jeg skal stille i rødt i bryllupet til elskeren min. Anonymkode: 7c9db...cea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #89 Del Skrevet 22. august 2023 Maleficenta skrev (På 20.8.2023 den 16.11): da gikk søsteren til hertuginne Kate på en skikkelig blemme isåfall Med mindre ts er medlem av den britiske kongefamilien er dette helt irrelevant. AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 16.15): Alle vet? Nei! Det er jo bare tull! Anonymkode: 29683...d80 Beklager, selvfølgelig ikke de som har bodd under en stein hele livet... Anonymkode: 0d2fe...601 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #90 Del Skrevet 22. august 2023 On 8/20/2023 at 4:32 PM, AnonymBruker said: Ubehagelig? Ja, det er dårlig kutyme og feil av henne å gå med hvit kjole, men ubehagelig? Hva er ubehagelig med det? Anonymkode: bea61...897 Ubehagelig at en man anser som en venn, ikke respekterer den eneste føkkings tingen man har bedt om, å ikke stille i den kjolen HUN SPURTE OM og fikk nei til. Men likevel dukker opp I KJOLEN og valser rundt og lar som ingenting. Anonymkode: 1712e...990 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #91 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg synes forloveren begår et grovt brudd på skikk og bruk i dette tilfellet. Skjønner godt av TS er forbannet på henne! Anonymkode: 825f6...cdf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #92 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg klarer bare ikke forstå dette. Hvorfor skal man ikke ha visse farger? Fordi man blir forvekslet med bruden? At man vil annonsere at man har ligget med brudgommen? At man er imot ekteskapet? Forklar meg! Anonymkode: 29683...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 22. august 2023 #93 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 1.8.2023 den 1.54): Hva tenker dere angående å gå med hvitt i bryllup? Forloveren min og jeg hadde allerede snakket om dette, og jeg sa nei til hvit sommerkjole men hun møtte opp med det likevel. I vinterbryllup med kleskode mørk dress. Anonymkode: 56602...4fd Du vet at få timer fra Norges grenser så dør sivile mennesker i hopetall? Hvilken farge noen har på klærne sine i et bryllup, hvordan i huleste påvirker det deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #94 Del Skrevet 22. august 2023 Det er jo ikke hvit som er tabu, det er en kjole som ser ut som brudekjole, sånn at noen kan ta feil av hvem av dere som er bruden. Var det slik i ditt bryllup, TS? Så hennes kjole ut som en brudekjole, og konkurrerte med din kjole om hvor pen den var? For hvis det bare var en hvit sommerkjole, så ser jeg heller ikke problem med det. Anonymkode: 44f2e...163 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosakatt Skrevet 22. august 2023 #95 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (På 20.8.2023 den 17.44): Jeg skal stille i rødt i bryllupet til elskeren min. Anonymkode: 7c9db...cea Hvorfor er du elsker med noen som skal gifte seg og skal i bryllupet deres? Men uansett fortell bruden(eller brudgommen?) Det før bryllupet, så hun kan få vite sannheten før hun er gift. Så slipper hun kanskje å måtte skille seg raskt igjen. Herregud tenkt å gå rundt å tro at du skal ha den fine seremonien med dine kjære å vie kjærlighet for hverandre, så er partneren en utro kødd som har kastet bort tiden din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #96 Del Skrevet 22. august 2023 Jeg synes det er skikkelig respektløst og gå i hvitt i et bryllup, spesielt når bruden har sagt klart i fra at det ikke er ønskelig, og man er enig. Om du da møter opp i noe sånt, da tenker jeg at du ikke bryr deg så mye mere en annet en deg selv, eller at du ikke tåler at noen andre får mere oppmerksomhet som deg selv. Det er ikke din dag, så da trer man litt til side. Hadde det vært at hun ikke hadde en eneste annen kjole i skapet, kunne hun sagt det så er jeg sikker på at bruden hadde fisket det. Men jeg tror dette handler om helt andre ting, jeg seøv hadde vurdert vennskapet vårt litt nærmere også, mulig jeg hadde fått opp øynene mine at det er mere bak her som ikke er bra. Aldri om jeg eller mine venninner hadde gjort noen sånt mot hverandre. Men jeg har vært venner med noen som ikke tåler at dem ikke er i midten til enhver tid, og det var ganske mye annet også som ikke var bra, og sånt har jeg luket ut fra livet. Anonymkode: 52180...e82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #97 Del Skrevet 22. august 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er jo ikke hvit som er tabu, det er en kjole som ser ut som brudekjole, sånn at noen kan ta feil av hvem av dere som er bruden. Var det slik i ditt bryllup, TS? Så hennes kjole ut som en brudekjole, og konkurrerte med din kjole om hvor pen den var? For hvis det bare var en hvit sommerkjole, så ser jeg heller ikke problem med det. Anonymkode: 44f2e...163 Men det er deg, man skal faktisk ha respekt for andre sin dag og følelser. Dem har i tilegg hatt en avtale her, hun var helt enig i. En dag som bryllup så skal man vise respekt for andre, at man selv ikke bryr seg for vare så, men det er ikke ts her som er urimelig. Jeg ville aldri gjort noe sånt mot min egen vennnine, fordi hennes meninger og følelser betyr noe for meg på en sånn dag. Det er hennes dag, hennes valg. Når jeg gifter meg så kan jeg ha mine regler. Det handler om respekt for andre. Anonymkode: 52180...e82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. august 2023 #98 Del Skrevet 22. august 2023 Bruden til elskeren min ville at jeg skulle gå i rød kjole i bryllupet deres, desverre hadde jeg ikke noen rød kjole så vi ble enige om sort. Hun ville også at jeg skulle gi brudgommen en veldig pikant «gave» på bryllupsdagen noe jeg også gjorde. Jeg hadde aldri gått i hverken hvitt, rødt eller sort i andres bryllup uten å avklare det med bruden. Folk messer om at bruden må tåle og ikke ta seg nær av ting men hvor vanskelig er det å vise litt hensyn til at det er en ekstra spesiell dag for de som gifter seg? Anonymkode: b6e92...102 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. august 2023 #99 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Bruden til elskeren min ville at jeg skulle gå i rød kjole i bryllupet deres, desverre hadde jeg ikke noen rød kjole så vi ble enige om sort. Hun ville også at jeg skulle gi brudgommen en veldig pikant «gave» på bryllupsdagen noe jeg også gjorde. Jeg hadde aldri gått i hverken hvitt, rødt eller sort i andres bryllup uten å avklare det med bruden. Folk messer om at bruden må tåle og ikke ta seg nær av ting men hvor vanskelig er det å vise litt hensyn til at det er en ekstra spesiell dag for de som gifter seg? Anonymkode: b6e92...102 spesielt... Og ikke fargen på kjolen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 23. august 2023 #100 Del Skrevet 23. august 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ubehagelig at en man anser som en venn, ikke respekterer den eneste føkkings tingen man har bedt om, å ikke stille i den kjolen HUN SPURTE OM og fikk nei til. Men likevel dukker opp I KJOLEN og valser rundt og lar som ingenting. Anonymkode: 1712e...990 kunne det være den blå kjolen ikke oasset og hun måtte ta den andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå