Gå til innhold

En (nokså) nybakt mammas tanker


Holly Hobbie

Anbefalte innlegg

Hei vennen! Du får hoppe opp og bite mannen din i nesa! Drive å ombestemme seg sånn da du... Dårlig gjort syns jeg. Men han kommer nok sterkere tilbake, og april er jo ikke så langt unna.. Nå leste jeg nettopp siste svaret ditt her, hehe. Min også er sånn som tror at det er "vips" så er det gjort når det passer best. Men sien jeg har PCOS så har han begynt å skjønne at det er ikke sikkert det blir så lett.

Håper du får en finfin uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he, jeg tror jeg skal proeve aa unngaa vold - forelopig hvertfall! :ler:

Virker kanskje som mannen er en liten diktator som bestemmer alt her i huset, men han er ikke det...han har jo gaatt med paa aa starte proeving mye tidligere enn det vi egentlig var blitt enige om. Saa jeg faar holde ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte bare legge igjen en liten hilsen nå - og fortelle at jeg ble gravid på den 8.dagen i syklusen! ;) Så ingenting er umulig!

Jeg gleder meg til å følge dere videre - og selvom mannen ønsker å roe ned prøvinga denne måneden, så betyr det jo bare at dere får litt tid til å stresse ned, og det tror jeg er utelukkende positivt! :)

LYKKE, LYKKE TIL! :klem:

Oi! Dag 8! Da er det jo haap, da! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får hoppe opp og bite mannen din i nesa!

Bit han i nesa, bit han i nesa :ler: :grine2:

Er imponert over mannen din jeg, som har klart å bli så klar mye før enn det som var planlagt. Og det er jo lov å håpe på at det går med deg som med Kverula

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for smittestoev, Kverula! :ler:

Jeg skal krysse alt jeg har for dere, Bertine! :klem:

Da har jeg snakket med legen igjen, han mente jeg burde ta blodproeve for aa sjekke progesteronnivaaet to ganger denne maaneden - dag 20 og dag 26. Saa da maa jeg proeve aa faa gjort det i lunsjen begge gangene....

Utrolig hyggelig lege jeg har, forresten. Kjempefint at han vil finne ut om jeg har regelmessig el. eller ikke.

Naa har jeg kjopt folsyre og allerede tatt en tablett. Dvs. det er en saann "mum to be"-multivitamintablett som ogsaa inneholder folsyre.

Naa skal jeg lage kalkun-wok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Kverula klarer å smitte deg. Vi venter EL rundt 30. januar, så det blir spennende dette. Masse lykke til med å hoppe opp å bite mannen i nesa, blodprøver, Kverula smitte og kalkun-wok.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Kverula klarer å smitte deg. Vi venter EL rundt 30. januar, så det blir spennende dette. Masse lykke til med å hoppe opp å bite mannen i nesa, blodprøver, Kverula smitte og kalkun-wok.

:klem:

Takk i lige maade (med proevingen altsaa, ikke nesebiting osv.! :ler: )

Mannen er forresten fortsatt like hel! ;)

Han hadde snakket med en kvinnelig forretningsforbindelse i dag som jobber fulltid med et lite barn. Det gikk visst kjempebra, for hun kunne jobbe hjemmefra om morgenen....haaper inderlig min arbeidsgiver vil vaere like fleksibel, saa jeg kan beholde jobben! Snakket nemlig med sjefen i dag om mulig "forfremmelse" (bytte av team), og det var visst opptil flere team som ville ha meg...Smiger gjoer meg veldig motivert og glad i jobben, saa akkurat naa har jeg veldig lyst til aa jobbe der for alltid! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så vidt jeg kan se herfra, er all smiger og skryt veldig velfortjent. Det virker som om du er en veldig flink og flittig arbeider. De skal være glad for at de har deg.

Lykke til med prøvingen, da. Det er vel typisk mannfolk å få litt småpanikk når de oppdager hva de har begitt seg ut på, men det går sikkert fort over. Når babyen endelig er der kommer de til å lure på hvorfor de holdt igjen. Det kan jeg love!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rognebær

Så bra med gode nyheter fra legen!

Og mannen din høres typisk litt nervøs-engstelig ut, men du skal se han kommer over det snart! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Du er hjertlig velkommen likevel, lunacia. Kommer nok til aa skrive om alt det vanlige ogsaa!  ;)

Ja, det håper jeg! Liker så godt å følge med påå hva du driver med. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sikker på at alt kommer til å gå bra med jobben din. De vil jo ha deg, og det høres ut som om du er veldig flink i jobben din, og da tror jeg absolutt de er villige til å være fleksible når du får barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for koselige hilsener. Beklager at jeg ikke har vaert noe flink til aa besoeke deres dagboeker i det siste, har ikke hatt saa mye kg-tid pg.a mye aa gjoere.

I dag har jeg i grunnen hatt en litt deppedag pg.a den teite sykluses min. Har forstaatt det slik at jeg kanskje har defekt lutealfase. Tar naa ekstra vitaminer, skal proeve aa stresse ned (ikke lett) og faa nok mosjon. Har kommet igang med treningen igjen, hvertfall.

Ellers er det greit paa jobben, men en viss person vil alltid oedelegge. Han er uhoeflig, overmaate nysgjerrig og utrolig selvhoeytidelig. Ingen god kombinasjon. Han elsker aa starte en konversasjon paa kontoret om ett eller annet, og saa fullstendig overse hva jeg sier. Vil liksom ha ordet hele tiden eller at bare han og sjefen snakker. Kjedelig aa maatte sitte ved siden av en som vil hevde seg hele tiden. *Godt aa faa det ut av systemet!*

En ting til aa klage over: har vond venstrearm/haand pg.a dataen. Men nytter ikke aa bare bruke hoeyrehaanden naar man sitter og skriver hele dagen...hva gjoer jeg da?

Naa skal T og jeg se paa reiseprogram om Norge, deretter Poirot! Blir nok i bedre humoer da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...