Gå til innhold

Kunne du tenkt deg å bytte kjønn for en periode hvis det ga det fordeler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er fornøyd å være født kvinne og fordelene som følger med å bli født som kvinne, jeg vil ikke bytte. Fordeler og ulemper følger vel med begge kjønn i ulike sammenhenger og situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gladikaffe skrev (18 timer siden):

Jeg er fornøyd å være født kvinne og fordelene som følger med å bli født som kvinne, jeg vil ikke bytte. Fordeler og ulemper følger vel med begge kjønn i ulike sammenhenger og situasjoner.

Hva i all verden er fordelene ved å være født kvinne? De har jeg jaggu ikke merket noe til, syns det er bare ulemper jeg.

Anonymkode: d3f29...c9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2023 den 23.51):

F eks vært en mann ett år og deretter tilbake til å være en kvinne?

Anonymkode: acd06...40b

Når vi er inne på hypotetiske spørsmål: la oss si det finnes en «gud» eller at magi eksisterer, alternativt ånden i flasken - slik at «noen» knipset med fingrene og jeg på magisk-mystisk vis ble mann uten videre ubehag, forsinkelser eller bivirkninger?

Selvsagt. Jeg kunne selvsagt ønsket at det magisk-mystiske vesenet heller brukte sine krefter på å gjøre meg udødelig. Men om magisk-mystiske vesener virkelig fantes så ville like selvsagt dyp og inderlig frykt være den eneste måten å møte dem på. Så man setter ikke krav.

Anonymkode: 8daf6...cb2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann, og hadde gledelig gjort det (hvis selve skiftet frem og tilbake skjedde på "magisk vis").

Tror det hadde vært et spennende og lærerikt år!💃😄

Anonymkode: bcf16...dcf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Hva i all verden er fordelene ved å være født kvinne? De har jeg jaggu ikke merket noe til, syns det er bare ulemper jeg.

Anonymkode: d3f29...c9b

Jeg elsker å være mor, gleder meg å bli mormor engang i framtida. 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladikaffe skrev (3 timer siden):

Jeg elsker å være mor, gleder meg å bli mormor engang i framtida. 🥰

Jeg har også barn og elsker dem selvfølgelig, men bortsett fra at jeg har hatt den ulempen med å måtte gå gravid og føde dem har vi vært helt likestilt som foreldre, så ser ikke hvor jeg har noen fordel i forhold til barna som ikke far har.

Anonymkode: d3f29...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har også barn og elsker dem selvfølgelig, men bortsett fra at jeg har hatt den ulempen med å måtte gå gravid og føde dem har vi vært helt likestilt som foreldre, så ser ikke hvor jeg har noen fordel i forhold til barna som ikke far har.

Anonymkode: d3f29...c9b

Jeg ser den! Men jeg kunne uansett ikke tenkt meg å bytte kjønn, uansett fordel. Fordeler og ulemper med begge kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neppe, jeg beundrer kvinnelig anatomi men trenger ikke å oppleve livet gjennom det.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegern Puahate skrev (13 timer siden):

Neppe, jeg beundrer kvinnelig anatomi men trenger ikke å oppleve livet gjennom det.   

Du er ikke klar for mensen?

Anonymkode: acd06...40b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...