Charmina Skrevet 3. mai 2006 #261 Del Skrevet 3. mai 2006 Jeg har allerede begynt å øve jeg altså "All you need is loooooooove" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 3. mai 2006 #262 Del Skrevet 3. mai 2006 Det er gudd, Charmina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 4. mai 2006 #263 Del Skrevet 4. mai 2006 Bøtt åff kårs *gauler av full hals; all u need is love - babarapaba* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 4. mai 2006 #264 Del Skrevet 4. mai 2006 Det er bra! Fliiiinke korjentene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 11. mai 2006 #265 Del Skrevet 11. mai 2006 Okkei. Nå tar jeg bare en sjefsavgjørelse: Jeg skal få sydd kjolen. Kommer til å ta runden på kjolesalongene,men mest for å få "brudefølelsen",og for å få med meg det å gå og prøve kjoler. Er spent på Flamingosalongen-er det noe som kan velte min beslutning om å få sydd kjole,så¨tror jeg det er den. I dag skal vi avgårde tilVertshuset Festningen og sjekke priser og lokaler, og det blir jo gøy! Har funnet lille Bakke kirke som er aktuell i tilfelle Festningen blir lokalet- den ligger rett i nærheten, så gjestene kan spasere rett opp dit etterpå. I tillegg har de en kvinnelig prest som er ganske tøff og som jeg har sansen for. Håper nå bare ikke hun ender opp som biskop i Hamar. Og så skal vi på IKEA og kikke på hagemøbler,men det er jo en helt annen sak. Bakke kirke fra innsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 14. mai 2006 #266 Del Skrevet 14. mai 2006 på ønskelisten : * pingviiiiin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 15. mai 2006 #267 Del Skrevet 15. mai 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olava Skrevet 30. mai 2006 #268 Del Skrevet 30. mai 2006 Bakke kirke er fiiin, kjenner organisten der også, hun er flink! - Et uuuudmerket valg (hvis det blir den). Festningen har jeg hørt bare positivt om, lykke til med titten! Men hva i huleste er flamingosalongen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 30. mai 2006 #269 Del Skrevet 30. mai 2006 Siden jeg ikke fant noen pingvin så får du heller en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #270 Del Skrevet 5. juni 2006 hei, BecomingBride! Nisse er flotte greier,det da! Regner med at vi får såpass mange pingviner at det er kjekt å ha en nisse som kan gjete dem. Ooooooooooooooooooooog: Ting snur på seg i løpet av 24 timer! Siden i går har det blitt bestemt av vi rømmer til utlandet (sannsynligvis København) sammen med et lite følge, og gifter oss på ambassaden, i pinsen neste år. Og at vi tar en kurvfest med slekt og venner oppe i nordnorge på sommeren. Vi er superentusiastiske,og spretter rundt fulle av idèer,så jeg tror nok dette er det riktige for oss. Det første svigerfrøet sa da vi fortalte henne det var "Dere også?" Viser seg nemlig at søstra til O og hennes sambo har tenkt samme tanken. Så i morra ringer O ambassaden, og jeg må begynne å lete etter kjole som passer for en ambassadebrud i stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #271 Del Skrevet 5. juni 2006 Noen fine kjoler fra Raspberry Beret : nr.1 nr. 2 nr. 3 nr. 4 nr. 5 Og det fins 2-3 til,men akkurat nå VILLE bare ikke hovedsiden deres.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. juni 2006 #272 Del Skrevet 5. juni 2006 Denne hadde kledd deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #273 Del Skrevet 5. juni 2006 Jaaaaaaa.... Og hva syns du om disse: èneren toeren (men uten jakke) treeren ??????? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 5. juni 2006 #274 Del Skrevet 5. juni 2006 For å gifte seg i? Nr,2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 5. juni 2006 #275 Del Skrevet 5. juni 2006 Trøkker på med flere sjooooooooler 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 5. juni 2006 #276 Del Skrevet 5. juni 2006 Så mange fine kjoler! Og gøyt med utenlandsbryllup! ..og så bra at du får bruk for nissen! Han er lei av å kun bli brukt til jul ser du.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #277 Del Skrevet 6. juni 2006 Jeg har stor forståelse for nissen, BB. Kjedelig å ligge i dvale 300-ognoenogfemti dager i året. Artig at du syns kjolene er fine. For selv om vi skal giftes i utlandet,så vil jeg allikevel ha Verdens Fineste Kjole,det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 6. juni 2006 #278 Del Skrevet 6. juni 2006 (endret) Guri så kjedelig det må være å være Nissen... Så klart skal du ha verdens fineste kjole! Du er jo BRUD for svarte svingende! Vi skal vies av HEF, og mange velger en enklere stil da enn ved kirkebryllup. Men ikke meg Jeg skal ha slep, slør, tiara og hele pakken Når jeg først gifter meg har jeg lyst til å ha det som hører til, selv om selve rammen rundt avtaleinngåelsen (er jo det det er...) kanskje er av de mer utradisjonelle. ...og av og til går det litt opp for meg: Æ SKA GIFTE MÆ!!! Edit: skriveleif Endret 6. juni 2006 av BecomingBride Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 6. juni 2006 #279 Del Skrevet 6. juni 2006 Nisse må være verdens kjedeligste jobb,ja. Klart du skal ha slep og slør og hele pakken! Vi er vel like mye bruder vi som de som gifter seg i kirken! Go,BB,go! Jeg skal ha en litt enklere kjole,mest fordi jeg tror det er det som blir mest praktisk,siden vi jo skal farte en del rundt på dagen,og jeg ikke gidder å slepe på 5 kilo kjole.I tillegg ser jeg merkelig ut i prinsessekjoler.... Men fiiiiiin skal den være,ja! Verdens fiiiiineste! O har sett på dress i dag,og fant to han likte. Vi skal tilbake og se på dem på torsdag, både for at han skal bli mer sikker på hva han vil ha,og fordi da får jeg se han i dress! Og han er så fiiiiiiin i dress! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 7. juni 2006 #280 Del Skrevet 7. juni 2006 for superstilig dress-prøving i morgen! Husk å holde fingrene av fatet utenfor prøverommet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå