Sun Mei Skrevet 30. mars 2006 #181 Del Skrevet 30. mars 2006 Nalon Nalon Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 30. mars 2006 #182 Del Skrevet 30. mars 2006 Ubina var jo råstilig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #183 Del Skrevet 30. mars 2006 (endret) Jepp, den er nyyyydelig....Nalon, den trddisaktige,liker jeg best pga de nusselige roseknoppene den er pyntet med... Universo bakfra og Unice bakfra er heller ikke direkte stygge. Endret 30. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 30. mars 2006 #184 Del Skrevet 30. mars 2006 De er nesten litt sånn "Pronovias møter Rembo styling".... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 30. mars 2006 #185 Del Skrevet 30. mars 2006 Hmmm.... Kjempestilige! Er litt trad. av meg, og trodde jeg skulle like den mest traddis-aktige best, men det gjorde jeg ikke, likte Unice kjempegodt! Den var utrolig stilig! Vanskelig valg det med kjole! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. mars 2006 #186 Del Skrevet 31. mars 2006 Alle er jo bare så flotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 31. mars 2006 #187 Del Skrevet 31. mars 2006 (endret) Ja, det er så mye fint at det er til å bli sprø av. Nå har jeg sittet i hele kveld og sett på min dataspillspillende halvsyke mann, som har et skjerf rundt halsen. Det burde han egentlig hatt oftere...han ser hott ut! Endret 31. mars 2006 av lillelou Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-TeddyToria- Skrevet 31. mars 2006 #188 Del Skrevet 31. mars 2006 Så lekre kjoler du har linket til! Åhhh...merker at jeg fint kunne giftet meg både én og ti ganger til, bare for å kunne føle meg så fin som jeg gjorde den ene dagen! *sukk* God helg! Kaaaaanskje kommer fjonken på bursdagen til Pinny!?? *håpe håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 31. mars 2006 #189 Del Skrevet 31. mars 2006 Kos dere i kveld/ natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #190 Del Skrevet 1. april 2006 Hei, folkens! Nå er det snart på tide å trappe opp aktiviteten i denne dagboka, for nå er det så mye fint ute og går av kjoler at jeg blir helt svimmel...har nettop sjekka ut Linnea Rafaellikjolene hos Din Brudekjole,og jeg er klam i handsene etter å tafse på dem....Ooooo, som jeg gleder meg! For en fantatisk kjekk, god, sexy, snill, humoristisk, følsom, tøff ,kjærlig og herlig mann jeg har funnet meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. april 2006 #191 Del Skrevet 1. april 2006 Kos deg med rødvinen og O. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #192 Del Skrevet 1. april 2006 Takk skal du ha, snille Sun Mei Ble forresten hvitvin i dag, fordi jeg vil at det skal bli VARMT og "drikke hvitvin ute"-vær. Håper dere også har hatt en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. april 2006 #193 Del Skrevet 1. april 2006 Hvitvin er også godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #194 Del Skrevet 1. april 2006 Ja,det er namnam, og så hjelper det å ha et støttende glass hvitvin i handa når svigerfrøet er innom og leser av seg alle forventlinger til at barna hennes skal gifte seg og knø fram unger...den dama er så lite diskret innimellom at det er en "fryd".... Nå har jeg dingla og sett på Linneakjoler igjen, og det er ikke til å komme fra at jeg syns blomstene på de kjolene er mye finere enn de på Pronoviaskjolene. Å,salige valg. Men før den tid skal jeg ha meg en god natts søvn sammen med min varme og deilige kjæreste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 1. april 2006 #195 Del Skrevet 1. april 2006 Svigerfrøet er jammen meg ikke mye diskret. Du må ta Rafaellikjole - sånn! Da har jeg gjort valget for deg Nattinatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 1. april 2006 #196 Del Skrevet 1. april 2006 Takk skal du ha, da kan jeg legge meg jeg også. Natti natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. april 2006 #197 Del Skrevet 2. april 2006 Sånn, nå prøver jeg å snevre inn kjolesøkinga litt...siden hun Pronoviasdama ikke svarer verken på telefon eller mail så driter jeg i henne, og da er det bare tre alternativer (eller fire, det fjerde er å få en sydd...) : Rembo (avhenger av størrelsene der, skal maile til Cleopatra i Bergen), Linea Raffaelli og Flamingosalongen.Tror jeg må ta et raid....Eva Brud har LR,og jeg mener det var Sun Mei som sa de var greie oppå der. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. april 2006 #198 Del Skrevet 2. april 2006 Ja, de er veldig hjelpsomme oppå der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillelou Skrevet 2. april 2006 #199 Del Skrevet 2. april 2006 Ja,nå må jeg bare finne noen jeg kan ta med meg på brudekjoleraid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun Mei Skrevet 2. april 2006 #200 Del Skrevet 2. april 2006 *peker på meg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå