AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #61 Skrevet 21. juli 2023 Du er mor til en psykopat. De finnes det ikke håp for. Anonymkode: 8e87c...95f 2 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #62 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 12.48): Han virker jo som på grensen til farlig Anonymkode: 643be...7ab Ikke på grensen. Han ER farlig. Hadde han vært mitt barn, hadde jeg kontaktet barnevernet fordi jeg ikke klarer å ha han hjemme lengre. Anonymkode: 8e87c...95f 1 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #63 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det har vært 4-5 hendelser på ett år. Han har alltid vært impulsiv, så det er ikke sånn at fordi han havnet i konflikt med annet barn så har vi søkt hjelp.... Som sagt så var det som skjedde med dusjen avgjørende nå. Det med kvelertak, og dytting har vært i konflikt hvor det andre barnet har tatt kvelertak tilbake. Han er ikke direkte slem med dyr, men kan være hardhendt mot familiehunden hvor vi må minne på å være forsiktig. Han er for det meste en glad og omsorgsfull gutt, men nå vil jeg at vi skal få noe profesjonell hjelp. Anonymkode: 3196a...147 Så at han utøver vold mot dyr ikke er en faktor? Anonymkode: 8e87c...95f
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #64 Skrevet 21. juli 2023 Veldig mange gutter nyter å torturere dyr dsv, og plage andre. Er en grunn til at jeg er livredd guttebarn. Bor dere i Nittedal ts? Den personen som gjorde dette er garantert en gutt/mann, siden guttebarn elsker å torturere katter: Katten Fox ble funnet delt i to (tv2.no) Du må IKKE la dett barnet være alene med barn eller dyr, pass på han konstant. Han er psykopat. Anonymkode: 04c04...279 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #65 Skrevet 21. juli 2023 Hva ligger i at "Han kan være hardhendt mot familiehunden"? Anonymkode: 75a6e...7d9
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #66 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 17.34): Mange idiotiske svar her.. Har vært på tanken om å kontakte bup, så det blir nok der vi starter. Han er en godt likt gutt, med mange venner og et stort nettverk. Han er skoleflink, og har god konsentrasjon på skolen. Det er disse dumme hendelsene som opptrer innimellom, som gjør meg bekymret. Han handler ofte på impuls, og har vansker med å kontrollere sinne når han blir sint. Som noen nevnte her, har han aldri vært vitne til vold i hjemmet. Vi har et harmoniskt, og rolig hjem. Takk til alle som har svart på konstruktiv måte. Anonymkode: 3196a...147 Klassisk adhd- umoden og impulsiv. Godt tegn han har venner og er sosialisert- neppe psykopati. Ikke tilkall bv.. de har ikke greie på nevroutviklingsforstyrrelser- de tror det er noe m foreldrene heller.. Be om henvisning til Bup av fastlegen Anonymkode: 6e935...1bc
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2023 #67 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 21.40): Veldig mange gutter nyter å torturere dyr dsv, og plage andre. Er en grunn til at jeg er livredd guttebarn. Bor dere i Nittedal ts? Den personen som gjorde dette er garantert en gutt/mann, siden guttebarn elsker å torturere katter: Katten Fox ble funnet delt i to (tv2.no) Du må IKKE la dett barnet være alene med barn eller dyr, pass på han konstant. Han er psykopat. Anonymkode: 04c04...279 Haha.. ta deg en pille.. Anonymkode: 6e935...1bc
Grüner Skrevet 22. juli 2023 #68 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 20.7.2023 den 11.07): Jeg trenger råd.. Mitt barn (9 år) har det siste året hatt noen hendelser som bekymrer meg. Idag toppet det seg, da han slo på glovarmt vann i dusjen hos sine to små kusiner som satt i dusjen.. Han kan også finne på å skade en hund vi har i familien, dra i halen, ørene osv, når vi voksne ikke ser. Han er impulsiv, og nekter for alt han gjør. Etter lengre prat, innrømmer han til slutt hva han har gjort. På skolen har han tatt kvelertak på annet barn, og dyttet et barn ned fra en høyde. Han har masse omsorg for yngre søsken, men det er disse hendelsene innimellom som bekymrer meg. Hvem kontakter man? Har noen lignende erfaringer? Jeg tenker at noe må gjøres... Anonymkode: 3196a...147 Dette er ikke normalt. Her må du kontakte fastlege/BUP snarest. Ditt barn viser psykopatiske trekk og det må tas tak i så tidlig som mulig. Hvis det tas tak i tidlig, kan en oppnå bedring, men hvis en venter til tenårene vil der være vanskeligere å ta tak i de antisosiale trekkene. 2 1
Iia Skrevet 22. juli 2023 #69 Skrevet 22. juli 2023 Det du beskriver, er alvorlig. Jeg ville søkt Bup øyeblikkelig, og passet på at han ikke kan skade noen. For en tøff situasjon. Lykkke til! 2
Grüner Skrevet 22. juli 2023 #70 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 21.40): Veldig mange gutter nyter å torturere dyr dsv, og plage andre. Er en grunn til at jeg er livredd guttebarn. Bor dere i Nittedal ts? Den personen som gjorde dette er garantert en gutt/mann, siden guttebarn elsker å torturere katter: Katten Fox ble funnet delt i to (tv2.no) Du må IKKE la dett barnet være alene med barn eller dyr, pass på han konstant. Han er psykopat. Anonymkode: 04c04...279 Det du sier nå er ren bullshit og ren kjønnstrakassering. Det er slett ikke veldig mange gutter som nyter å plage/torturere dyr. Det er faktisk så uvanlig at den slags atferd får varsellampene til å blinke. 4
Iia Skrevet 22. juli 2023 #71 Skrevet 22. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 14.14): Du er mor til en psykopat. De finnes det ikke håp for. Anonymkode: 8e87c...95f Jo, det gjør det. han er en barn med alvorlige atferdsvansker, kanskje nedsatt empati og impilsiv atferd. Han er ikkeen psykopat.
Iia Skrevet 23. juli 2023 #73 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Anonymkode: 75a6e...7d9 Dette er en sjekkliste for voksne, ikke barn. 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #74 Skrevet 23. juli 2023 Iia skrev (4 timer siden): Dette er en sjekkliste for voksne, ikke barn. Stemmer 👍 Anonymkode: 75a6e...7d9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #75 Skrevet 23. juli 2023 Jeg har vært styggere med dyr enn å dra en hund i halen, men alt jeg trengte var omsorg og kjærlighet. Kontakte BUP for slike episoder synes jeg høres veldig overdrevent ut. Hør med skole og andre foreldre hvordan de oppfatter han. Anonymkode: d115e...07b
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #76 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg har vært styggere med dyr enn å dra en hund i halen, men alt jeg trengte var omsorg og kjærlighet. Kontakte BUP for slike episoder synes jeg høres veldig overdrevent ut. Hør med skole og andre foreldre hvordan de oppfatter han. Anonymkode: d115e...07b Barn som ikke har det bra kan utvikle sosiopati. Hjernen endrer seg på grunn traumer.😔 Og så er det noen som er født med en slik hjerne, og da kalles det psykopat. Anonymkode: 75a6e...7d9
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #77 Skrevet 23. juli 2023 Jeg har heller aldri påstått noe annet enn at barnet MÅ fotfølges. Og helst videoovervåkimg i huset for oppfinnsomme barn er mest oppfinnsomme når de tror de ikke blir sett. Anonymkode: 05e8f...e7b
Margo Skrevet 23. juli 2023 #78 Skrevet 23. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 14.14): Du er mor til en psykopat. De finnes det ikke håp for. Anonymkode: 8e87c...95f AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 14.16): Ikke på grensen. Han ER farlig. Hadde han vært mitt barn, hadde jeg kontaktet barnevernet fordi jeg ikke klarer å ha han hjemme lengre. Anonymkode: 8e87c...95f AnonymBruker skrev (På 21.7.2023 den 21.40): Veldig mange gutter nyter å torturere dyr dsv, og plage andre. Er en grunn til at jeg er livredd guttebarn. Bor dere i Nittedal ts? Den personen som gjorde dette er garantert en gutt/mann, siden guttebarn elsker å torturere katter: Katten Fox ble funnet delt i to (tv2.no) Du må IKKE la dett barnet være alene med barn eller dyr, pass på han konstant. Han er psykopat. Anonymkode: 04c04...279 Grüner skrev (9 timer siden): Dette er ikke normalt. Her må du kontakte fastlege/BUP snarest. Ditt barn viser psykopatiske trekk og det må tas tak i så tidlig som mulig. Hvis det tas tak i tidlig, kan en oppnå bedring, men hvis en venter til tenårene vil der være vanskeligere å ta tak i de antisosiale trekkene. Dere har ikke vurdert utredning for dere selv..? 2
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #79 Skrevet 23. juli 2023 For noen svar du får!! Gjør virkelig at man får lyst til å snakke om utfordringene og ikke bare gjemme de bort…. Snakk med lærer/sosiallærer og gå til fastlegen og få en henvisning til BUP. Det er jo ikke noe dommedag foreløpig! Han er ikke alene om å gjøre sånn ting når han er barn uten hverken å bli psykopat eller morder når han vokser opp! Pust med magen og behold hjerte for sønnen din du:) han har en mamma som følger med og ber om hjelp når det er behov for det så dette kommer sikkert til å gå bra:) Anonymkode: 3cc80...af7 1 1
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2023 #80 Skrevet 23. juli 2023 Vera skrev (1 time siden): Dere har ikke vurdert utredning for dere selv..? Så du mener seriøst at dette er normal oppførsel..? Virkelig skremmende. At barn mishandler andre barn og dyr i tillegg er ikke helt normalt faktisk, hvis du skulle tro det. Da må man skjermes. Anonymkode: 04c04...279 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå