Olaug Olsen Skrevet 20. juli 2023 #81 Skrevet 20. juli 2023 Hmmmmmm skrev (5 minutter siden): Alle er så kreative på KG! Hvis menn kunne velge, så hadde ikke flertallet av menn valgt å være alene med unger nei. Uansett har det ikke noe med likestilling å gjøre. Jo det har det. Menn mangler livmor, og enkelte av dem virker veldig bitre for det!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #82 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): har ikke noe imot kvinner, men i mitt syn er de er et middel for et mål, fremfor målet, og en så stor påkjenning å anskaffe, til tider helt urealistisk å forestille seg, at jeg heller bare vil hoppe rett til målet. Anonymkode: d0455...859 Å anse andre mennesker som et middel for et mål ER et suspekt syn på andre mennesker. Det vitner om at noe mangler på din side emosjonelt. Anonymkode: cde59...c92 3
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #83 Skrevet 20. juli 2023 Hva med å finne deg en dame fra et annet land? Kjenner 2 menn som har funnet seg dame fra Thailand, og de har det veldig bra med damene sine. Men de reiste på ferie uten noen planer om å finne seg dame, men de møtte noen rundt sin egen alder, og forelsket seg. Det ene parret kjenner jeg godt, og hun er veldig lykkelig med sin mann og elsker han. Dette er menn som slet med det sosiale, men de er snille menn, så de har jo behandlet konene sine bra. Anonymkode: 9ad7a...fdc
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2023 #84 Skrevet 20. juli 2023 I så fall, velg en kvinne fra et relativt "rikt" land, da minsker du risikoen for at valget hennes bare er motivert av fattigdom. Anonymkode: d24d4...9ce
Rucula Skrevet 20. juli 2023 #85 Skrevet 20. juli 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): At barn er en forbruksvare har vi erfart med alle kvinner som har reist til Danmark for å bli inseminert med donorsæd. Er da ingenting annerledes eller mer galt for en mann å reise til et land for å få barn gjennom surrogati. For 1/4 av alle menn er dette eneste mulighet til å få barn. Anonymkode: b602c...204 Det er ingen forskjell på å sprute i en kopp og å gå 9 mnd gravid og gå igjennom en fødsel? Belastningen er den samme synes du? 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #86 Skrevet 21. juli 2023 Komisk å se folk rette kritikk mot en som har er intenst ønske imens en kvinne bare kan gå på byen og automatisk være «egnet» som en god forelder. Anonymkode: 858cb...718
Helene1982 Skrevet 21. juli 2023 #87 Skrevet 21. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Komisk å se folk rette kritikk mot en som har er intenst ønske imens en kvinne bare kan gå på byen og automatisk være «egnet» som en god forelder. Anonymkode: 858cb...718 Å lage et barn er ikke å være en god forelder. Det at en kvinne bærer frem et barn som blir laget sammen med en mann en fuktig kveld, gjør verken henne eller ham til en god forelder, det er ren biologi.Alt som skjer etter at barnet er født er det som avgjør om man er en god forelder. det gjelder både kvinner og menn. Jeg støtter enslige menn og kvinner i å få barn om de ønsker det. 1
Flintis Skrevet 21. juli 2023 #88 Skrevet 21. juli 2023 Helene1982 skrev (50 minutter siden): Å lage et barn er ikke å være en god forelder. Det at en kvinne bærer frem et barn som blir laget sammen med en mann en fuktig kveld, gjør verken henne eller ham til en god forelder, det er ren biologi.Alt som skjer etter at barnet er født er det som avgjør om man er en god forelder. det gjelder både kvinner og menn. Jeg støtter enslige menn og kvinner i å få barn om de ønsker det. Enig👍 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #89 Skrevet 21. juli 2023 I utgangspunktet har jeg ikke noe problem at menn ønsker å bli far alene. Det kan jeg godt forstå. Det som blir feil her, er fokuset på seg selv.det høres ut som takler om barn på feil grunnlag. Mulig litt feil holdninger også ligger til grunn for mangel på kjærester. Jeg mistenker det, når tanken går over i å tenke surgoati og barn er bedre enn hund. Skal du ha barn , så er ikke tanken på hva barnet kan gi deg som er det viktigste spm. Men hva du kan gi et barn. Barn er ikke det samme som et kjæledegge son aksepterer automatisk at du er sjefen og løper apport når du sier det. Et barn er mye mer komplext enn det. Hvis du sliter sosialt og tenker at du og barnet ska være alene i hverandres selskap. Blir jo det helt feil grunnlag å få barn på. Et barn trenger lekekamerater, utfordringer og utvikling. Et barn kommer til å bli sinna på deg, trasse osv. Og da må du jo vite hvordan man håndterer sånt . Et barn kommer ikke hver dag smilende og hoppende av glede mot deg, slik en hund gjør. Hunder avviser svært skjeldent sin eier. Et barn ka du ikke eie, barnet eier seg selv, så med barn kam du bare være der. Når dy skriver at du vil si til barnet at mor er død fra start. Så gar du jo ikke forstått hva et barn trenger. Du planlegger allerde må å gaslighte ungen inn i en ganske stor og grov løgn. Fordi du tenker det er det beste. Så allerde her tar du dårlige forelder valg. Du tenker hva er best for deg, og du tenker det er lettere å si at mot er død enn sannheten. Hvorfor egentlig? Skal du være så feig å ta feige valf. Tenke på deg selv og ikke skjønner i dag hva som er viktig for et barn og tenker det er det samme som en hund ,da bør du droppe hele ideen. Hadde du starter tråden jeg ønsker å bli pappa alene, fordi jeg føler jeg har mye å by på å tilby et barn. Da hadde jeg svart deg helt annerledes. Du starter med meg meg og meg. Og ikke skrevet ett ord iht hva du mener å tilby et barn. Barn som vokser opp med foreldre (om de er til på vanlig eller uvanlig måter,) som dikterer dem og husker med dem. De får problemer senere i livet. Et barn kommer aldri til å vise samme trofasthet ovenfor deg , slik en hund gjør. Men blir du en god forelder kam ungen bli veldig glad i deg. Den løgnen kommer ungen til å hate deg for Anonymkode: ab94b...6ff 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2023 #90 Skrevet 21. juli 2023 On 7/19/2023 at 6:51 PM, AnonymBruker said: Tja. Hun får penger som hun trenger, og han får et barn som vil få det bra i Norge. Ikke så ille egentlig. Anonymkode: a682b...24c Ingen garanti for at barnet vil få det bra i Norge, spesielt ikke med en sosialt evneveik alenepappa. Høres mer ut som en snarvei til en hel haug med psykiske problemer. Anonymkode: 4ebc3...32a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå