AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #81 Skrevet 18. juli 2023 Hadde kuttet kontakten, så klart. Anonymkode: 6797c...cdd 1
Paneera Skrevet 18. juli 2023 #82 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler veldig med deg. Det hjelper på en måte ikke at han beklager heller, lest er lest. Jeg hadde vært både lei meg og fullstendig rasende. Svigerfar har jo misbrukt din tillit på det groveste. Jeg ville først og fremst «forsikret meg» om at han ikke under noen omstendigheter går videre til andre med det han har lest. Dette hadde jeg vært så klokkeklar på at han ikke turde noe annet enn å holde det for seg selv. Så hadde jeg nok sagt noe om at jeg forventet at dette aldri noen gang ble snakket om igjen under noen som helst omstendigheter (litt avhengig av hvilken informasjon han nå sitter på så klart). Så hadde jeg aldri klart å få et normalt forhold til svigerfar igjen. Anonymkode: 6e234...d6f Dette. I tillegg bør TS forsikre seg om at svigerfar ikke har lastet ned og lagret dokumentene på sin egen pc/sky, el. 3
Paneera Skrevet 18. juli 2023 #83 Skrevet 18. juli 2023 NiceOrNothing skrev (1 time siden): Tenker at det er mer alvorlig enn som så, ettersom hun brukte 20 år på å fortelle det til sin mor . Hvis han er sosialt oppegående , burde han skjønne at dette var særdeles sensitiv og privat info . Vil tippe at det gjelder brev fra politiet angående anmeldte overgrep fra barndommen. Alle detaljene vil ikke komme frem i slike brev fra politiet, men det vil jo stå at hun har anmeldt overgrep, paragraf, evt henleggelse eller dom. Nok til å forstå noe av hva som har foregått. For et ufattelig svik av svigerfar! 4
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #84 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du trenger tilgang til din manns bankkonto gir han deg disposisjonsrett, og du logger deg inn med egen bank id. Anonymkode: bb32d...3b8 Hvordan vi velger å gjøre det er vel opp til oss. Trenger ikke tilgang da jeg ikke bruker hans penger, betaler hans regninger med hans penger av og til fordi jeg jobber raskere på data enn han. Anonymkode: feceb...b1d
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2023 #85 Skrevet 19. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Forfalsker du også signaturen hans på dokumenter i enkelte tilfeller? Bank ID er en elektronisk signatur. Du kan i teorien ta opp og svindle han; uten at han har noen rettigheter. Anonymkode: 1b07c...d73 Nei det gjør jeg ikke 😊 bruker det bare til innlogging og han slipper meg inn via sin mobil så har ikke alle passord heller til å kunne gjøre dette alene. Ja i teorien kan jeg jo overføre alle pengene hans til meg selv mens jeg er der inne 🤷🏼♀️ så lenge han syns det er greit at jeg utfører ting for han så må jo det være opp til han å stole på meg tenker jeg. Anonymkode: feceb...b1d
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #87 Skrevet 15. august 2023 IKKE la noen få tilgang på din ID, ikke en gang mannen din. Det er ikke nødvendig. Anonymkode: 08dbb...afc
AnonymBruker Skrevet 15. august 2023 #88 Skrevet 15. august 2023 Oppdatering? Anonymkode: 07798...b50
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå