Gå til innhold

Argumenter for/imot seksuell promiskuøs atferd kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Har dere noen argumenter for og/eller i mot hvorfor en kvinne bør eller bør ikke ligge rundt med mange menn og nyte en promiskuøs seksuell atferd hvis de ønsker og liker det. 

Anonymkode: f253c...8d1

Argument for- Får kos.

Argument mot- Dersom hun involverer seg med en for mye, altså en farlig og ond mann, så er det risikabelt. Alle er ikke snille og dersom f.eks en av  100 er farlig, så bør man  klare seg med 99. Problemet er at man ikke kan vite om denne 1 av hundre er nr 4, 17, 96 eller hva som helst.

Argument mot - Urolig  livsstil, kan bli slitsomt.

Argument for - Lærerik og utviklende livsstil, unngår samme tralten dag ut og dag inn.

  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er tilhenger av det frie valg. Hver enkelt må gjøre det de synes er riktig for dem selv, og jeg dømmer ingen. 

Menn har nok et av/på forhold til dette. I perioder synes vi dette er veldig digg, og kan nyte av det. Samtidig tenker vi på valg av livspartner. Vil vi ta en kvinne ned kirkegulvet, vel vitende om at sæden fra 80-90 andre menn har fylt hennes munn og 2 hull nedentil. Kanskje 2-3 menn samtidig, som dere på et punkt vil møte igjen senere, sammen? Jeg ville følt det veldig kleint å skulle hilse på kompisgjengen, som har hatt henne sammen. 

Jeg dømmer som sagt ingen, synes det er flott at noen bjuder på, men ville nok råde til: ikke vær den jenta. 

Anonymkode: 56347...26b

Klassisk Hore-Madonna tenkning der altså. Trodde ikke voksne, selvsikre menn gikk i den fellen..

Anonymkode: 22b20...3ef

  • Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Samtidig tenker vi på valg av livspartner. Vil vi ta en kvinne ned kirkegulvet, vel vitende om at sæden fra 80-90 andre menn har fylt hennes munn og 2 hull nedentil. Kanskje 2-3 menn samtidig,

Anonymkode: 56347...26b

Jeg aner ikke hvor mange menn sin sæd min livspartner har hatt i noen av sine hull. Ikke bryr jeg meg heller💁🏼‍♂️. det er uinteressant og irrelevant for mine følelser hvor mange hun har hatt sex med før hun ble sammen med meg.

 

Anonymkode: d95ab...234

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sålenge det ikke er svik og utroskap involvert i promiskuiteten, har jeg ingen moralske innvendinger. En helt annen sak er selvsagt hva vedvarende promiskuøs atferd hos en voksen person kan fortelle om vedkommenes personlighet og psyke. Personlig involverer jeg meg aldri med sånne folk, men det handler om preferanser; ikke etikk.

Anonymkode: 2761b...318

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Klassisk Hore-Madonna tenkning der altså. Trodde ikke voksne, selvsikre menn gikk i den fellen..

Anonymkode: 22b20...3ef

Ojojoj, hersketeknikker og greier....

Anonymkode: 56347...26b

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, alle mennesker får ha den atferden de selv ønsker, så lenge «de ikke plager andre og er grei og snill». 
Å i det hele tatt spørre om argumenter for en viss type privat og personlig atferd hos én utvalgt gruppe mennesker på bakgrunn av tissen deres….. 

Har du det ellers bra i livet med deg selv og dine medmennesker? 

Anonymkode: d1d4a...52b

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har dere noen argumenter for og/eller i mot hvorfor en kvinne bør eller bør ikke ligge rundt med mange menn og nyte en promiskuøs seksuell atferd hvis de ønsker og liker det. 

Anonymkode: f253c...8d1

Argumenter mot vil nok i stor grad gå på risiko, da med tanke på sykdom, graviditet, overgrep/vold og psykiske plager i ettertid, eller andre faktorer som sosiale konsekvenser, vanskeligheter med å finne en partner, konsekvenser for eget forhold til nærhet og evne til å binde seg osv.

Så må en jo veie disse negative argumentene opp og se om en likevel havner på ‘plussiden’, men en av de viktigste vurderingene tror jeg er hvorvidt det egentlig er lyst på sex i seg selv som driver en. Der er jeg redd svært mange snubler, og bruker sex eller oppmerksomhet/bekreftelse for å kompensere for andre ting.

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har dere noen argumenter for og/eller i mot hvorfor en kvinne bør eller bør ikke ligge rundt med mange menn og nyte en promiskuøs seksuell atferd hvis de ønsker og liker det. 

Anonymkode: f253c...8d1

Hva kalles en slik mann? En promiskuøs mann? Er det noen som bruker det som uttrykk?

At kun kvinner blir stemplet pga flere seksuelle partnere er hyklersk. La kvinner gjøre som de vil. De/Vi blir dømt uansett hva.

Anonymkode: 85712...9a0

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Folk får pule hvem og hvor mange de vil, men vær da forberedt på at potensielle partnere kan takke nei til deg på grunn av dette. Noe som er helt ok. Det er ikke alle som vil være sammen med slike. 

Anonymkode: f4bbe...39b

problemstillingen ligger i det at man simpelthen ikke kan stole på kvinner til å være ærlige i forbindelse med slike ting - de ser på det som noe ingen andre har noe med, det er få større faux pas enn å spørre om noe sånt, og kvinner lyver regelrett om det. I tillegg har det blitt enklere enn noen gang å flytte og komme seg vekk ifra ryktene som brer seg, man har egentlig ingen måte å vite hvorvidt man gifter seg med en anstendig og hederlig kvinne, som i disse dager ikke en gang betyr en jomfru, heller noen med et antall som ikke er tosifret, eller noen som har hatt seg med hele bygda og halve byen innen hun endelig begynner å føle seg klar til å slå seg til ro. Man må nesten bare bli en ypperlig menneskekjenner, vente til maska begynner å skli og de nevrologiske ringvirkningene av hennes tidligere oppførsel begynner å gjøre seg tydelige.

Anonymkode: a75f9...391

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer til å ha sex når og hvor jeg vil så lenge jeg lever. Jeg vil leve her og nå og ta for meg av livets goder. Sånn er det bare :) Kvinner skal få gjøre som de selv vil for å være lykkelige  ❤️ 

  • Liker 3
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å diskutere i all den tid at kvinner bestemmer selv over eget seksualliv. 

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AprilLudgate said:

Ingenting å diskutere i all den tid at kvinner bestemmer selv over eget seksualliv. 

Er det derfor kvinner stempler hverandre som horer hele veien?

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SkevRev skrev (Akkurat nå):

Er det derfor kvinner stempler hverandre som horer hele veien?

Det var dine ord.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

problemstillingen ligger i det at man simpelthen ikke kan stole på kvinner til å være ærlige i forbindelse med slike ting - de ser på det som noe ingen andre har noe med, .

Anonymkode: a75f9...391

En date må gjerne spørre meg om hvor mange jeg har hatt sex med. Men han får ikke et svar, da en mann som spør om noe så dumt ikke er en potensiell partner for meg.

At jeg har hatt sex med 4 stykker så langt i livet får han med andre ord aldri vite. Om han syntes 4 er for mange eller akseptabelt blir da irrelevant.

Så jeg har ingen grunn til å lyve, da spørsmålet i seg selv avslutter relasjonen 😊

Anonymkode: d95ab...234

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

problemstillingen ligger i det at man simpelthen ikke kan stole på kvinner til å være ærlige i forbindelse med slike ting - de ser på det som noe ingen andre har noe med, det er få større faux pas enn å spørre om noe sånt, og kvinner lyver regelrett om det. I tillegg har det blitt enklere enn noen gang å flytte og komme seg vekk ifra ryktene som brer seg, man har egentlig ingen måte å vite hvorvidt man gifter seg med en anstendig og hederlig kvinne, som i disse dager ikke en gang betyr en jomfru, heller noen med et antall som ikke er tosifret, eller noen som har hatt seg med hele bygda og halve byen innen hun endelig begynner å føle seg klar til å slå seg til ro. Man må nesten bare bli en ypperlig menneskekjenner, vente til maska begynner å skli og de nevrologiske ringvirkningene av hennes tidligere oppførsel begynner å gjøre seg tydelige.

Anonymkode: a75f9...391

Wow, dette var nesten ubehagelig å lese. Du er virkelig ikke god.

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde promiskuøs var et ord som døde ut for mange år siden. Så feil kan man jammen ta. 

Det var alt jeg tenkte om det temaet. 

  • Liker 3
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mot:

Sex er en risk. Sykdommer og graviditet er to høyt belastende tilstander man kan ende opp med.

Blir vel litt som med alt vi betrakter som hedonistisk. Det viser til noe lav selvkontroll. 

Fulle for ofte, spiser seg for feite og fulle av pikk. Sex blir kanskje mer rettet mot damene pga tilbudene gj.kvinnen har i forhold til gj.mannen.

Men søker oppurtinisk etter noen, mens kvinner sitter å velger.

For:

Alle har rett til å leve sine liv slik de ønsker. 

Anonymkode: 3fa96...dcf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Violetta said:

Jeg trodde promiskuøs var et ord som døde ut for mange år siden. Så feil kan man jammen ta. 

Det var alt jeg tenkte om det temaet. 

Jeg vet ikke, glad for at du sier det, men her på forumet ( og derfor også kanskje i den store vide verden) enser jeg så mye slike holdninger at jeg får vondt i magen. 

Jeg har bodd i hule i mange år kan man si, så viktig for meg å skjønne hva som egt skjer, hva folk egt tenker per i dag. Hvor er vi hen? 

Anonymkode: f253c...8d1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vet ikke, glad for at du sier det, men her på forumet ( og derfor også kanskje i den store vide verden) enser jeg så mye slike holdninger at jeg får vondt i magen. 

Jeg har bodd i hule i mange år kan man si, så viktig for meg å skjønne hva som egt skjer, hva folk egt tenker per i dag. Hvor er vi hen? 

Anonymkode: f253c...8d1

Mørkets krefter samler seg her, mange gærninger nå som ønsker å sette tilbake og undertrykke og begrense kvinner. Viktig at kvinner står sammen om de hardt tilkjempa rettighetene våre. Det er viktig nå om dagen å definere seg som feminist.

Anonymkode: 7d422...c6d

  • Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...