Gå til innhold

Folk som har tatoveringer: Er de smartere eller dummere enn gjennomsnittsnordmannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg estimerer gjennomsnittlig IQ til nordmenn med tatovering til å være 94.

Anonymkode: f7813...117

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett av mine barn har en tatovering. Hun tar en master i et realfag. Dum er hun ikke, men - bad taste med tatovering da!! Håper det stopper med den lille hun har....

Anonymkode: 746b3...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var dum når jeg tok den eneste tatoveringen jeg har fordi jeg trodde jeg ikke kom til å angre. Etter noen år fikk jeg høyere iq og forsto at det var dumt. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av dem løper i alle fall fortere enn gjennomsnittsnordmannen.

Anonymkode: e7342...aa4

  • Liker 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatoveringer har da ingenting med smarthet eller dumhet å gjøre. 

Så jeg antar at folk med tatoveringer i gjennomsnitt har samme IQ som gjennomsnittsnordmannen.

  • Liker 11
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

En av dem løper i alle fall fortere enn gjennomsnittsnordmannen.

Anonymkode: e7342...aa4

Mange av dem gjør det.

Og mange er tilsynelatende ikke i stand til å løpe i det hele tatt, jfr. endel fotballspillere som tror fotball går ut på å gå rundt i ring veldig lokalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittsnordmannen har tatoveringer 

Anonymkode: 22718...76f

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (4 minutter siden):

Tatoveringer har da ingenting med smarthet eller dumhet å gjøre. 

Så jeg antar at folk med tatoveringer i gjennomsnitt har samme IQ som gjennomsnittsnordmannen.

Nei, dette er nok ikke riktig. Forskning viser at folk med tatoveringer har bl.annet gjennomgående lavere utdannelse, sitter mer i fengsel, og har større mentale problemer enn folk uten tatoveringer.
 

Du kan lese om dette bla her: https://www.medicalnewstoday.com/articles/324287#Under-the-skin-of-tattoos

Anonymkode: f7813...117

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bombasi skrev (10 minutter siden):

Tatoveringer har da ingenting med smarthet eller dumhet å gjøre. 

Så jeg antar at folk med tatoveringer i gjennomsnitt har samme IQ som gjennomsnittsnordmannen.

Og i dag har vel også gjennomsnittnordmannen en tattovering?

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Nei, dette er nok ikke riktig. Forskning viser at folk med tatoveringer har bl.annet gjennomgående lavere utdannelse, sitter mer i fengsel, og har større mentale problemer enn folk uten tatoveringer.
 

Du kan lese om dette bla her: https://www.medicalnewstoday.com/articles/324287#Under-the-skin-of-tattoos

Anonymkode: f7813...117

"Interessant". Men det er fordi trenden blant fengselsmiljøet i stor grad handler om tatoveringer. "Alle" har det. Deres dumhet handler ikke om tatoveringene i seg selv. 

Du finner også folk med professorgrad og tatovering. 

Poenget mitt var at du kan ikke dra en parallel rundt smarthet eller dumhet med tanke på tatoveringer. 

Thyra skrev (2 minutter siden):

Og i dag har vel også gjennomsnittnordmannen en tattovering?

Ikke langt unna, iallfall. 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den nyeste trenden med tattoveringer med masse random shit overalt er i alle fall komplett idioti.

Anonymkode: fd6dd...c2c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når så mange tar tattoeringer som i Norge da blir når det et gjennomsnitt. Min mann har dekket begge armer med tattooeringer men han har målt IQ på 136 så….

Anonymkode: 4b6f7...d24

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipper det både er smarte og mindre smarte som har tatoveringer. Det er jo veldig inn også, så tror intensjonen for tatoveringer vil si mer om smart/dum. Er jo ikke noe spesielt med tatoveringer lenger. En som følger flokken. 

Anonymkode: 47b41...19c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi med tatoveringer er da helt normale folk🤔 jeg har i alle fall tatovering og er høyt utdannet. Har master, god økonomi, fint stort hus, fin mann, flotte barn, to biler, kjæledyr, hytte, båt…Helt normal og ganske så oppegående. 

Har to venninner som er medisinstudenter som har tatovering. Hun ene tok den til og med i fylla.

Broren min er ingeniør og har tatovering

Kona til broren min har også master innen et krevende yrke og har tatovering. 

ingen av oss har vært i fengsel😝

Vi med tatoveringer er kanskje litt mindre bekymringsløse, bryr oss mindre om hva andre tenker, mer spontane og litt mer gøyale da. Eneste forskjellen jeg har latt merke til.

Anonymkode: c3018...3e3

  • Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at det er reklame for nettopp tatovering under denne tråden… 

 

kjenner oppegående folk og dumme folk med tatoveringer. Har en selv. Fra 1998. 

IMG_5540.jpeg

Endret av Minitroll
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt ærlig talt så tror jeg folk med tatoveringer er litt mindre intelligente en gjennomsnittet. 

Anonymkode: b7bd8...1db

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi med tatoveringer er da helt normale folk🤔 jeg har i alle fall tatovering og er høyt utdannet. Har master, god økonomi, fint stort hus, fin mann, flotte barn, to biler, kjæledyr, hytte, båt…Helt normal og ganske så oppegående. 

Har to venninner som er medisinstudenter som har tatovering. Hun ene tok den til og med i fylla.

Broren min er ingeniør og har tatovering

Kona til broren min har også master innen et krevende yrke og har tatovering. 

ingen av oss har vært i fengsel😝

Vi med tatoveringer er kanskje litt mindre bekymringsløse, bryr oss mindre om hva andre tenker, mer spontane og litt mer gøyale da. Eneste forskjellen jeg har latt merke til.

Anonymkode: c3018...3e3

Tenker egentlig litt motsatt, at tatoveringer er noe alle har og lite spontant. Har også selv, bare så det er sagt  

Anonymkode: 47b41...19c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ haha? Hva faen? Vi med tatoveringer / piercinger er da normale folk😂😂 jeg studerer, har kjæreste, ett normalt liv, og har 3 tatoveringer , store, og skal ta enda flere. Elsker tatoveringer 🥰 det er så fint. 

Anonymkode: 924ea...d74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere jeg har jobbet med innen IT bransjen har en liten tatoo og felles for flere av dem er at dem har en Master og jeg anser dem som veldig smarte

 

Anonymkode: 967ae...045

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...