liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 27. februar 2006 Driver og vurderer om jeg skal høre om legen har tid til å skrive en sykemelding når jeg først er der. Få sykemelding for i dag og frem til onsdag. Men det er egentlig ikke vits med dykemelding da jeg har mange egenmeldingsdager da. Vurderer litt til.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2006 #362 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjøttkaker skal jeg lage i løpet av uka! og fryse ned! Da blir sambo glad i alle fall! God bedring da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaC Skrevet 27. februar 2006 #363 Del Skrevet 27. februar 2006 litt for 11+1 Så stor mage du har fått:) Det minner meg om at jeg må begynne å ta litt bilder jeg også. Så kjedelig at du skulle bli forkjølet. Har selv vært gjennom det for noen uker siden, og det er ikke mye gøy. Får håpe at det gir seg snart. Men du skrev at du tar panodil, jeg fikk beskjed av legen min om å kun ta paracet i svangerskapet, men det spiller kanskje ikke så stor rolle? Ønsker deg god bedring, håper du blir frisk snart igjen, Idac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #364 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) Paracet og panodil inneholder begge paracetomol så det er samme hvem av de en tar, det fikk jeg beskjed om. Ellers så her jeg vært på legekontoret, fikk ført inn svar fra blodprøvene og gu, alt bra. Litt lav blodprosent men ingen ting farlig. Edit: skrivefeil. Endret 27. februar 2006 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #365 Del Skrevet 27. februar 2006 Nå skal jeg dra meg ut på kjøkkenet og lage kjøttkaker mens jeg skal få mannen til å ta noe oppvask. (Ønsk meg lykke til, her må det brukes kvinnelist for det er min tur....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. februar 2006 #366 Del Skrevet 27. februar 2006 Jeg priser meg lykkelig for oppvaskmaskin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 27. februar 2006 *drømmer om oppvaskmaskin* Fikk han til å ta meste av oppvasken i allefall. Har noen tallerker igjen men det klarer jeg mens potetene koker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby-E Skrevet 27. februar 2006 #368 Del Skrevet 27. februar 2006 åååå! Kos deg med kjøttkaker! Her blir det rester etter pizzaen fra i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 27. februar 2006 Ahh,det ble masse kjøttkaker, holder sikkert ut uka Vel, får vel fryse ned noe, har to frysebokser. Nå står potetene og koker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 27. februar 2006 Kjøttkakene ble nydlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 27. februar 2006 #371 Del Skrevet 27. februar 2006 Flink husmor! Er formen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 27. februar 2006 Forfatter #372 Del Skrevet 27. februar 2006 Fomen er litt bedre, litt hodepine men jeg tror feberen er så og si borte. jeg har sagt på jobben at jeg blir hjemme i morgen og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 28. februar 2006 #373 Del Skrevet 28. februar 2006 Flink husmor du er som lager kjøttkaker og greier å få mannen til å vaske opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #374 Del Skrevet 28. februar 2006 Hei på deg! Så moro å se magebilder - det har skjedd MYE på noen uker ja! Og 11 uker har du blitt allerede også! Tida flyr! Fikk innmari lyst på kjøttkaker når jeg leste her, men det må nok vente her i huset...ikke no' flink til å lage sånt fra bunnen av jeg, det tar så lang tid... Så den eneste gangen vi har kjøttkaker her i huset er når mamma har lagd! Håper formen din blir bedre snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 28. februar 2006 #375 Del Skrevet 28. februar 2006 Hvordan er formen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #376 Del Skrevet 28. februar 2006 Slik ser dagen din ut: Du har nå levd i 9035 dager Fysisk:-88 Følelser: -90 Intellekt: -97 Generelt: -91 Ikke helt på villstå, men det var da veldig langt ned... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2006 #377 Del Skrevet 28. februar 2006 Slik ser dagen din ut: Du har nå levd i 9035 dager Fysisk:-88 Følelser: -90 Intellekt: -97 Generelt: -91 Ikke helt på villstå, men det var da veldig langt ned... ← Det skjønte ikkje eg mykje av, nei... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #378 Del Skrevet 28. februar 2006 det er de derre biorytmene en finner under emne astrologi på vensrte side Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 28. februar 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 28. februar 2006 Formen nå er relativt grei men jeg gruer meg til jobb i morgen. Det er meldt en halv meter snø!!!! Så da kommer det til å være kaos på vei opp og ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 28. februar 2006 #380 Del Skrevet 28. februar 2006 Ja blir nok veldig kaos for deg! Jeg får vel problemer nok med å komme meg til sentrum jeg.... og Fredrikstad er ingenting i forhold til oslo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg