Gå til innhold

Livs liv som mamma

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

STOOOOOR :klem::klem::klem: til dere!!!

Skjønner godt at dere gleder dere til besøk av mannens fostermor og søster! Blir nok stas å vise fram stoltheten deres :legrine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gullet ligger å sover inntil pappaen sin i senga. Så lenge han har hudkontakt så er jeg sikker på at han kunne sovet døgnet rundt...

Ellers lite nytt å melde. Reiser til Fredrikstad i morgen. Har planer for så og si hele dagen i morgen da. Besøke oldefar og ei tante av mamma. Så ville det ikke overraske meg om det dukker opp besøk på kvelden hos mamma og.

Ellers så må jeg seg å få kjøpt meg en bh til...

Nå skal jeg ta meg en brødskive og så skal jeg sette meg å skrive på den fødselsrapporten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gullet har ikke gjort noe annet enn å spise og sove siden i går kveld, ingen grining...! Blir vel lys våken når vi skal ut å gå etterpå da! Må til byen og kjøpe en bh, mer innlegg samt noen andre småting.

I natt tisset lille gull igjennom bleia. Mulig mannen satt den på feil eller for løst. Vi får se om det gjentar seg eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Pratet akkurat med mamma. HUn hadde Marjus på armen. Tror hun koser seg. De hadde vært hos bestafar. Han hadde blitt skikkelig rørt. Det er hans andre oldebarn :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...