Gå til innhold

Livs liv som mamma


liv

Anbefalte innlegg

Oi, så synd da! Jeg kan godt prøve å bytte den, hvis du sender den. Men det er kanskje ikke så lett å vite hva du vil bytte den i, da...?

Så forresten bilde av Markus i avisa i dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det var kjempe synd for den var jo så nydelig! Mamma kommer inn på fredag så da sender jeg den med henne hjem, hun har jo ikke lange veien til den butikken!

Det skrikes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert!

Markus har fått for seg at han skal være våken to-tre timer midt på natta... Men på dagen sover han fint. Må prøve å holde han våken litt på dagen så han er trøtt på natta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, valg av faddere er så vanskelig.. Eller rettere sagt mannen gjør det vanskeligere enn jeg synes det trenger å være ;) Alle jeg foreslår er feil. Hans bror har sagt ja til å være fadder men han har dessverre ikke mulighet til å komme nedover da. Bor på andre kanten av landet, er arbeidsledig og skal snart flytte. Søstern har også sagt ja ;) Så vi har jo to men kunne tenkt oss to til. Må jo ha to tilstede i allefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja da må jeg på panduro en dag ;) Har du boken min med kort?

Den er det nok jeg som har... enda, ja :rodme: Regner med en Oslotur på onsdag, kan i såfall ta den med hvis du har mulighet til å treffe meg et sted (tror ikke jeg husker veien hjem til deg)? Eller så kan jeg sende den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Onsdag har jeg ingen planer!

Da sees vi kanskje da :) Jeg regner i hvertfall med at Leon og jeg blir med (det er mamma og pappa som skal innover). Sier fra i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu!!

Vi skal ikke gi invitasjoner..men vi blir bare 16 stk og så er vi ganske mot normalen vi vettu :ler:

:klem:  :klem:  :klem:

Blir vel til at vi ber mannens biofamilie og mannens fosterfamilie men det er nok bare fostermor som kommer så det høres ut som vi blir mange når gjestelista er på 26 + oss tre... Men det kommer garantert ikke fler enn 15-16 stykk antar jeg, kanskje ikke fler enn 14...

Hadde vært koselig om dere får lagt inn muligheten til å shoppe så vi får møtt dere Søndagsengel?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I morges ble jeg tisset i øret! Lille gull lå på stellebordet og jeg dukket ned for å hente opp en bleie og da kom det en stråle som traff meg midt i øret! Så da var det bare å rope på mannen så han fikk ta resten av skiftet og hoppe i dujen selv ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...