Gå til innhold

Kjæresten skal dø fra meg i en alder av 51 år.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Vikarsykepleier

For meg som sykepleier er det godt å se tråder som dette.

Det er flott, TS, at du velger å snakke høyt om det fordi det har så stor betydning for andre i samme situasjon som ikke vet hvilke ord de skal bruke, og du er veldig reflektert i situasjonen din, deres. Du tenker kanskje ikke på det, men at du er åpen hjelper andre.

Og så er det godt å se så mange gode innspill, selv når folk ikke har opplevd det samme, at dere tar dere tid til å si noen ord. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vikarsykepleier skrev (52 minutter siden):

For meg som sykepleier er det godt å se tråder som dette.

Det er flott, TS, at du velger å snakke høyt om det fordi det har så stor betydning for andre i samme situasjon som ikke vet hvilke ord de skal bruke, og du er veldig reflektert i situasjonen din, deres. Du tenker kanskje ikke på det, men at du er åpen hjelper andre.

Og så er det godt å se så mange gode innspill, selv når folk ikke har opplevd det samme, at dere tar dere tid til å si noen ord. 

Takk for det, jeg skriver rett fra hjertet. Det jeg skulle visst er hvor lang tid det går fra nå av og til han blir dårlig eller dør, men det er det vel ingen som vet nøyaktig.

Han er symptomfri og i meget god fysisk form.

ts

Anonymkode: 9f51b...d65

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min venninne opplevde samme som deg. Han hadde kreft i mange år før han døde. Vi er alle ulike og reagerer forskjellig, bare så det er sagt. 
Hun gikk med en vente sorg, og hadde mange opp og ned turer i åra før. Håp - miste håper- håp igjen.. det var veldig slitsomt og tøft for henne. 
Men da han døde hadde hun allerede vært gjennom en lang vente sorg så den ble ikke like sterk som ved brå bortgang. 
Hun kom raskt tilbake på jobb og det er hennes måte å stå i det på. 
men det som har tynger henne er merkedager og høgtider. Året etter dødsfallet ble hun nedstemt, da ble det tungt. 
de var sammen i 40 år. 
Å få en slik beskjed som du har fått er beintøft, og setter i sving mange følelser og tanker. Å snakke med en kreftkordinator eller noen som bare er din anbefaler jeg deg. Da får du satt ord på alt og jobbet med ditt indre på denne reisen. 
Det er lett å si: lev livet og gjør alt dere ønsker dere, men det er ikke lett når man både er redd, har sorg og har det vondt. 
helvetes kreften!! 

Anonymkode: 84288...8ce

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre.

Dette spørsmålet blir kanskje litt i det ekstreme men:

har du noen ganger tenkt på å bli gravid med han før han går bort?
Og få et barn med han før han går bort er vell ikke så dumt? Da har jo dere på en måte et minne for altlid, selv om han er borte. ❤️ 

Anonymkode: fc8be...af3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.7.2023 den 22.04):

Så trist å høre.

Dette spørsmålet blir kanskje litt i det ekstreme men:

har du noen ganger tenkt på å bli gravid med han før han går bort?
Og få et barn med han før han går bort er vell ikke så dumt? Da har jo dere på en måte et minne for altlid, selv om han er borte. ❤️ 

Anonymkode: fc8be...af3

Han er steril etter stråling.

ts

Anonymkode: 9f51b...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

https://omhelse.no/det-er-ikke-ren-uflaks-at-folk-far-kreft/?fbclid=IwAR2_jb9nyOrVRcJRh5DNNJnjXSoiz-j6PK0kgZxm0DhE9mgzsxGFGs03FJg

Det går an å prøve forlenge livet med å kutte ut alt av ultraprossesert mat ,karboydrater sukker,e stoffer, osv og faste lange perioder 

Anonymkode: aa006...fce

Det har han gjort i 2 år+at han er veldig aktiv hver dag med styrketrening og kondisjonstrening.

Ts

Anonymkode: 9f51b...d65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...