AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #321 Skrevet 10. juli 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er bare en dame, men en ganske vanlig en, og jeg kan forsikre deg om at det aldri har vært noen Chad for meg. Den tanken er bare noe dere som føler dere som mislykkede menn trøster dere med. Anonymkode: bfbbb...92e Jeg vil bare ha noen som kan være glad i meg også🥲🤧 Anonymkode: a1e5e...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #322 Skrevet 10. juli 2023 Dame her. Singel i snart seks år nå, delvis selvvalgt på grunn av dårlig selvbilde/usikkerhet, og delvis fordi jeg ikke engang prøver. Liker meg godt i eget selskap, men den store drømmen er selvsagt å finne drømmemannen. Forstå meg rett, han trenger på ingen måte være alles drømmemann eller perfekt, men gjerne perfekt for meg. Han trenger hverken være høy, slank, godt utdannet eller spesielt kjekk, så lenge han er omsorgsfull, sjarmerende, morsom og forstår seg på meg. Alt jeg ønsker meg er å finne noen jeg klikker med, sånn ordentlig. Og akkurat det tror jeg mange andre kvinner (og menn) drømmer om også. Utseende, utdanning og jobb er en ting, men det aller, aller viktigste er personligheten og at man kommer skikkelig overens. Anonymkode: 180f9...e9e 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #323 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dere, Er. Ikke. Unike. Eller. Spennende. Det er kjønnsdriften til menn som drar de mot kvinner. Fjern kjønnsdriften så hadde menn bare brukt energien sin på andre menn. Det er dessverre utrolig kjipt for dere å lese, men det er et faktum. Anonymkode: fc356...b9a Sjarmerende. Her beviser du mine mistanker om at veldig mange menn bare tenker på mat og fitte. Er ikke det litt primitiv oppførsel? Hadde du et dårlig forhold til din mor siden du har så ræva kvinnesyn? Anonymkode: 74663...63f 6
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #324 Skrevet 10. juli 2023 39 minutter siden, AnonymBruker said: Sjarmerende. Her beviser du mine mistanker om at veldig mange menn bare tenker på mat og fitte. Er ikke det litt primitiv oppførsel? Hadde du et dårlig forhold til din mor siden du har så ræva kvinnesyn? Anonymkode: 74663...63f Kvinne nr 1661662 som har lyst til å diskutere meg. Jeg er ikke interessert i å dra inn meg eller min mor inn i denne diskusjonen, men du skal ha for forsøket. Anonymkode: fc356...b9a
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #325 Skrevet 10. juli 2023 Etter å ha fulgt med i denne tråden lurer jeg på om du, TS, kan garantere at dette synet ikke skinner gjennom når du er i kontakt med kvinner? Er du sikker på at du ikke fremstår bitter og kvinnefiendtlig? For hvis du ikke er sikker på det, tenker jeg denne holdningen er årsaken til at du ikke har funnet match enda. Når jeg leser enkelte kommentarer her, og innledende innlegg, tenker jeg at aldri hadde turt å gå inn i forhold med vedkommende. Først og fremst ville det ikke vekket sommerfugler i magen min at noen virker sure og bitre. For det andre ville jeg blitt redd for å bli behandlet dårlig senere i forholdet. Opplever du TS at det endrer noen av dine holdninger å lese at så mange kvinners kommentarer på at det er IKKE en tåpelig alfahann kvinner ønsker? Anonymkode: 1dfc1...324 3
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #326 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Etter å ha fulgt med i denne tråden lurer jeg på om du, TS, kan garantere at dette synet ikke skinner gjennom når du er i kontakt med kvinner? Er du sikker på at du ikke fremstår bitter og kvinnefiendtlig? For hvis du ikke er sikker på det, tenker jeg denne holdningen er årsaken til at du ikke har funnet match enda. Når jeg leser enkelte kommentarer her, og innledende innlegg, tenker jeg at aldri hadde turt å gå inn i forhold med vedkommende. Først og fremst ville det ikke vekket sommerfugler i magen min at noen virker sure og bitre. For det andre ville jeg blitt redd for å bli behandlet dårlig senere i forholdet. Opplever du TS at det endrer noen av dine holdninger å lese at så mange kvinners kommentarer på at det er IKKE en tåpelig alfahann kvinner ønsker? Anonymkode: 1dfc1...324 En ting er hva kvinner sier, en annen er hva jeg ser. Hva en alfhann egentlig betyr er jo diffust. For meg kan det være mye forskjellig og mange forskjellige egenskaper. Man må i minste fall ha en av disse; være ekstrovert/utadvendt, være kjekk, god jobb/utdanning/lønn. Har du en av disse egenskapene er det ikke så farlig om du har mistet håret eller er overvektig. Det er et minus, men det er håp. Jeg vet om kjekke menn med lav utdannelse som har partner og barn, mindre kjekke med høy utdannelse som har det. Men blant de med lav utdannelse og mindre kjekke er det verre. Og attpåtil innadvendt personlighet- da er det døden. Men ja, det ville vært rart om min bitterhet skinte igjennom når jeg snakket med jenter. Tror det er ingenting som tilsier verken med språk eller kroppsspråk at jeg har dårlige holdninger mot kvinner (er for øvrig ikke enig i at jeg har det), det er andres ord). Jeg snakker normalt, er høflig/hyggelig, er interessert osv.. Tror rett og slett jeg ikke er kjekk nok, utadvendt nok til å skape noen kjemi. Og de gangene jeg har det (følte i allefall det), så ble jeg avvist når jeg prøvde meg. Anonymkode: df7af...c39
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #327 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Kvinne nr 1661662 som har lyst til å diskutere meg. Jeg er ikke interessert i å dra inn meg eller min mor inn i denne diskusjonen, men du skal ha for forsøket. Anonymkode: fc356...b9a Ja…du er såååå interessant Anonymkode: ac3fc...f97
NiceOrNothing Skrevet 10. juli 2023 #328 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 2.00): Ja, jeg vet dette høres bittert ut og det er det. Stiller meg dette spørsmålet ofte. Hvorfor bidrar jeg egentlig til et samfunn hvor jeg aldri får oppleve noen av pluss-sidene ved det? La oss være ærlige; et menneske som aldri opplever kjærlighet, anerkjennelse og intimitet fra et annet menneske vil slite med å finne mening med noe som helst. Det er de mest naturlige behovene vi har. Hvis man ikke trenger noe slikt er man unormal og sær, da de aller fleste har disse behovene. Kvinner kan få dette i form av en partner og barn. De kan bestemme helt selv om de vil ha disse tingene. Mulighetene er så mange. Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv. Mange unge menn i dag sliter med å ikke strekke til, og mange tar selvmord. Og det syns vi som samfunn er helt ok? Det er rett og slett logisk at man ikke klarer å leve om man ikke får dekket naturlige behov. Faktisk veldig forståelig. Det er typisk at man får rådet om å jobbe med seg selv, men det er vanskelig å gro ut håret når man har mistet det, eller vokse og bli 1.85 som voksen. Det er heller ikke lett å ta høyere utdannelse som voksen, eller å plutselig skulle tjene flere hundretusener mer i året. Jeg hater ikke kvinner på noen måte, jeg bare misliker sterkt hvordan samfunnet vårt er blitt. Internett var starten på elendigheten, med smarttelefonen og sosiale medier som etterfølgere. Datingapper som Tinder var dødsstøtet. I min foreldregenerasjon ble hvem som helst fedre og var i forhold. Det er ikke tilfellet lengre. Vi skaper et samfunn med stadig flere frustrerte menn som ikke strekker til. I årevis har jeg spinket og spart til et potensielt familieliv i fremtiden, men så innser jeg at det tikker mot 40 og at løpet er kjørt for lengst. 40, feit og ferdig osv.. Det jeg føler på nå er at jeg ikke vil bidra i et samfunn hvor skattepengene mine går til barna til alfa-mennene og damene som aldri ville ha meg. Anonymkode: df7af...c39 Vel , alle er sin egen lykkes smed , å bitterhet og negative tanker kommer du ingen vei med . 1
NiceOrNothing Skrevet 10. juli 2023 #329 Skrevet 10. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det finnes heller ikke noe alfahann hos for eksempel ulver. Så det har for lengst blitt tilbakevist i den biologiske forskningen, men incels henviser fortsatt til det gamle rælet. Anonymkode: ab615...c95 Enig . Det er litt sankassenivå over denne tanken . At de med de kuleste lekene drar mest damer . Det er bullshit . De med de mest elskbare personligheter drar mest damer . Penger og biler har de fleste selvstendige damer nok av selv 😆 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2023 #330 Skrevet 10. juli 2023 NiceOrNothing skrev (2 timer siden): Vel , alle er sin egen lykkes smed , å bitterhet og negative tanker kommer du ingen vei med . Det uttrykket er så forferdelig misvisende. Alle har forskjellige utgangspunkt i livet. Noen har mer uflaks enn andre. Noen ser bedre ut enn andre, og noen er født inn i en stabil familie med friske foreldre både fysisk og psykisk. Andre ikke. Noen klarer å være positive selv om de opplever selvmord, sykdom og død i nær familie, mens andre bryter sammen etter et kjærlighetsbrudd. Jeg heller vel mer og mer mot at jeg ikke orker mer selv. For her skjer det ingenting bra uansett hva jeg gjør. Alt er fuckings kjørt og hva er vitsen med å vente på kreft, slag, hjerteinfarkt eller hva faen jeg snart får... Man kan kanskje ikke skape sin egen lykke, men forhindre mer lidelse.. Det kan man. Og samfunnet er jo uansett lagt til rette for mannlig selvmord, sånn sett. Anonymkode: df7af...c39 2
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #331 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Man kan kanskje ikke skape sin egen lykke, men forhindre mer lidelse.. Det kan man. Og samfunnet er jo uansett lagt til rette for mannlig selvmord, sånn sett. Anonymkode: df7af...c39 Som jeg nevnte tidligere på første side i denne tråden - man må gjøre det beste ut av kortene man har fått tildelt, noe selvmord er den rake motsatsen til. Folk som sitter i rullestol med amputerte føtter finner en mening i livet; folk som har opplevd krig og tredjegrads forbrenninger etter bombeangrep finner en mening i livet, så hvorfor skulle ikke en frisk mann med alle sanser i behold, også kunne finne en mening i livet, med mindre han synes såååå utrolig synd på seg selv at han i egne øyne har det verre enn en uten føtter i rullestol, eller en med tredjegrads forbrenninger etter bombeangrep ...? Anonymkode: 6df22...857 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #332 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg kan høres på deg eller Coach Adams på YT. Jeg vet hvem jeg velger å forholde meg til. Ellers er jo mannen til Erna Solberg et ypperlig eksempel på at når kvinner bikker 30 og de ikke finner en topp 10% mann som vil underkaste seg, så blir plan-b en beta male som lydig vil la seg kontrollere. Men drømmen om de brusende musklene og selvtilliten til en alfahann er noe ingen kvinne kan glemme. Erna tenker nok fortsatt på Chad fra universitetstiden som hun ville låse fast. Anonymkode: a1e5e...8d8 Brusende muskler? Hvordan arter det seg? :ler litt oppgitt: Hold på den holdningen og du bedrer neppe sjansene dine. Anonymkode: 20360...cd9
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #333 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Som jeg nevnte tidligere på første side i denne tråden - man må gjøre det beste ut av kortene man har fått tildelt, noe selvmord er den rake motsatsen til. Folk som sitter i rullestol med amputerte føtter finner en mening i livet; folk som har opplevd krig og tredjegrads forbrenninger etter bombeangrep finner en mening i livet, så hvorfor skulle ikke en frisk mann med alle sanser i behold, også kunne finne en mening i livet, med mindre han synes såååå utrolig synd på seg selv at han i egne øyne har det verre enn en uten føtter i rullestol, eller en med tredjegrads forbrenninger etter bombeangrep ...? Anonymkode: 6df22...857 Nettopp. Nick Vujcic, som verken har bein eller armer (men av en eller annen helt uforståelig for KG-menn grunn, har dame og barn), klarer å leve et positivt, meningsfullt liv. Stephen Hawking gjorde vitenskapelige oppdagelser, holdt foredrag og levde livet til det fulle, uten å kunne bevege seg eller prate. Freddy Mercury holdt konserter og førte meningsfullt liv med AIDS. Parautøvere tar OL-medaljer, reiser verden rundt og koser seg. En ung mann jeg følger på Facebook og Instagram, sitter i rullestol fra fødselen av, han lager helt fantastisk håndverk, er omgitt av gode kompiser. Men funksjonsfriske, vanlige menn med jobb, venner, familie, hobbyer osv sutrer over at livet deres er fælt og ulevelig fordi de ikke får pult de peneste damene, dakkar? Cry me a river. Helt seriøst. Anonymkode: ab615...c95 6 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #334 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Brusende muskler? Hvordan arter det seg? :ler litt oppgitt: Hold på den holdningen og du bedrer neppe sjansene dine. Anonymkode: 20360...cd9 Det er sånne muskler bolere har, vet du, som klumper seg under huden 🤣🤣🤣 Anonymkode: ab615...c95
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #335 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Nettopp. Nick Vujcic, som verken har bein eller armer (men av en eller annen helt uforståelig for KG-menn grunn, har dame og barn), klarer å leve et positivt, meningsfullt liv. Stephen Hawking gjorde vitenskapelige oppdagelser, holdt foredrag og levde livet til det fulle, uten å kunne bevege seg eller prate. Freddy Mercury holdt konserter og førte meningsfullt liv med AIDS. Parautøvere tar OL-medaljer, reiser verden rundt og koser seg. En ung mann jeg følger på Facebook og Instagram, sitter i rullestol fra fødselen av, han lager helt fantastisk håndverk, er omgitt av gode kompiser. Men funksjonsfriske, vanlige menn med jobb, venner, familie, hobbyer osv sutrer over at livet deres er fælt og ulevelig fordi de ikke får pult de peneste damene, dakkar? Cry me a river. Helt seriøst. Anonymkode: ab615...c95 Nettopp. Dette blir som sutring fra en stakkars millionær med bare 200 millioner i formue som synes at livet er meningsløst og forferdelig da de han kjenner, allerede er blitt milliardærer. Hvis TS føler at livet er så utrolig hardt, lurer jeg på hva vedkommende ville ha sagt om han en dag hadde mistet syn, hørsel og et par lemmer etter en krig: "Så lykkelig jeg var den gang, uten å sette pris på det jeg hadde ..." Anonymkode: 6df22...857 4
Agaton Skrevet 11. juli 2023 #336 Skrevet 11. juli 2023 17 hours ago, AnonymBruker said: Ja, og da forblir du jo en av alle disse evig single, barnløse «mennene» likevel 🤣 Anonymkode: ec982...5b9 hmmm...jeg har vært lite singel de siste 25 årene. kanskje 2 år totalt. og jeg har barn. jeg har dame nå, som også vil ha barn. så, du bommer litt her altså.
ClausSaus Skrevet 11. juli 2023 #337 Skrevet 11. juli 2023 (endret) NiceOrNothing skrev (10 timer siden): Vel , alle er sin egen lykkes smed , å bitterhet og negative tanker kommer du ingen vei med . Selv den beste smed trenger materiale å jobbe med. Men i prinsippet har du jo selvsagt rett: Man må bare gjøre det beste ut av situasjonen sin. Hva nå enn det måtte monne ut i. Og som mann har man alltid, i hele vår arts historie, måttet bevise sin verdi for det motsatte kjønn. Det eneste som er kvalitativt nytt i våre dager er menn som oppdras til en forestilling om at de "fortjener" noe. Menn har aldri "fortjent" noe, de har måttet gjøre seg fortjent. Og dette er to veldig forskjellige ting. Det som imidlertid er kvantitativt nytt er alle kvinnene som tror de fortjener en mann som er bedre enn de selv er – en mann som bringer mer til torgs enn de selv gjør. Og det florerer av høyst ordinære kvinner som ser ned på de ordinære mennene som faktisk er på deres eget "nivå". Så kvinner er absolutt ikke uten skyld i problemene vi ser. Men netto sluttprodukt er likevel at et stadig økende antall hankjønn aldri lærer å være menn, og derfor heller aldri lærer å brette opp ermene og gjøre jobben for å bli menn. Høna og egget, i praksis. Vi har i stor grad sluttet å produsere menn, og oppdrar istedet gutter til å bli defekte kvinner. Og kvinner tenner ganske enkelt ikke på en venninne med penis. Da er det rimelig håpløst å bare slenge ut noe om "egen lykkes smed" til en gjeng som, takket være det feminine imperativ samfunnet styres etter idag, aldri engang har lært å smi… For det finnes nemlig en ting menn ikke kan holdes ansvarlig for. Og det er hvordan de blir oppdratt. Det ansvaret faller uansett på foreldrene og samfunnet. Vi høster som vi sår, jenter. Dere også. Mangelen på skikkelige menn der ute er skapt. Og så kan dere jo gruble litt på hvordan dette gikk til, hvis dere på noe tidspunkt vil ta en pause fra klagingen over mangelen på skikkelige menn… Endret 11. juli 2023 av ClausSaus 1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #338 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nettopp. Nick Vujcic, som verken har bein eller armer (men av en eller annen helt uforståelig for KG-menn grunn, har dame og barn), klarer å leve et positivt, meningsfullt liv. Stephen Hawking gjorde vitenskapelige oppdagelser, holdt foredrag og levde livet til det fulle, uten å kunne bevege seg eller prate. Freddy Mercury holdt konserter og førte meningsfullt liv med AIDS. Parautøvere tar OL-medaljer, reiser verden rundt og koser seg. En ung mann jeg følger på Facebook og Instagram, sitter i rullestol fra fødselen av, han lager helt fantastisk håndverk, er omgitt av gode kompiser. Men funksjonsfriske, vanlige menn med jobb, venner, familie, hobbyer osv sutrer over at livet deres er fælt og ulevelig fordi de ikke får pult de peneste damene, dakkar? Cry me a river. Helt seriøst. Anonymkode: ab615...c95 Det er tydelig at du også er bitter. Du hadde ikke skrevet 10 + innlegg i denne tråden hvis ikke. Du bommer også når du sier jeg vil ha de peneste damene. Sveiper venstre på 90 prosent på tinder. Det er bare en forestilling du har gjort deg, som ikke stemmer. Å bagatellisere at en menn tar livet sitt bare fordi andre menn i verre situasjoner finner mening, sier litt om din mangel på empati. Håper ikke du er like hard når du mister en bror eller venn til selvmord. De 600 mennene i Norge som tar livet sitt klarer neppe å sette ting i perspektiv når livet er for vondt. Anonymkode: df7af...c39 3
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #339 Skrevet 11. juli 2023 ClausSaus skrev (47 minutter siden): Selv den beste smed trenger materiale å jobbe med. Men i prinsippet har du jo selvsagt rett: Man må bare gjøre det beste ut av situasjonen sin. Hva nå enn det måtte monne ut i. Og som mann har man alltid, i hele vår arts historie, måttet bevise sin verdi for det motsatte kjønn. Det eneste som er kvalitativt nytt i våre dager er menn som oppdras til en forestilling om at de "fortjener" noe. Menn har aldri "fortjent" noe, de har måttet gjøre seg fortjent. Og dette er to veldig forskjellige ting. Det som imidlertid er kvantitativt nytt er alle kvinnene som tror de fortjener en mann som er bedre enn de selv er – en mann som bringer mer til torgs enn de selv gjør. Og det florerer av høyst ordinære kvinner som ser ned på de ordinære mennene som faktisk er på deres eget "nivå". Så kvinner er absolutt ikke uten skyld i problemene vi ser. Men netto sluttprodukt er likevel at et stadig økende antall hankjønn aldri lærer å være menn, og derfor heller aldri lærer å brette opp ermene og gjøre jobben for å bli menn. Høna og egget, i praksis. Vi har i stor grad sluttet å produsere menn, og oppdrar istedet gutter til å bli defekte kvinner. Og kvinner tenner ganske enkelt ikke på en venninne med penis. Da er det rimelig håpløst å bare slenge ut noe om "egen lykkes smed" til en gjeng som, takket være det feminine imperativ samfunnet styres etter idag, aldri engang har lært å smi… For det finnes nemlig en ting menn ikke kan holdes ansvarlig for. Og det er hvordan de blir oppdratt. Det ansvaret faller uansett på foreldrene og samfunnet. Vi høster som vi sår, jenter. Dere også. Mangelen på skikkelige menn der ute er skapt. Og så kan dere jo gruble litt på hvordan dette gikk til, hvis dere på noe tidspunkt vil ta en pause fra klagingen over mangelen på skikkelige menn… Du snakker om mange ordinære kvinner som velger ekstraordinære menn. Mener du i fullt alvor at det er mange flere ordinære kvinner enn ordinære menn? Du vet at de aller fleste mennesker er ordinære? Anonymkode: ab615...c95 4
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2023 #340 Skrevet 11. juli 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Det er tydelig at du også er bitter. Du hadde ikke skrevet 10 + innlegg i denne tråden hvis ikke. Du bommer også når du sier jeg vil ha de peneste damene. Sveiper venstre på 90 prosent på tinder. Det er bare en forestilling du har gjort deg, som ikke stemmer. Å bagatellisere at en menn tar livet sitt bare fordi andre menn i verre situasjoner finner mening, sier litt om din mangel på empati. Håper ikke du er like hard når du mister en bror eller venn til selvmord. De 600 mennene i Norge som tar livet sitt klarer neppe å sette ting i perspektiv når livet er for vondt. Anonymkode: df7af...c39 Det er en forestilling etter å ha vært på Tinder. Jeg SNAKKER og STØTTER min bror, min eks, min far, mine mannlige kompiser, jeg får dem til å åpne seg og sette fingeren på det s er vanskelig. Men dere må virkelig slutte å tro at de 600 mennene tar livet sitt fordi de ikke får pult. Av de tre jeg kjenner som tok sitt eget liv, var samtlige gift, lykkelige fedre og høyt ansett i omgangskretsen. Det er ikke manglende fotomodellpuling som er den hyppigste årsaken til selvmord. Anonymkode: ab615...c95 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå