AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #401 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De fleste ukrainske damer i Norge er gift. Anonymkode: ab615...c95 Nei, ikke de under 30 Anonymkode: ac3fc...f97
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #402 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ujevnt fordeling. Det finnes en mindre gruppe menn som "resirkuleres". Så når man ser på tallene tilslutt vil 90% av damene ha egne barn. Blant menn er tallet ca 72%. Tallene viser og at alle menn som får barn etter 40år har barn fra før. Det er en statistisk sjeldenhet at menn begynner med barn etter 40. SSB oppgir tall for 40 åringer og ikke 70 fordi de er omtrent like. Så "alle" damer som vil ha barn får barn. De må bare vente på sin tur, når venninnen skiller seg🙂 Får damer valget mellom en barnløs 30åring med normal status eller en helgepappa på 40 med høyere status velger de status og resirkulerer. Så da blir i praksis fordelingen at 28% av menn velges bort. 20% av menn i andre enden får flere kull. Anonymkode: a3d89...508 Bare tull Anonymkode: ac3fc...f97 3
Rosakatt Skrevet 18. juli 2023 #403 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Så "alle" damer som vil ha barn får barn. De må bare vente på sin tur, når venninnen skiller seg🙂 Får damer valget mellom en barnløs 30åring med normal status eller en helgepappa på 40 med høyere status velger de status og resirkulerer. Nei. Sikkert menn som får første etter 40, kvinner som får første etter 40 også. 1
ClausSaus Skrevet 18. juli 2023 #404 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Det er en del rar logikk her som får meg til å lure på enkelte menns mattekunnskaper. For å ta det med en teskje: Vi er sånn ca. 50/50 menn og kvinner i Norge. Hvordan blir det da mulig at en stor andel av mannfolka ikke får seg dame, mens en stor andel av damene får seg mann? Ja, jeg forstår at en del gode menn får en runde to med ny kone og ny familie etter en skillsmisse i 40-årsalderen, men de utgjør ikke så veldig mange av andelen. Og hvis det var sånn at det var mange menn som ikke får seg dame, så må det da være tilsvarende mange damer som ikke får menn. Eller mener folk at vi har flerkonerier her? Eller at det er veldig mange flere damer som er lesbiske enn det er menn som er homofile? Ta et kurs i logikk og mattematikk og kom tilbake med noe fornuftig. Ensomhet og sosial inkompetanse er selvfølgelig et problem, men ikke slik det presenteres i denne tråden her. Anonymkode: 50349...227 Nja… både og. Mye inkompetanse når det gjelder matematikk og resonnering her på KG, ofte i en ganske usjarmerende kombinasjon med arrogant påståelighet. Men i 2021 var det faktisk bare 983 kvinner per 1 000 menn i Norge. Så det er vel knapt 50 000 flere menn enn kvinner, og overtallet av menn er voksende – det fødes angivelig rundt 106 gutter per 100 jenter. Vi kan med andre ord regne noen titalls tusen flere single menn enn kvinner i Norge. Det som imidlertid tangerer dette aspektet er at nesten dobbelt så mange menn som kvinner er barnløse i Norge. Så om man måler "familieløshet" (singel + barnløs) er det faktisk langt flere menn enn kvinner vi snakker om.
Snok1 Skrevet 18. juli 2023 #405 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 6.7.2023 den 2.00): Kvinner kan få dette i form av en partner og barn. De kan bestemme helt selv om de vil ha disse tingene. Mulighetene er så mange. Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. Dette er like lett og vanskelig for både kvinner og menn. Det er grovt sett like mange heterofile kvinner og menn, og det er bare å finne hverandre. Det er ingen rasjonell grunn til at det er vanskeligere for menn enn kvinner. Når ett par finne hverandre, er det fremdeles like mange kvinner og menn igjen som fremdeles har den samme sjansen. Ditt største problem er ikke verdens urettferdighet, ditt største problem er den helvetes selvsentrerte sytinga som driver alle rundt deg til vanvidd. Slutt for helvete med det, for din egen og alle andres skyld! 1 4
Rosakatt Skrevet 18. juli 2023 #406 Skrevet 18. juli 2023 ClausSaus skrev (13 minutter siden): Nja… både og. Mye inkompetanse når det gjelder matematikk og resonnering her på KG, ofte i en ganske usjarmerende kombinasjon med arrogant påståelighet. Men i 2021 var det faktisk bare 983 kvinner per 1 000 menn i Norge. Så det er vel knapt 50 000 flere menn enn kvinner, og overtallet av menn er voksende – det fødes angivelig rundt 106 gutter per 100 jenter. Vi kan med andre ord regne noen titalls tusen flere single menn enn kvinner i Norge. Det som imidlertid tangerer dette aspektet er at nesten dobbelt så mange menn som kvinner er barnløse i Norge. Så om man måler "familieløshet" (singel + barnløs) er det faktisk langt flere menn enn kvinner vi snakker om. Alle de forblir ikke i Norge, å mange flytter hit. Alle er ikke hetero. Alle er ikke interisert eller kanskje i stand til å være interisert i kjærlighet og/eller intimitet. Så selv om tallene ikke er 50/50, så har det uansett ikke blitt naturlig par mellom alle dem, har ikke en gang nevnt at folk må gå overens å, helst forelsket det er det ikke alltid folk gjør eller blir. Men verden er stor, om noen bekymrer seg for antall kvinner i Norge, kanskje du burde reise litt? Der er synd med barnløshet om det er uønsket, men er ikke sikker på om hele prosentandelen der faktisk ønsker barn, eller kommer til å gå livet ut uten å få.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #407 Skrevet 18. juli 2023 ClausSaus skrev (54 minutter siden): Nja… både og. Mye inkompetanse når det gjelder matematikk og resonnering her på KG, ofte i en ganske usjarmerende kombinasjon med arrogant påståelighet. Men i 2021 var det faktisk bare 983 kvinner per 1 000 menn i Norge. Så det er vel knapt 50 000 flere menn enn kvinner, og overtallet av menn er voksende – det fødes angivelig rundt 106 gutter per 100 jenter. Vi kan med andre ord regne noen titalls tusen flere single menn enn kvinner i Norge. Det som imidlertid tangerer dette aspektet er at nesten dobbelt så mange menn som kvinner er barnløse i Norge. Så om man måler "familieløshet" (singel + barnløs) er det faktisk langt flere menn enn kvinner vi snakker om. Vel, menn må rett og slett begynne tidligere. Det nytter ikke å pule bort hele den attraktive perioden sin, der man har lettere for å finne en jevnaldrende på naturlige arenaer som videregående skole, universitet, arbeid osv, for så å sitte og sutre i en alder av 40 at man ikke finner en pen, fit og fruktbar 25-åring som er villig til å gifte seg og få barn med dem. Det skrives tråd opp og tråd ned på KG om mannebabyer som ikke er klare for forhold og barn, som tyner dama i flere år ved å lyve at de vil ha barn, "men bare ikke nå", for så å si at nei da, de er ikke klare likevel. De må vokse opp. Før i tiden ble menn fedre i mye tidligere alder. Nå skal alt dreie seg om puling, festing og sosialisering, "friår" etter videregående der man gjør ingenting og bare fester og puler, kanskje reiser, for så å ha masse kompistid, hobbytid, festetid og løse forbindelser, fordi giftemål, stasjonsvogn og familie er "kjedelig". At det er flere menn enn kvinner i Norge, får vi ikke gjort noe med. Det bare er slik - det blir født flere gutter enn jenter. En dame kan da ikke ha to samboere/ektefeller for at alle skal "få sitt". Anonymkode: ab615...c95 1 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #408 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ujevnt fordeling. Det finnes en mindre gruppe menn som "resirkuleres". Så når man ser på tallene tilslutt vil 90% av damene ha egne barn. Blant menn er tallet ca 72%. Tallene viser og at alle menn som får barn etter 40år har barn fra før. Det er en statistisk sjeldenhet at menn begynner med barn etter 40. SSB oppgir tall for 40 åringer og ikke 70 fordi de er omtrent like. Så "alle" damer som vil ha barn får barn. De må bare vente på sin tur, når venninnen skiller seg🙂 Får damer valget mellom en barnløs 30åring med normal status eller en helgepappa på 40 med høyere status velger de status og resirkulerer. Så da blir i praksis fordelingen at 28% av menn velges bort. 20% av menn i andre enden får flere kull. Anonymkode: a3d89...508 Men TIL ENHVER TID (!) er det like mange single menn og kvinner, hvis man ser bort fra det naturlige mannsoverskuddet ift. befolkningsstatistikk. En mann har da ikke 2-3 samboere/koner på samme tid. Ja, det er statistisk sjeldenhet at menn begynner med barn etter 40. Men da må KG-mennene slutte å prate dritt og villede menn om at de kan jo bare pule og kose seg når de er 20 og 30, så kommer masse villige, fruktbare unge damer når mannen er 40, endelig moden og klar for familie. Det funker ikke slik! Nei, ikke alle damer som vil ha barn, får barn MED EN MANN. Antall damer som reiser til Danmark for å få barn alene, vokser. Av flere grunner. En av grunnene er denne ung jomfru-jakten mange 40 år gamle menn driver med etter å ha surret bort 20- og 30-årene sine på tull. Jeg er selv gift med en mann som har tre barn med ekskona. Jeg har fire barn med to eksmenn (ble enke første gangen, skilt andre gangen). Vi skal ikke ha felles barn. Det typiske for oss, og for omgangskretsen vår, er at vi begynte med barn i 20-årene. Altså, da det var lettest, enklest (i forhold til fruktbarheten) og smartest i forhold til energinivå og lekenhet, å få barn. Nå er de eldste store, to av dem har flyttet ut, og de yngste er tenåringer. Vi er enda unge (rett over 40), og kommer til å ha mange gode år der vi bare nyter hverandre, friheten og livet mens vi enda er forholdsvis unge og orker en hel del. Dette er valget vi begge tok. Ingen av oss er noe spesielt attraktive. Jeg er en typisk mindre pen kvinne, mens mannen er høyere på "skalaen", men fortsatt ikke noe eksepsjonelt. Jeg syns jo at han er den vakreste i verden, men fra klassisk standpunkt er ikke han noe superkjekk, han har en vanlig håndverkerjobb, ingen sparekontoer med flere millioner på, ingen spesiell status osv. Det typiske for mannen min er at han ikke valgte bort alle som ikke var perfekte. Han hadde ingen sinnssyke krav til utseendet, jomfruelighet, underdanighet, puppestørrelse osv. Han ønsket å finne en sjelevenn med samme verdier, interesser, seksuelle preferanser. Vi fant hverandre på Tinder. Har sex hver dag når vi er på samme sted, masse kos og kjærlighet, og fortsatt nyforelsket etter flere år sammen. Hadde vårt forhold basert seg på status/utseendet/mine husmorferdigheter eller lignende, ville vi ikke ha kommet så godt ut. Anonymkode: ab615...c95 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #409 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (På 7/6/2023 den 2.00): Ja, jeg vet dette høres bittert ut og det er det. Stiller meg dette spørsmålet ofte. Hvorfor bidrar jeg egentlig til et samfunn hvor jeg aldri får oppleve noen av pluss-sidene ved det? La oss være ærlige; et menneske som aldri opplever kjærlighet, anerkjennelse og intimitet fra et annet menneske vil slite med å finne mening med noe som helst. Det er de mest naturlige behovene vi har. Hvis man ikke trenger noe slikt er man unormal og sær, da de aller fleste har disse behovene. Kvinner kan få dette i form av en partner og barn. De kan bestemme helt selv om de vil ha disse tingene. Mulighetene er så mange. Menn må gjøre seg fortjent til dette ved å ha høy status, være kjekk eller ha flere egenskaper. De må kunne vise til noe for å få oppleve disse naturlige behovene. For oss menn som er helt vanlige, eller under middels, er det nesten ikke mulig å oppnå. Vi blir oversett om vi tjener under en viss grense, er skallet eller overvektig, eller ikke har noe spesielt å bidra med. Det er ALDRI nok å være seg selv. Mange unge menn i dag sliter med å ikke strekke til, og mange tar selvmord. Og det syns vi som samfunn er helt ok? Det er rett og slett logisk at man ikke klarer å leve om man ikke får dekket naturlige behov. Faktisk veldig forståelig. Det er typisk at man får rådet om å jobbe med seg selv, men det er vanskelig å gro ut håret når man har mistet det, eller vokse og bli 1.85 som voksen. Det er heller ikke lett å ta høyere utdannelse som voksen, eller å plutselig skulle tjene flere hundretusener mer i året. Jeg hater ikke kvinner på noen måte, jeg bare misliker sterkt hvordan samfunnet vårt er blitt. Internett var starten på elendigheten, med smarttelefonen og sosiale medier som etterfølgere. Datingapper som Tinder var dødsstøtet. I min foreldregenerasjon ble hvem som helst fedre og var i forhold. Det er ikke tilfellet lengre. Vi skaper et samfunn med stadig flere frustrerte menn som ikke strekker til. I årevis har jeg spinket og spart til et potensielt familieliv i fremtiden, men så innser jeg at det tikker mot 40 og at løpet er kjørt for lengst. 40, feit og ferdig osv.. Det jeg føler på nå er at jeg ikke vil bidra i et samfunn hvor skattepengene mine går til barna til alfa-mennene og damene som aldri ville ha meg. Anonymkode: df7af...c39 Du burde bruke energi på å bli glad i deg selv. Anonymkode: 39b89...612
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #410 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ujevnt fordeling. Det finnes en mindre gruppe menn som "resirkuleres". Så når man ser på tallene tilslutt vil 90% av damene ha egne barn. Blant menn er tallet ca 72%. Tallene viser og at alle menn som får barn etter 40år har barn fra før. Det er en statistisk sjeldenhet at menn begynner med barn etter 40. SSB oppgir tall for 40 åringer og ikke 70 fordi de er omtrent like. Så "alle" damer som vil ha barn får barn. De må bare vente på sin tur, når venninnen skiller seg🙂 Får damer valget mellom en barnløs 30åring med normal status eller en helgepappa på 40 med høyere status velger de status og resirkulerer. Så da blir i praksis fordelingen at 28% av menn velges bort. 20% av menn i andre enden får flere kull. Anonymkode: a3d89...508 Feilen menn gjør er at de utsetter å få barn til langt over 30++ (-fordi de skal «leve livet»), og de er ikke åpne for å vurdere «resirkulerte» kvinner før de er passert 40 selv. Når de innser at kvinner som har barn fra før ikke er så verst, så er de selv så gamle at kvinnene ikke er interessert i å få flere barn med de. I scenarioet ditt ville jeg valgt mannen på 40, siden jeg selv er på samme alder, og en pappa på 40 VET hva det vil si å ha barn. For 5-6 år siden ville jeg valgt mannen på 30, men da ville han aldri valgt meg, siden jeg har barn fra før. De mennene som resirkulerer kvinner er lavstatus-menn. På et punkt er de tydeligvis smartere enn karriere-mennene. Anonymkode: 87109...577 2 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #411 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vel, menn må rett og slett begynne tidligere. Det nytter ikke å pule bort hele den attraktive perioden sin, der man har lettere for å finne en jevnaldrende på naturlige arenaer som videregående skole, universitet, arbeid osv, for så å sitte og sutre i en alder av 40 at man ikke finner en pen, fit og fruktbar 25-åring som er villig til å gifte seg og få barn med dem. Det skrives tråd opp og tråd ned på KG om mannebabyer som ikke er klare for forhold og barn, som tyner dama i flere år ved å lyve at de vil ha barn, "men bare ikke nå", for så å si at nei da, de er ikke klare likevel. De må vokse opp. Før i tiden ble menn fedre i mye tidligere alder. Nå skal alt dreie seg om puling, festing og sosialisering, "friår" etter videregående der man gjør ingenting og bare fester og puler, kanskje reiser, for så å ha masse kompistid, hobbytid, festetid og løse forbindelser, fordi giftemål, stasjonsvogn og familie er "kjedelig". At det er flere menn enn kvinner i Norge, får vi ikke gjort noe med. Det bare er slik - det blir født flere gutter enn jenter. En dame kan da ikke ha to samboere/ektefeller for at alle skal "få sitt". Anonymkode: ab615...c95 Vel, de som er attraktive i 20 og 30-åra blir ikke plutselig uattraktive når de fyller 40. Dette er menn med status som garantert får dame og barn etter 40 om de vil. De mennene som sitter der som 40-åringer, single og uten barn er de som aldri har fått sjansen. Vi får bare nesten uansett akseptere at samfunnet er annerledes i dag enn for bare noen tiår siden. Folk lever livet sitt og for mange er det å binde seg og få barn ensbetydende med det motsatte. Selv har jeg knapt festet siden jeg ble 21, og hatt barn i tankene siden samme alder. Men stort sett blitt avvist av damer. Aldri hatt noen reell sjanse til en familie. Jeg har sett venner og bekjente stifte familie en etter en, også de som har vært partygutter. Så de som sutrer som 40åringer er garantert de av oss som aldri fikk sjansen. Høystatus-mennene som festet hardt lenge ble fedre til slutt. Anonymkode: 6e3fa...49c
Gjest AnonymkvinneViken Skrevet 18. juli 2023 #412 Skrevet 18. juli 2023 Aldri hørt at skallet er noen dealbreaker 😅 Lett overvektig er det også mange damer som liker. Og noen av oss kvinner har faktisk ikke skyhøye krav til en partner. Jeg ønsker meg en kjæreste jeg har god kjemi med, kan prate med om alt, har et godt sexliv med, føle at man klaffer emosjonelt og er gjensidig glade i hverandre. Hvorfor skal jeg ha alle mulige overflatiske krav? Jeg har to lange forhold bak meg, så har levd nesten hele voksenlivet i forhold. Det er sånn jeg ønsker å leve.
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #413 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Vel, de som er attraktive i 20 og 30-åra blir ikke plutselig uattraktive når de fyller 40. Dette er menn med status som garantert får dame og barn etter 40 om de vil. De mennene som sitter der som 40-åringer, single og uten barn er de som aldri har fått sjansen. Vi får bare nesten uansett akseptere at samfunnet er annerledes i dag enn for bare noen tiår siden. Folk lever livet sitt og for mange er det å binde seg og få barn ensbetydende med det motsatte. Selv har jeg knapt festet siden jeg ble 21, og hatt barn i tankene siden samme alder. Men stort sett blitt avvist av damer. Aldri hatt noen reell sjanse til en familie. Jeg har sett venner og bekjente stifte familie en etter en, også de som har vært partygutter. Så de som sutrer som 40åringer er garantert de av oss som aldri fikk sjansen. Høystatus-mennene som festet hardt lenge ble fedre til slutt. Anonymkode: 6e3fa...49c Dette er noe du innbiller deg eller håper er sant. Det er flere single attraktive, karrieremenn på 40+/- som er barnløse. Her jeg bor er flere av de på tinder. Attraktive menn med «alt på stell», men «mann 45 som ønsker barn» jager bort jevngamle med barneønsket, og de yngre barnløse kvinnene velger først og fremst jevngamle. Jeg ville date de før, men da var jeg (som alenemor) ikke bra nok for dem. De som sutrer er de som legger skylden på alle andre enn seg selv, og oftest er dette overvektige/utrente menn uten livet på stell. Jeg har til gode å møte en attraktiv, barnløs karrieremann som sutrer. Sutring er sjeldent noe som kommer med tiden, sutrete mennesker har som regel alltid sutret for et eller annet. Anonymkode: 87109...577 4
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #414 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vel, de som er attraktive i 20 og 30-åra blir ikke plutselig uattraktive når de fyller 40. Dette er menn med status som garantert får dame og barn etter 40 om de vil. De mennene som sitter der som 40-åringer, single og uten barn er de som aldri har fått sjansen. Vi får bare nesten uansett akseptere at samfunnet er annerledes i dag enn for bare noen tiår siden. Folk lever livet sitt og for mange er det å binde seg og få barn ensbetydende med det motsatte. Selv har jeg knapt festet siden jeg ble 21, og hatt barn i tankene siden samme alder. Men stort sett blitt avvist av damer. Aldri hatt noen reell sjanse til en familie. Jeg har sett venner og bekjente stifte familie en etter en, også de som har vært partygutter. Så de som sutrer som 40åringer er garantert de av oss som aldri fikk sjansen. Høystatus-mennene som festet hardt lenge ble fedre til slutt. Anonymkode: 6e3fa...49c Spørsmålet er da - hvilke damer prøvde du det på? Anonymkode: ab615...c95
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #415 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er noe du innbiller deg eller håper er sant. Det er flere single attraktive, karrieremenn på 40+/- som er barnløse. Anonymkode: 87109...577 Folk må slutte å omtale «karrieremenn» som om det er noe positivt. Langt i fra alle ønsker noen «karrieremann». Anonymkode: 245ad...258 2
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #416 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Spørsmålet er da - hvilke damer prøvde du det på? Anonymkode: ab615...c95 De jeg ble forelska i. Anonymkode: 6e3fa...49c 1
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #417 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De jeg ble forelska i. Anonymkode: 6e3fa...49c Hvilke damer ble du forelsket i? Anonymkode: ab615...c95
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #418 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvilke damer ble du forelsket i? Anonymkode: ab615...c95 Er du etter navn? Kan ikke oute dem her. Helt normale damer. Anonymkode: 6e3fa...49c
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #419 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er du etter navn? Kan ikke oute dem her. Helt normale damer. Anonymkode: 6e3fa...49c Jeg tenkte mer på utseendet, alder, livssituasjon osv. Anonymkode: ab615...c95
AnonymBruker Skrevet 18. juli 2023 #420 Skrevet 18. juli 2023 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg tenkte mer på utseendet, alder, livssituasjon osv. Anonymkode: ab615...c95 Hvilken nytteverdi har det? Er det meninga at du skal poengtere at jeg har siktet for høyt? Anonymkode: 6e3fa...49c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå