Lorieen Skrevet tirsdag kl. 21:42 #361 Skrevet tirsdag kl. 21:42 Horselady skrev (7 timer siden): Kjenner jeg lar meg provosere av alt hun skal gjøre narr av i ett av de siste innleggene på insta. Hun har ammet gående på matbutikken og fått blikk og kommentarer på det. Nei det er ikke mulig å planlegge slik at en ikke trenger å amme ungen på butikken, i kirka, eller hvor hun nå skulle være. Skjønner at det er ironi i mye av det hun sier, men jo..det er mulig å planlegge ammingen litt slik at unngår å amme gående i butikken. Det er ikke det at jeg er i mot det, men jeg lar meg provosere av at hun alltid skal vite best. Prøver å telle til 10, men... Babyen hennes er 3 mnd. En så liten baby forstår ikke konseptet «snart» eller å vente fem minutter. Man ammer der man er når babyen melder behov. 6
NoaideBiehtar Skrevet onsdag kl. 06:15 #362 Skrevet onsdag kl. 06:15 Horselady skrev (16 timer siden): Kjenner jeg lar meg provosere av alt hun skal gjøre narr av i ett av de siste innleggene på insta. Hun har ammet gående på matbutikken og fått blikk og kommentarer på det. Nei det er ikke mulig å planlegge slik at en ikke trenger å amme ungen på butikken, i kirka, eller hvor hun nå skulle være. Skjønner at det er ironi i mye av det hun sier, men jo..det er mulig å planlegge ammingen litt slik at unngår å amme gående i butikken. Det er ikke det at jeg er i mot det, men jeg lar meg provosere av at hun alltid skal vite best. Prøver å telle til 10, men... Det nytter lite å planlegge når babyen ikke vil følge planene. 1
molly83 Skrevet 6 timer siden Forfatter #363 Skrevet 6 timer siden Jeg har aldri hatt behov for å amme gående på matbutikken. Tror ikke mine barn var så veldig annerledes enn andre ved 3 mnd alder. 2
NoaideBiehtar Skrevet 5 timer siden #364 Skrevet 5 timer siden molly83 skrev (40 minutter siden): Jeg har aldri hatt behov for å amme gående på matbutikken. Tror ikke mine barn var så veldig annerledes enn andre ved 3 mnd alder. Alle barn er jo ulike. Vanene våre er også ulike, hvor ofte handler vi? Noen sover mye, noen sover lite. Noen vil ammes ofte, noen sjeldnere. Noen liker vogn, andre hater det. Selv ved 3 måneders alder. Tror du alle barn er like og at dine erfaringer sier så mye relevant om andres erfaringer? 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå