vannm75 Skrevet 26. juni 2023 #1 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Avslutter innlegget da eg har fått svar på det eg lurte på. Takk for alle tilbakemeldinger. Endret 3. juli 2023 av vannm75
Rotemor Skrevet 26. juni 2023 #2 Skrevet 26. juni 2023 Man trenger ikke å vite paragrafene man anmelder under. Du har jo anmeldt, så da går det sin gang (henleggelsen antagelig). 6 4
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #3 Skrevet 26. juni 2023 (endret) Rotemor skrev (3 minutter siden): Man trenger ikke å vite paragrafene man anmelder under. Du har jo anmeldt, så da går det sin gang (henleggelsen antagelig). Hehe, ja antageligvis, men håper de kunne tatt en telefon til vedkomne, så får han kjenne på litt ubehag, og han vet at eg har gått videre med saken..+ jeg sökte om å opprette besöksforbud..:) eg lurer på om det er mye som skal til, for å få innvilget? Endret 26. juni 2023 av vannm75
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #5 Skrevet 26. juni 2023 Carrot skrev (5 minutter siden): Hvorfor orker du bruke energi på han? Fordi, han. kommer med falske anklager og beskyldninger,trakkaserer meg.. det er noe som heter renommé, eg er opptatt av å ta vare på.. han kan ikke true meg til taushet … 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #6 Skrevet 26. juni 2023 Mja, blir vel Kap. 24 i straffeloven. §266. Hensynsløs atferd eller §267. Krenkelse av privatlivets fred? Kanskje t.o.m §266.a dersom personen begynner å forfølge deg. Anonymkode: 0fcfe...c3a 2
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #7 Skrevet 26. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Mja, blir vel Kap. 24 i straffeloven. §266. Hensynsløs atferd eller §267. Krenkelse av privatlivets fred? Kanskje t.o.m §266.a dersom personen begynner å forfølge deg. Anonymkode: 0fcfe...c3a Oki, nei ingen forfölgelse enda..
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #8 Skrevet 26. juni 2023 Rotemor skrev (25 minutter siden): Man trenger ikke å vite paragrafene man anmelder under. Du har jo anmeldt, så da går det sin gang (henleggelsen antagelig). Vil saken bli henlagt selv om eg legger ved screenshoot av meldingen han har sendt også.. der det ikke er tvil, og budskapet. ??
Carrot Skrevet 26. juni 2023 #9 Skrevet 26. juni 2023 vannm75 skrev (15 minutter siden): Fordi, han. kommer med falske anklager og beskyldninger,trakkaserer meg.. det er noe som heter renommé, eg er opptatt av å ta vare på.. han kan ikke true meg til taushet … Ditt renome blir vel mer banka om du faller for dritten og lar deg rive med enn om du ignorerer og lever et bra liv uten å bry deg. 6 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #10 Skrevet 26. juni 2023 Det er ikke falske beskyldninger bare fordi du er uenig. Sex uten samtykke og lyst er voldtekt så det kan hende hun innser det nå hvis det har vært ganger du har presset henne psykisk til sex eller hatt pliktsex med henne. Mange bruker mange år på å innse at det var voldtekt de ble utsatt for for ingen vil være et voldtektsoffer Anonymkode: ae29b...76b 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #11 Skrevet 26. juni 2023 vannm75 skrev (7 minutter siden): Vil saken bli henlagt selv om eg legger ved screenshoot av meldingen han har sendt også.. der det ikke er tvil, og budskapet. ?? Hvilken melding? Anonymkode: ae29b...76b
Gjest theTitanic Skrevet 26. juni 2023 #12 Skrevet 26. juni 2023 vannm75 skrev (41 minutter siden): Den nye typen til min x- driv å beskylder meg for voldtekt (av x’n) og hærverk / stjeling. Hvordan kan eg få stoppet dette, og kan eg evt anmelde under hvilken paragraf? Syns det er lang over streken og helt uakseptable oppførsel . Han driv å sprer falske anklager og rykter. X’n min ville ikke en gang kommet på å beskyldt meg for voldtekt, om han nye fyren ikke har satt griller i hodet hennes, og manipulert henne til faktisk å tro det. Nei eg kan ikke snakke dirkete til han, vi har begge blokka hverandre, og det samme med x’n.. Var hos politi i dag, og anmeldte han for trusler om vold og hensynsløs adferd. Eg vil han skal bli satt skikkelig på plass, og fortelle han at dette ikke er veien å gå. Hvorfor bruker han tid og energi på meg, når han burde bruke den på den nye dama. Hvordan kan noen vite hvem av dere som har rett...? Kanskje du og din ex har forskjellige oppfatninger av hva voldtekt er? Det er tråder her inne som har diskutert dette, og få var enige. Sånn sett kan dere ha rett begge to.
Rotemor Skrevet 26. juni 2023 #13 Skrevet 26. juni 2023 vannm75 skrev (44 minutter siden): Hehe, ja antageligvis, men håper de kunne tatt en telefon til vedkomne, så får han kjenne på litt ubehag, og han vet at eg har gått videre med saken..+ jeg sökte om å opprette besöksforbud..:) eg lurer på om det er mye som skal til, for å få innvilget? Politiet løper ikke ærend for deg med mindre du er i fare. Dukker han opp hjemme hos deg og truer? Eller vil du ha besøksforbud som hevn..? 4
Rotemor Skrevet 26. juni 2023 #14 Skrevet 26. juni 2023 vannm75 skrev (23 minutter siden): Oki, nei ingen forfölgelse enda.. ingen forfølgelse, ingen besøksforbud!!!!! Så jækla opplagt! 3
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #15 Skrevet 26. juni 2023 theTitanic skrev (1 time siden): Hvordan kan noen vite hvem av dere som har rett...? Kanskje du og din ex har forskjellige oppfatninger av hva voldtekt er? Det er tråder her inne som har diskutert dette, og få var enige. Sånn sett kan dere ha rett begge to. Har ikke lest andre innlegg om tilsvarende saker nei.. men for meg er voldtekt å bruke fysisk makt for å oppnå sex… pliktesex. Kan sikkert ha forekommet..
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #16 Skrevet 26. juni 2023 Rotemor skrev (1 time siden): ingen forfølgelse, ingen besøksforbud!!!!! Så jækla opplagt! Ok, det er såpass ja, så da va de to timene på stasjonen i dag, litt bortkasta…:( men tanken var å väre litt före var + eg har ei ungdom som bor hos meg, vil nödig det skal oppstå noen situasjoner med ho til stede
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #17 Skrevet 26. juni 2023 Gjorde du dette akkurat samtidig som du knullet henne fra Ukraina og som du trodde skulle vekke hele hotellet av nytelsesskrikene? Det blir ikke vel mange innlegg om et dramatisk liv fylt av greier som ikke skjer eller? Anonymkode: 3fad2...171 10
vannm75 Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #18 Skrevet 26. juni 2023 Rotemor skrev (1 time siden): Politiet løper ikke ærend for deg med mindre du er i fare. Dukker han opp hjemme hos deg og truer? Eller vil du ha besøksforbud som hevn..? Ok, er vel litt begge deler, når du spør på den måten. De gjör ikke det nei. Hva med en tlf samtale da.. .det er jo ikke fullt så krevende.. men da va de to timene på stasjonen i dag, litt bortkasta da…:( men tanken var å väre litt före var , sku det skje noe så har eg iallfall gjort mitt.. + eg har ei ungdom som bor hos meg, vil nödig det skal oppstå noen situasjoner med ho til stede. Er vel
Rotemor Skrevet 26. juni 2023 #19 Skrevet 26. juni 2023 (endret) vannm75 skrev (3 minutter siden): Ok, det er såpass ja, så da va de to timene på stasjonen i dag, litt bortkasta…:( men tanken var å väre litt före var + eg har ei ungdom som bor hos meg, vil nödig det skal oppstå noen situasjoner med ho til stede Du har jo fortsatt anmeldt det andre. Men du skjønner vel selv at for å få besøksforbud så ligger det i bunnen at man får uønsket og truende besøk ?? Evt angrepet der man ferdes? Endret 26. juni 2023 av Rotemor
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2023 #20 Skrevet 26. juni 2023 vannm75 skrev (4 minutter siden): Har ikke lest andre innlegg om tilsvarende saker nei.. men for meg er voldtekt å bruke fysisk makt for å oppnå sex… pliktesex. Kan sikkert ha forekommet.. Ok , da innrømmer du jo her nå svart på hvitt at du har hatt sex med henne mot hennes vilje ved pliktsex. Altså voldtekt. Så du kommer ikke noen vei med å nekte på anklagene eller anmelde anklagen. Det smarteste du kan gjøre er å ta en åpen prat med henne hvor du unnskylder deg for at du ikke alltid tok hensyn til om hun hadde lyst på sex eller ikke, og tar ansvar for at du har begått overgrep. Anonymkode: ae29b...76b 1 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå