Cid Skrevet 14. november 2023 #701 Del Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sørlandschips er sååå haaardt😥 vil ha høy stabel med kims eller maarud! Men jeg blir tjukkas av det så spises nesten kun etter oppkastdager som restitusjon😌 Når du har vært spysyka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 14. november 2023 #702 Del Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (9 timer siden): Alt må ikke gjøres likt hele tiden, så det hender at jeg finner på mitt eget; f.eks. når jeg har en pose med potetgull, så åpner jeg den og klemmer alt innholdet til småbiter og så spiser jeg med stor skje. Det funker veldig bra. Anbefales. Jeg spiser ett og ett flak, med fortennene først, som en gnager 🤓 det er noe med hvordan saltet treffer tungen. Potetgull er noe av det beste som fins 😊 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #703 Del Skrevet 14. november 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Når du har vært spysyka? Nja ikke alltid det tror jeg. Kan også kaste opp hvis jeg er svært sliten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. november 2023 #704 Del Skrevet 14. november 2023 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Sørlandschips er sååå haaardt😥 vil ha høy stabel med kims eller maarud! Men jeg blir tjukkas av det så spises nesten kun etter oppkastdager som restitusjon😌 Pøh! Du tåler litt potetgull på hoftene. Sørlandschipsen er der eneste som faktisk smaker potet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #705 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Pøh! Du tåler litt potetgull på hoftene. Sørlandschipsen er der eneste som faktisk smaker potet. Spiser hvis jeg kun har det tilgjengelig og er i nød. Må passe litt på.. jeg forspiste meg litt før and the hips didn’t lie. Og jeg skal veie ca en halv @Lurven, da er verda i balanse. MEN lider ikke, hadde pulled pork til frokost i dag. 6.30😂🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 14. november 2023 Forfatter #706 Del Skrevet 14. november 2023 KnekkeBørre skrev (7 minutter siden): Dette er rimelig spesielt. Jeg pleier å legge en "kjipp"på tungen å klemme den mot ganen til den smelter. Funker kun med Sørlandskjipps. Jo, det er også en måte. Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Sørlandschips er sååå haaardt😥 vil ha høy stabel med kims eller maarud! Men jeg blir tjukkas av det så spises nesten kun etter oppkastdager som restitusjon😌 Ja, derfor klarer jeg ikke sørlandschips så godt, de er såpass harde at det kjennes som kniver i tannkjøttet. Ikke bra...men de er gode da. Boetica skrev (4 minutter siden): Jeg spiser ett og ett flak, med fortennene først, som en gnager 🤓 det er noe med hvordan saltet treffer tungen. Potetgull er noe av det beste som fins 😊 Ååå, for en søt liten veldig konsentrert hamster-film jeg fikk i hodet mitt da. Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nja ikke alltid det tror jeg. Kan også kaste opp hvis jeg er svært sliten.. Huffda. Høres alvorlig ut. KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Pøh! Du tåler litt potetgull på hoftene. Sørlandschipsen er der eneste som faktisk smaker potet. Mhm...jeg tenker at dette er rett. Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Spiser hvis jeg kun har det tilgjengelig og er i nød. Må passe litt på.. jeg forspiste meg litt før and the hips didn’t lie. Og jeg skal veie ca en halv @Lurven, da er verda i balanse. MEN lider ikke, hadde pulled pork til frokost i dag. 6.30😂🤠 Skal og skal...vi må holde oss til trivselsvekt, syns jeg. Mye triveligere det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. november 2023 #707 Del Skrevet 14. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jo, det er også en måte. Ja, derfor klarer jeg ikke sørlandschips så godt, de er såpass harde at det kjennes som kniver i tannkjøttet. Ikke bra...men de er gode da. Ååå, for en søt liten veldig konsentrert hamster-film jeg fikk i hodet mitt da. Huffda. Høres alvorlig ut. Mhm...jeg tenker at dette er rett. Skal og skal...vi må holde oss til trivselsvekt, syns jeg. Mye triveligere det. Jeg har klart å forandre det, kroppen blir ikke så hardt kjørt lenger og spyr lite👍 Trivselsvekt er viktig! Det er en sammensatt greie det.. Når jeg veier passe lite kan jeg gå noen trapper inn på en cafe ..eller når heisen står. Og leve inne hjemme uten rullestol .. og da trives jeg veldig❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 21. november 2023 Forfatter #708 Del Skrevet 21. november 2023 Dagbladet skriver: "Etter flere års kamp er det flertall i Stortinget for å forby homoterapi." Det var da jammen på tide! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21. november 2023 #709 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Dagbladet skriver: "Etter flere års kamp er det flertall i Stortinget for å forby homoterapi." Det var da jammen på tide! 👏det går da fremover 🌈 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 21. november 2023 #710 Del Skrevet 21. november 2023 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Dagbladet skriver: "Etter flere års kamp er det flertall i Stortinget for å forby homoterapi." Det var da jammen på tide! Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 29. desember 2023 Forfatter #711 Del Skrevet 29. desember 2023 Det skulle vært helt forbudt å sende opp raketter i romjul og etter nyttår.....OG på nyttår! Tenk på alle som blir skremt vettet av og som ikke har noen til å passe på og berolige seg. Både dyr, barn og dem som kommer fra krigsherjede områder i verden; såså, ikke farlig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. desember 2023 #712 Del Skrevet 29. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Det skulle vært helt forbudt å sende opp raketter i romjul og etter nyttår.....OG på nyttår! Tenk på alle som blir skremt vettet av og som ikke har noen til å passe på og berolige seg. Både dyr, barn og dem som kommer fra krigsherjede områder i verden; såså, ikke farlig. Enig! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2023 Forfatter #713 Del Skrevet 31. desember 2023 Dessuten skal jeg ta det i mot med glede om jeg klarer å sovne før tolv. De uskyldiges søvn er velkommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2024 Forfatter #714 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg håper at de skyldige blir tatt og får en straff som de kjenner inn i evigheten! *ikke for sarte sjeler dette her* https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/john-gjorde-makabert-funn-radyr-sprengt-med-rumperakett/16348148/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar 2024 #715 Del Skrevet 4. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Jeg håper at de skyldige blir tatt og får en straff som de kjenner inn i evigheten! *ikke for sarte sjeler dette her* https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/john-gjorde-makabert-funn-radyr-sprengt-med-rumperakett/16348148/ Så ikke på bilder men skjønner at noen har stappa en rakett oppi baken, grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2024 Forfatter #716 Del Skrevet 4. januar 2024 Cid skrev (1 minutt siden): Så ikke på bilder men skjønner at noen har stappa en rakett oppi baken, grusomt! Hodet var også borte. Hvilke laverestående vesener finner på å more seg med slike ting. Jeg blir så SINT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. januar 2024 #717 Del Skrevet 4. januar 2024 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hodet var også borte. Hvilke laverestående vesener finner på å more seg med slike ting. Jeg blir så SINT! Sende demonen og dyrene etter personen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2024 Forfatter #718 Del Skrevet 4. januar 2024 Håper de tar med seg familiemedlemmer fra hele skandinavia og oppsøker dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 4. januar 2024 #719 Del Skrevet 4. januar 2024 mnja..Helsebyråden i Oslo har advart uteboere om kulda som kommer inatt...og anbefaler frelsesarmeens tempel i Oslo , som har nok plasser til de som skulle trenge det og han sier videre at temperaturene som er varslet er en potensiell livsfare for de som bor ute og advarer mot rusmisbruk i helgen ... takker for omtanken og jg syntes det viser ansvarlighet fra en helsebyrård.. forøvrig så kommer jeg ikke til å endre på noe, og lar rutinen og erfaringene mine takle det som kommer av minusgrader. når har jeg hatt en sibirkulde før jul og får en like over nyttår også , så det vil nok ta et jafs inn i motivasjonen og kreftene , men det får stå seg..i 2023 så var jeg nærmest tappet for motivasjon og krefter i utgangen av februar, så kom en skikkelig 23 blåe i Fauske rundt 7 mars med påfølgende 12 og 15 ....jeg forlot da nordnorge 10 dager senere for vårstemning på østlandet.. take care i kulda 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2024 Forfatter #720 Del Skrevet 4. januar 2024 Jeg vil anbefale en podcast på nrk: "Pianisten"...en veldig gripende historie fra virkeligheten. Her har jeg blitt kjent med et nytt menneske som jeg bare må lytte til all musikken fra asap. Anbefales. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå