Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

De har bare veldig flinke hushjelper som holder det fritt for fingermerker. ;)  Alltid rent! 
Akkurat som du har det i ditt hjem og jeg har det i mitt. :lur: 

:engel: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror at alle i denne tråden er noen kløppere når det kommer til prikkfrie hjem, klar til å få "BONYTT" på besøk...når som helst. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 18.6.2024 den 8.11):

Jeg er så oppgitt av overskrifter og klikk-åte i dagbladet spesielt. De må alltid ha halv og helnakne kvinnfolk som er  fornøyd med kroppen sin og jeg mener ikke venstre storetå nå. STORE BRYSTER! små bryster, rumper og nakenhet generelt. Si meg er det fjortenåringer som sitter og velger ut "nyheter" på forsiden der eller? Så er det "superraskt ned i vekt med denne kuren", bilder og det hele. Om og om igjen. SJOKK! PANG! SE HIT! 

...og jeg gjør det motsatte, for jeg er grundig lei av hele dagbladet og alle som holder på sånn. :sukk: TVI! 

Helt enig! Dagbladet er en tulleavis. Liker den Olsenbandenfilmen der Olsenbanden har byttet ut finansavisen til en forsikringsfyr med Klassekampen hvor han klikker i vinkel og ber kontordamen skaffe han en anstendig avis. Hun: «jeg kunne jo prøve å få tak i Dagbladet» Han: «JEG SA EN ANSTENDIG AVIS» :hoho: Han hadde så rett, så rett. Leser nesten bare Aftenposten jeg. Og nrk.no og tv2.no 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens trend med kjoler, gjerne fotside, med digre joggesko og tykke såler...hadde aldri noe motebevisst pikebarn hatt på seg for bare noen få tiår siden. De hadde blitt ledd rått ut av fylket med en slik misforståelse og sammenblanding på seg. Nå er det å se over alt og har vært det lenge allerede. Joggesko er jo godt å ha på beina, men fremdeles ikke spesielt kledelig å se på i en slik sammenheng. Klumpedeisekjole og klumpedeisesko. Hvem kunne ha visst hvor moteharen hoppet inn i fremtiden. Vi har nok ikke sett den underligste blandingen ennå og folk går på det. Fem på det.  :klo: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker ikke digre i den forstand, men alltid joggesko til kjole 🙈😁

Hoka Bondi i forskjellige farger for tiden 😁

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titania skrev (12 timer siden):

Jeg bruker ikke digre i den forstand, men alltid joggesko til kjole 🙈😁

Hoka Bondi i forskjellige farger for tiden 😁

    :fnise: ....de var fine i fargene og kjempedigre! @Titania Kan sikkert få dem enda større men...wow! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

I dag nyter jeg en pose NonStop av det opprinnelige slaget, men hvorfor i alle dager kan de ikke putte
litt mer oppfriskende smak i hver enkeltbit? Jeg vil ha smak! :opplyser: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke at man burde la enkeltpersoner vinne hundrevis av millioner i Lotto osv, det burde være en grense på hva det høyeste en sum som kan vinnes er. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 minutter siden):

Jeg synes ikke at man burde la enkeltpersoner vinne hundrevis av millioner i Lotto osv, det burde være en grense på hva det høyeste en sum som kan vinnes er. 

1000% enig, Cid. Så mye penger får frem dårlige sider i folk. De blir kjøpegale og har ingen grenser og rett som det er blir de alkoholikere og skilt også. Jeg har lest om sånt. Det minner meg på å legge inn en kupong på lotto i dag.  ( :fnise: ) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

1000% enig, Cid. Så mye penger får frem dårlige sider i folk. De blir kjøpegale og har ingen grenser og rett som det er blir de alkoholikere og skilt også. Jeg har lest om sånt. Det minner meg på å legge inn en kupong på lotto i dag.  ( :fnise: ) 

Spiller du på hester?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Spiller du på hester?

Nei. Har testet noen ganger før i livet og vant ingenting, selvsagt. Kjedelig spill syns jeg...og det er jo bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda det er midt på varme sommeren, så fikk jeg kjempelyst på juletallerken akkurat nå. Fikk du? :spise: 
Ribbertallerken-med-medisterkake-og-medi :rodmer:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 1.8.2024 den 18.28):

Enda det er midt på varme sommeren, så fikk jeg kjempelyst på juletallerken akkurat nå. Fikk du? :spise: 
Ribbertallerken-med-medisterkake-og-medi :rodmer:

Åå herlighet, ja😍

Jeg får en baconsurra indrefilet fra grillen i dag da. Hjelper det også🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallhardrock løfter opp humøret 100% ! :nigo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...asså...jeg forstår ikke disse videosnuttene hvor en person griseskremmer en annen og vedkommende blir stiv av skrekk/kaster seg og det den holder i hendene i alle retninger og skriker sine lunger ut på baksiden av seg selv. Er det kraftig overdrevet, eller er det enkelte som blir sånn i forskrekkelsen? Personlig ser jeg for meg at jeg er kulheten selv i 100% kontroll  og jeg ville ALDRI ha skreket og kastet meg rundt. 

Hva ville du? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagsnytt 18 må snart prøve å finne en annen psykolog enn Willy-Tore Mørch nå når de skal snakke om barn. Ja han er nok en flink psykolog og forsker. Men han er 76 og emeritus og jeg tror det er lenge siden han var kliniker,  og kanskje ikke ser trendene blant barn og ungdom nå😏

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (57 minutter siden):

Ok...asså...jeg forstår ikke disse videosnuttene hvor en person griseskremmer en annen og vedkommende blir stiv av skrekk/kaster seg og det den holder i hendene i alle retninger og skriker sine lunger ut på baksiden av seg selv. Er det kraftig overdrevet, eller er det enkelte som blir sånn i forskrekkelsen? Personlig ser jeg for meg at jeg er kulheten selv i 100% kontroll  og jeg ville ALDRI ha skreket og kastet meg rundt. 

Hva ville du? :klo: 

Jeg tror det meste er staget. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I alle dager. :sjokkert: Nå har jeg for første gang kommet over et klipp hvor folk står omtrent som når de skal bedrive håndbak, men greia her er å hver sin gang slå hardt til den andres kinn fra siden, med flat hånd...og forsøke å få vedkommende til å svime av og gå ned for telling. NOE SÅ DUM "idrett"!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

I alle dager. :sjokkert: Nå har jeg for første gang kommet over et klipp hvor folk står omtrent som når de skal bedrive håndbak, men greia her er å hver sin gang slå hardt til den andres kinn fra siden, med flat hånd...og forsøke å få vedkommende til å svime av og gå ned for telling. NOE SÅ DUM "idrett"!!! :kjefte:

Hvilket «rabbit hole» er det du er nedi, om dagen? 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

Hvilket «rabbit hole» er det du er nedi, om dagen? 😂

Du kan så si. :(  Når en klikker seg videre på ting så blir det stadig verre. Fordømrade nettet! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...