Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (10 timer siden):

Jeg liker å tenne lys..🙂

Se det ja, der fant du noe positivt...for hvor mye stearinlys tenner en egentlig om sommeren? 
Jeg har ikke rørt et eneste et. De små flammene nytes best i litt hustrig mørke...syns jeg.  :) 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Se det ja, der fant du noe positivt...for hvor mye stearinlys tenner en egentlig om sommeren? 
Jeg har ikke rørt et eneste et. De små flammene nytes best i litt hustrig mørke...syns jeg.  :) 

Ja stearinlys om sommeren er litt meningsløst, hva skal man med det når det knapt er halvmørkt noen timer liksom 😅

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Jeg er egentlig ganske positiv🙂. Men å ikke kunne gå ut en tur etter eget ønske når is og snø er litt leit uansett positivitet, syns jeg. Men prøver fatte mot også da..👍Høsten er ok, bare liker den ikke som innledning mot vinter..:sukk:

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg er egentlig ganske positiv🙂. Men å ikke kunne gå ut en tur etter eget ønske når is og snø er litt leit uansett positivitet, syns jeg. Men prøver fatte mot også da..👍Høsten er ok, bare liker den ikke som innledning mot vinter..:sukk:

Jeg er anti snø og is jeg også. :sukk: Det blir liksom ei lita glipe høst og vår hvor jeg kan leve greit, før vinter
og microbølgevarm sommer tar knekken på meg. Tenk på høsten som eneste veien mot neste sommer heller? ;) 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (26 minutter siden):

Huff:sukk: håper det ikke blir snø og is før om leeeeeeeeenge da😊

Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden):

Jeg er anti snø og is jeg også. :sukk: Det blir liksom ei lita glipe høst og vår hvor jeg kan leve greit, før vinter
og microbølgevarm sommer tar knekken på meg. Tenk på høsten som eneste veien mot neste sommer heller? ;) 

Ja samme her, elsker våren og tidlighøsten 💚 orker ikke sterk varme og liker ikke snø og is :sukk:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Huff:sukk: håper det ikke blir snø og is før om leeeeeeeeenge da😊

Ja samme her, elsker våren og tidlighøsten 💚 orker ikke sterk varme og liker ikke snø og is :sukk:

Samme her...faktisk.. :lur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker vinteren om det er passe mengde perfekt julekort-snø, ikke for kaldt, pent vær og ingen vind, ikke hålke og ikke kram, tung snø. Men hvor ofte er det sånn, egentlig? :P Ikke så mange dagene ila en vinter. Vinteren i år var uutholdelig lang med masse hålke, vind og drit, fysj jeg hater det der. Kan ikke si jeg gleder meg til vinteren, men tidlig høst elsker jeg og jeg håper på en fin høst i år uten for mye vind og regn 😍🍁🍂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter pris på årstidene. Våren er ekstra kjærkommen etter måneder med mørke og kulde. Sommer med lette klær og ferie er deilig. Høsten med stearinlys og blader i alle slags vakre farger. Ski og skøyter om vinteren.

Joda, jeg tilstår at jeg også kan bli værsyk, spesielt når vintermørket har vart litt for lenge, men de stadige forandringene gjør det lettere å sette pris på en ny sesong. Det ville ikke være det samme om vi hadde en eviglang vår.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (7 minutter siden):

Jeg setter pris på årstidene. Våren er ekstra kjærkommen etter måneder med mørke og kulde. Sommer med lette klær og ferie er deilig. Høsten med stearinlys og blader i alle slags vakre farger. Ski og skøyter om vinteren.

Joda, jeg tilstår at jeg også kan bli værsyk, spesielt når vintermørket har vart litt for lenge, men de stadige forandringene gjør det lettere å sette pris på en ny sesong. Det ville ikke være det samme om vi hadde en eviglang vår.

Veldig glad for at vi har 4 årstider jeg og 😊 Men hos meg var vinteren ekstra lang i år. Snødde på 1.mai og selv om det har skjedd før er det ikke vanlig her. Pga smerter i kroppen blir vinteren tøff for meg og pga at jeg ikke tåler varme og depresjonen og angsten er verst på sommeren er sommeren tøff for meg. Så liker vår og høst best. Men jeg kunne aldri bodd i et land med bare en årstid, at vi faktisk har 4 årstider er jo noe av det beste med å bo i Norge 😍 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, jukkapalme said:

Veldig glad for at vi har 4 årstider jeg og 😊 Men hos meg var vinteren ekstra lang i år. Snødde på 1.mai og selv om det har skjedd før er det ikke vanlig her. Pga smerter i kroppen blir vinteren tøff for meg og pga at jeg ikke tåler varme og depresjonen og angsten er verst på sommeren er sommeren tøff for meg. Så liker vår og høst best. Men jeg kunne aldri bodd i et land med bare en årstid, at vi faktisk har 4 årstider er jo noe av det beste med å bo i Norge 😍 

Vinteren var lang her også, og så ble våren betraktelig forkortet. I tillegg var det sørpe og holke ganske store deler av vinteren. Takke meg til skikkelige sesonger, med skifter i rette tid. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vokste opp med minimal vår, så våren i Oslo betyr masse for meg 💚

År med dårlig vår blir dårlige år for meg :grine:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kruset skrev (2 timer siden):

Vinteren var lang her også, og så ble våren betraktelig forkortet. I tillegg var det sørpe og holke ganske store deler av vinteren. Takke meg til skikkelige sesonger, med skifter i rette tid. :)

Ja, våren var kort i år over hele landet, tror jeg. Var mye hålke hos oss også i vinter. Enig, skikkelige sesonger med skifter i rett tid er det beste :) 

Entern skrev (2 timer siden):

Jeg vokste opp med minimal vår, så våren i Oslo betyr masse for meg 💚

År med dårlig vår blir dårlige år for meg :grine:

Jeg er fra Oslo, men våren er hellig likevel, hehe 💚 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jukkapalme skrev (1 time siden):

Ja, våren var kort i år over hele landet, tror jeg. Var mye hålke hos oss også i vinter. Enig, skikkelige sesonger med skifter i rett tid er det beste :) 

Jeg er fra Oslo, men våren er hellig likevel, hehe 💚 

Er fra Lillehammer og en av de tingene klasseforstanderen min på barneskolen faktisk hadde rett i var at vi i praksis hadde tre årstider:

Vinter fra andre halvdel av oktober ut april

Vår første halvdel av mai, kanskje

Sommer mai til første halvdel av august

Høst andre halvdel av august til første halvdel av oktober

😞

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker veldig godt at voksne gutter og menn kan klare å uttrykke følelser, uansett hvor trist og leit det er. 
Tårer er like naturlig som latterhikst er det når noe er veldig morsomt og en fremstår som helere mennesker
sett fra mitt ståsted. 

Jeg har opplevd dem som ikke viser noe som helst. Ser i en annen retning. Leser en avis. Kanskje ler det bort. 
Forstår at de har det vanskelig, men det er en ting som burde øves på, for det er healing i å få ting ut, i stedet for
å holde alt inne med makt og fornekte det. 

Jeg sier de. Jeg mener oss alle.  :gruppeklem:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Jeg liker veldig godt at voksne gutter og menn kan klare å uttrykke følelser, uansett hvor trist og leit det er. 
Tårer er like naturlig som latterhikst er det når noe er veldig morsomt og en fremstår som helere mennesker
sett fra mitt ståsted. 

Jeg har opplevd dem som ikke viser noe som helst. Ser i en annen retning. Leser en avis. Kanskje ler det bort. 
Forstår at de har det vanskelig, men det er en ting som burde øves på, for det er healing i å få ting ut, i stedet for
å holde alt inne med makt og fornekte det. 

Jeg sier de. Jeg mener oss alle.  :gruppeklem:

jeg vil si at jeg er flink til å snakke om følelser  og det uten baktanker, som menn ofte har når de skla late som de er gode lyttere og å snakke om følelser , bare for å få seg et ligg..nei sånn er ikke jeg, :lur:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Baktus skrev (1 time siden):

jeg vil si at jeg er flink til å snakke om følelser  og det uten baktanker, som menn ofte har når de skla late som de er gode lyttere og å snakke om følelser , bare for å få seg et ligg..nei sånn er ikke jeg, :lur:

Hmm.... :klo: 
*Hoppe suger til seg opplysninger: hvordan lese bruksanvisningen om mannens egentlige liv* 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet de har retten på sin side, men det irriterer meg fryktelig med folk som skal bråke tidlig på lørdager eller midt i ferien. Man har vel hele dagen, trenger man å begynne kl. 8?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Hmm.... :klo: 
*Hoppe suger til seg opplysninger: hvordan lese bruksanvisningen om mannens egentlige liv* 

Menn er kompliserte vesener ser du :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (37 minutter siden):

Menn er kompliserte vesener ser du :) 

Aha...så du sier at de kommer fra en annen planet og kan kanskje si meg hvilken også, mens du er i gang? 
  *Hoppe leverer sin mest innsmigrende tannflekking   :nigo:  ...og håper på mere innsideinfo* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...