Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Entern skrev (14 minutter siden):

Vet ikke om jeg vil ha pinnsvin og kravledyr kravlende rundt på meg 😲

Har hørt at Nigella liker å kle seg ut som pinnsvin når hun er i godlune.....  ;) 
...men ok, da må jeg stryke deg av hennes liste.  NO.1: "Entern"...my crush....GONE!

Det var jo dumt. :jolie: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden):

Har hørt at Nigella liker å kle seg ut som pinnsvin når hun er i godlune.....  ;) 
...men ok, da må jeg stryke deg av hennes liste.  NO.1: "Entern"...my crush....GONE!

Det var jo dumt. :jolie: 

Noooooooooooo😱😱😱😱😱

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (På 28.6.2023 den 9.51):

Ikke alt er innlysende her i verden. I desember i fjor fant jeg på at jeg skulle kjøpe meg en "stakefjær" (for første gang) i tilfelle vasken gikk tett...og jeg kjøpte det og tenkte er det virkelig meningen at en skal dytte dette stive greiene ned i krinkelkrokrørene under vasken? Hvordan skal jeg få til det? Det går jo rett og slett ikke? Hvor mye skal jeg insistere det ned før jeg begynner å rugge opp og ned for å løsne en mulig propp i systemet? For et sabla bråk!!! :sjokkert: Høres ut som at jeg river hele vasken fra hverandre og må ha enda mer fagfolk inn for å rette "reparasjonene mine" opp, så vasken blir seg selv igjen. 

Alle mennesker som føler for det, skulle ha gitt en handyperson i fødselsgave til dem som kunne hatt bruk for det. :opplyser: 

Har aldri brukt det, jeg. Tømmer bare oppi en flaske Mudin før jeg legger meg. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (16 minutter siden):

Noooooooooooo😱😱😱😱😱

O yesss..... :sukk: ...sad but true. 

Boetica skrev (8 minutter siden):

Har aldri brukt det, jeg. Tømmer bare oppi en flaske Mudin før jeg legger meg. 

Den har jeg aldri testet; skal det ikke etterspyles med varmt vann innen en viss tid der? :klo:  @Boetica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

O yesss..... :sukk: ...sad but true. 

Den har jeg aldri testet; skal det ikke etterspyles med varmt vann innen en viss tid der? :klo:  @Boetica

Vanligvis lar jeg en halv flaske virke over natta. Etterspyler med varmt vann om morgenen. Kan selvsagt gjøres Ila. dagen og men det er lett å glemme seg og vaske hendene i vasken som er «under behandling». 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (13 timer siden):

Vanligvis lar jeg en halv flaske virke over natta. 

Skjønner.     Mange mennesker som bruker denne metoden på seg selv også. :fnise: 
...uten for mye innblanding av vann mens det står på, for vannet tar vi i morgen. Har jeg hørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Adobyen
Boetica skrev (13 timer siden):

Vanligvis lar jeg en halv flaske virke over natta. Etterspyler med varmt vann om morgenen. Kan selvsagt gjøres Ila. dagen og men det er lett å glemme seg og vaske hendene i vasken som er «under behandling». 

Jeg har brukt samme metode på en gammel, tett oppvaskmaskin med stort hell. Men det er sikkert fy-fy, så det tør jeg ikke å si til noen 🤣 Lot det stå noen timer å virke og kjørte 70 graders program .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (47 minutter siden):

Skjønner.     Mange mennesker som bruker denne metoden på seg selv også. :fnise: 
...uten for mye innblanding av vann mens det står på, for vannet tar vi i morgen. Har jeg hørt. 

Mudin on the rocks 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (2 timer siden):

Jeg har brukt samme metode på en gammel, tett oppvaskmaskin med stort hell. Men det er sikkert fy-fy, så det tør jeg ikke å si til noen 🤣 Lot det stå noen timer å virke og kjørte 70 graders program .

@Adobyen og @Boetica: Dere er jo nyskapende så det holder! :fnise: :klappe:  P.s. skal ikke si det til noen. 

Boetica skrev (2 timer siden):

Mudin on the rocks 🤪

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig burde det ha vært to døgns skikkelig regn pr. uke hele sommeren, så kunne folk grille og slappe av litt bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Egentlig burde det ha vært to døgns skikkelig regn pr. uke hele sommeren, så kunne folk grille og slappe av litt bedre. 

Ja enig 👍

og skulle ikke være mer enn 25 plussgrader.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Egentlig burde det ha vært to døgns skikkelig regn pr. uke hele sommeren, så kunne folk grille og slappe av litt bedre. 

 

Entern skrev (2 minutter siden):

Ja enig 👍

og skulle ikke være mer enn 25 plussgrader.

Vi kan sette ned en komité som kan se på noen løsninger :hallo: Det er også feil fordeling mellom årstidene. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (5 minutter siden):

 

Vi kan sette ned en komité som kan se på noen løsninger :hallo: Det er også feil fordeling mellom årstidene. 

Enig, var jo nesten ikke vår i år 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stemmer det. Har vært sommer veldig lenge i år syns jeg. :sukk: Da legger jeg inn et ønske om en forsiktig overgang til en lang og fin høst, som lar bladene får gå sin gang i fargespekteret...så de ikke plutselig blir våtbrune og faller av alle som en. :opplyser: 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Stemmer det. Har vært sommer veldig lenge i år syns jeg. :sukk: Da legger jeg inn et ønske om en forsiktig overgang til en lang og fin høst, som lar bladene får gå sin gang i fargespekteret...så de ikke plutselig blir våtbrune og faller av alle som en. :opplyser: 

Dette er jeg 101% enig i 😀 er så glad i høstfarger 💛❤️🧡 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lang og fin vår og høst, kort vinter og lang sommer uten dystopisk hetebølge/tørke? Er det er forslag vi kan enes om å sende inn? :regler: 
Bilde fra siste komitémøte:

🕺🙋‍♀️👸

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Boetica skrev (12 minutter siden):

Lang og fin vår og høst, kort vinter og lang sommer uten dystopisk hetebølge/tørke? Er det er forslag vi kan enes om å sende inn? :regler: 
Bilde fra siste komitémøte:

🕺🙋‍♀️👸

Ja 😀👍🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en herlig gjeng i styret.... :fnise: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden):

For en herlig gjeng i styret.... :fnise: 

Jepp😀👍

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...