Gå til innhold

"Dagens mening" om litt av hvert.

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Jordbærsorbet er jeg høyst usikker på om jeg hadde likt, men sitronsorbet er helt nydelig. Den er faktisk et fast valg når den finnes i isdisken. Så friskt og godt!

Jeg er litt kresen på is, egentlig, og kanskje litt på søtsaker sånn generelt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Den plaget meg ikke akkurat, men jeg er nok fløteismenneske heller. :nigo: Mer sorbèt på deg! 

Ja takk, begge deler til meg! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har studert klegg litt nærmere ? det er visse likheter med mennesker..jo mer du vifter og slår etter kleggen , jo mer innpåsliten blir den..mennesker har en egen evne til å følge etter folk de ikke liker..jeg har som hovedregel i livet mitt, hvis det er noen folk jeg ikke liker å være i nærheten av..ja så holder jeg meg langt borte fra dem..det bør andre mennesker også følge av råd OG kleggen, ..Det er mye triveligere for normale mennesker å omgås folk man liker og det er mer normalt..det er jo ikke særlig friskt å konse seg ihjel på noen man ikke liker..:fise:

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig veldig glad for at det går mot høst, kjølighet, mørke og regn nå.  
Jeg sørger når våren har kommet så langt at jeg må legge bort mine gode hettejakker for siste gang.
Nå har jeg snakket med den ene og beroliget den; bare vent litt...høsten kommer om noen uker! :klem: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg er egentlig veldig glad for at det går mot høst, kjølighet, mørke og regn nå.  
Jeg sørger når våren har kommet så langt at jeg må legge bort mine gode hettejakker for siste gang.
Nå har jeg snakket med den ene og beroliget den; bare vent litt...høsten kommer om noen uker! :klem: 

:highfive:
Jeg og😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena Freyja skrev (På 16.7.2023 den 9.01):

Jeg blir så irritert når folk legger skylden på den som blir mobbet :sinna:

Samme her! :sinna: Det provoserer meg så ekstremt :kjempesinna:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (7 timer siden):

Høst😭

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (12 minutter siden):

Høst😭

:klem3:

Vet at du sliter med kulde :klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (4 minutter siden):

:klem3:

Takk..☺️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det virker som om det er lov å hate nynorsk men ikke bokmål. Eller er det bare på KG? 😔 Bokmål er det rette og nynorsk er sånn avvik man kan mislike?😢

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (18 minutter siden):

Høst😭

Jeg velger å se det som glædestårer.  :nigo: 

Entern skrev (6 minutter siden):

Jammen tidlighøsten er ikke kald. :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 minutt siden):

Jeg syns det virker som om det er lov å hate nynorsk men ikke bokmål. Eller er det bare på KG? 😔 Bokmål er det rette og nynorsk er sånn avvik man kan mislike?😢

Typisk å mene det på Østlandet særlig i Oslo-området 😑

Husk at det har vært generasjoner av hatpropaganda mot nynorsk i området, drevet frem av riksmålsforbundet og andre sossefolk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Jeg velger å se det som glædestårer.  :nigo: 

Jammen tidlighøsten er ikke kald. :) 

Jeg liker veldig godt tidlighøsten😊høsten er fin til alt løvet har falt og det blir bekmørkt hele døgnet😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Typisk å mene det på Østlandet særlig i Oslo-området 😑

Husk at det har vært generasjoner av hatpropaganda mot nynorsk i området, drevet frem av riksmålsforbundet og andre sossefolk.

Huff.. 

Sant! Trøster meg med at psykologisk forskning viser at å mestre nynorsk og bokmål gir sånn smart hjerne som er typisk for tospråklige. Man får den effekten av to norske språk også. 
🤓

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Jeg liker veldig godt tidlighøsten😊høsten er fin til alt løvet har falt og det blir bekmørkt hele døgnet😅

Jeg liker å tenne lys..🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Huff.. 

Sant! Trøster meg med at psykologisk forskning viser at å mestre nynorsk og bokmål gir sånn smart hjerne som er typisk for tospråklige. Man får den effekten av to norske språk også. 
🤓

Hurra🥳

Har jeg nevnt at jeg var bedre i nynorsk enn bokmål på vgs?🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Jeg liker å tenne lys..🙂

Det er koselig :lete:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (57 minutter siden):

Hurra🥳

Har jeg nevnt at jeg var bedre i nynorsk enn bokmål på vgs?🥳

Jeg blander meg inn - må bare få sagt: Vesaas, og ikke minst Frode Grytten 😍 Ren poesi å lese nynorsk 

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boetica skrev (46 minutter siden):

Jeg blander meg inn - må bare få sagt: Vesaas, og ikke minst Frode Grytten 😍 Ren poesi å lese nynorsk 

Enig😊👍

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...