Gå til innhold

Folk er så slemme på KG - Dette forumet er det mest skadelige jeg vet om


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Herregud så slem folk er med hverandre her inne? Uansett om det er side for økonomi, kjærlighet, venner eller planter. Folk slenger ut så mye fælt, setter griller i hodene på folk og gjemmer seg bak anonyme navn. De skremmer til å tro at ALLE menn eller kvinner er utro, at barna er psykopater, at de ødelagt økonomisk om de har glemt en regning. Virker som hele norge er bygget av selvopphøyde perfekte mennesker som aldri selv gjør en feil. Er ikke lenge siden jeg leste her inne at en kvinne hadde ødelagt hele forholdet sitt for å ha beskyldt mannen sin for utroskap fordi en eller annen bitter kvinne her inne hadde satt det i hodet på henne at menn var utro uansett. Hva feiler folk???? 

Anonymkode: 9b7d3...3d0

  • Liker 18
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mye stygt i verden. Synes kanskje det er verre å være utro enn å skrive om temaet på nettet.

Anonymkode: b2fc4...646

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes mange her inne bare sier det som sant er. På nett kan man gjøre det. Ute blant folk kan man ikke.

Anonymkode: bd7fe...ba8

  • Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig ts. Folk hugger huet av hverandre her inne. Og gud forby om man stiller to nesten like spørsmål, da får man ihvertfall høre det. 

Anonymkode: a8511...be3

  • Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Jeg synes mange her inne bare sier det som sant er. På nett kan man gjøre det. Ute blant folk kan man ikke.

Anonymkode: bd7fe...ba8

Jo da, det har jeg alltid gjort. 

Anonymkode: c14fd...4c1

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp...det er mye her inne jeg ikke tør å spørre om...for da blir man halshugget og verdens dårligst mor og foreldre 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud så slem folk er med hverandre her inne? Uansett om det er side for økonomi, kjærlighet, venner eller planter. Folk slenger ut så mye fælt, setter griller i hodene på folk og gjemmer seg bak anonyme navn. De skremmer til å tro at ALLE menn eller kvinner er utro, at barna er psykopater, at de ødelagt økonomisk om de har glemt en regning. Virker som hele norge er bygget av selvopphøyde perfekte mennesker som aldri selv gjør en feil. Er ikke lenge siden jeg leste her inne at en kvinne hadde ødelagt hele forholdet sitt for å ha beskyldt mannen sin for utroskap fordi en eller annen bitter kvinne her inne hadde satt det i hodet på henne at menn var utro uansett. Hva feiler folk???? 

Anonymkode: 9b7d3...3d0

Du kan logge av,øverst til høyre ved navnet ditt.

Anonymkode: 67c29...10e

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nok være enig i det til en viss grad. Tror mange som er ufyselige her inne er konfliktskye og ikke så tøffe i virkeligheten.

Anonymkode: a1b59...b08

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tar seg nær av dritten som blir slengt her så har man alvorlige problemer 

Anonymkode: 608f2...f17

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange ufine mennesker her. Jeg ignorerer stygge kommentarer. Og det er mange som ikke liker at andre har meninger. Jeg synes det er poenget med en slik side. 

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud så slem folk er med hverandre her inne? Uansett om det er side for økonomi, kjærlighet, venner eller planter. Folk slenger ut så mye fælt, setter griller i hodene på folk og gjemmer seg bak anonyme navn. De skremmer til å tro at ALLE menn eller kvinner er utro, at barna er psykopater, at de ødelagt økonomisk om de har glemt en regning. Virker som hele norge er bygget av selvopphøyde perfekte mennesker som aldri selv gjør en feil. Er ikke lenge siden jeg leste her inne at en kvinne hadde ødelagt hele forholdet sitt for å ha beskyldt mannen sin for utroskap fordi en eller annen bitter kvinne her inne hadde satt det i hodet på henne at menn var utro uansett. Hva feiler folk???? 

Anonymkode: 9b7d3...3d0

Helt enig i at det er mange som skriver stygt og behandler hverandre dårlig her inne. Mange bruker nok diskusjonsforum for å få utløp for egne frustrasjoner og dårlige humør.

Men å få forholdet sitt ødelagt pga påstander her inne. Hvor bra var forholdet i utgangspunktet da? Når man stoler mer på en tilfeldig anonym bruker enn på kjæresten🤔

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke minst, vrir og vender på alt man sier, putter ord i munnen på andre, gidder ikke å lese hi ordentlig, antar i stede for å lese. Man må jo ha ganske lav selvtillit for å holde på slik? 

Anonymkode: 7b4b4...690

  • Liker 5
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo et ansvar selv også, for hvs man utleverer og hvor sårbar man gjør seg. Ingen ville funnet på å betro seg om sine mest private ting til en fullstappet buss i rushen, særlig ikke med en forventning om å bare få gode, seriøse og gjennomtenkte svar - å brette seg ut på KG er å gjøre det samme, ganger 10 000. Jeg blir tidvis vel så sjokkert over folks naivitet og mangel på kritisk tenkning som jeg blir over spydige svar.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Ikke minst, vrir og vender på alt man sier, putter ord i munnen på andre, gidder ikke å lese hi ordentlig, antar i stede for å lese. Man må jo ha ganske lav selvtillit for å holde på slik? 

Anonymkode: 7b4b4...690

Ja, det tror jeg absolutt. Tror heller ikke at mennesker som oppfører seg sånn har det så bra, eller at de har en særlig stor verden. Da er det vanskelig å sette ting i perspektiv eller ha empati. 

Anonymkode: d699e...701

  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg synes mange her inne bare sier det som sant er. På nett kan man gjøre det. Ute blant folk kan man ikke.

Anonymkode: bd7fe...ba8

Problemet er jo ikke folk som snakker fra leveren. 

Anonymkode: d699e...701

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med ts, det er så mange som er på hugget. Er det om samliv der noen sliter skriver mange « dump personen». Eller andre som har et problem, jeg er litt redd folk skal følge rådene her. Hvorfor mange er så brutale vet jeg ikke, noen er anonyme. Da er det lettere å slenge dritt. Håper folk bruker sunn fornuft, og ikke tar alt her seriøst.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Helt helt enig! - Og det er derfor jeg er her. For "underholdningens" del

Mye bitre kvinner her. Mange kvinner i dårlige ekteskap her. Mange kvinner som hater jobben sin her. Mye sykdom her inne. Og den viktigste ingrediensen: 

Alle KVINNENE

Som lager drama. Og jeg elsker det!

🍿

Anonymkode: c6874...44a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Helt helt enig! - Og det er derfor jeg er her. For "underholdningens" del

Mye bitre kvinner her. Mange kvinner i dårlige ekteskap her. Mange kvinner som hater jobben sin her. Mye sykdom her inne. Og den viktigste ingrediensen: 

Alle KVINNENE

Som lager drama. Og jeg elsker det!

🍿

Anonymkode: c6874...44a

Vel, min teori er at det er alle mennene som lager mye av dramaet her inne. Og jeg tror de er mange. Mye red pill brukere her..... 

Anonymkode: d699e...701

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, min teori er at det er alle mennene som lager mye av dramaet her inne. Og jeg tror de er mange. Mye red pill brukere her..... 

Anonymkode: d699e...701

Hva betyr red pill menn? :klo:

Anonymkode: c6874...44a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at disse folkene ikke er representative for gjennomsnittet da. Er de som ikke har det godt med seg selv som må trykke andre ned.

Anonymkode: c197c...830

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...