Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Hmm det her var spesielt! Jeg trodde hun dro på ferie med familien uten sosiale medier, som alle burde innimellom.

Hun må jo vite at det synes? At folk kommer til å se det? Det samarbeidet med Idyll har jo vœrt planlagt, så veldig rart og ikke jobbe rundt det om hun skulle opereres? Liker henne på mange måter, spesielt i det siste i forhold til morsrollen men det her er skuff. Vœr œrlig om det i det minste..

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sett hennes nye ansikt eller? Jeg kjente jeg ble rett og slett trist over hvordan hun ser ut. Det er da et helt annet ansikt man ser på! Stakkars jente. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh fy faen! Det er helt sykt! Jeg fikk sjokk av å se henne. Hun hadde ingen grunn til å operere. Lite gjennomtenkt? Syns synd på henne faktisk. Hadde vært ekstremt skuffet selv. 

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sarabella skrev (3 minutter siden):

Har dere sett hennes nye ansikt eller? Jeg kjente jeg ble rett og slett trist over hvordan hun ser ut. Det er da et helt annet ansikt man ser på! Stakkars jente. 

Stakkars jente? Hun har da selv valgt å operere seg,så ikke mye stakkars😅

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, dette var ikke pent. Var jo ingenting feil med den nesen fra før av. Nå ser hun jo litt ut som Michael Jackson

  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uheldig resultat, men det kan jo bli bedre med tiden… Synes forøvrig ikke synd på henne i det hele tatt, dette er en godt kjent risiko som hun visste om på forhånd. At hun sier hun angrer allerede blir bare for dumt, ingen sympati herfra

  • Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aj da. 

Hun som var så pen før. 

Forøvrig ser det ut som hun har fylt godt i kinnene også. 

  • Liker 8
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig problematisk å hete "RMA Beauty" med ett kjøpt ansikt. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

uglejenta skrev (8 minutter siden):

Uheldig resultat, men det kan jo bli bedre med tiden… Synes forøvrig ikke synd på henne i det hele tatt, dette er en godt kjent risiko som hun visste om på forhånd. At hun sier hun angrer allerede blir bare for dumt, ingen sympati herfra

Kunne ikke vært mer enig! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette så ikke bra ut nei 🫣 dette ødela mye for hennes business tipper jeg.
 

Nå forsvant liksom det «naturlig vakre» som hun fremmet. Alle vil bare tenke «operert» dessverre.  

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet ikke hvorfor, men det første jeg tenkte var at hun ligner veldig på Lana del rey nå. Synes ikke resultatet var grusomt på noen måte, men det er klart det er en veldig typisk operert influencer-fasong hun har fått

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte inn å kikke jeg nå. Uff. Intelligensen slår til igjen skjønner jeg. Og jeg skjønner godt at hun angrer, det der var ikke mye pent. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spretteberta

Jeg synes heller ikke det så helt forferdelig ut, selvom jeg ikke er noen fan av slike operasjoner. Men jeg så for meg noe helt annet.

Hun har fått en typisk tyrkisk operert nese, der de fleste får oppover tipp.

Får håpe det blir litt annerledes når hevelsen mellom leppe og nese går ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det jeg sitter mest igjen med etter å ha sett storyen er det hun sier om at mannen har vært så god og støttende i etterkant, som selvsagt er veldig fint at hun kan hente støtte og trøst der, men må si jeg syns det er litt merkelig at han ikke har vært det i forkant av operasjonen? Alle de tingene hun sier at han har trygget henne med, at G ikke er glad i henne pga utseende, men fordi hun gir kjærlighet og trygghet…? Hvorfor kunne han ikke sagt det før? 

Hadde jeg sagt til min mann at jeg ønsket å operere nesen så hadde han prøvd å fått meg på bedre tanker. Som at jeg er fin sånn som jeg er, at dette er fjeset han ble forelsket i, at det ikke er utseende som gjør at folk er glad i meg. Ikke minst at babyen din trenger at du kan herje på gulvet sammen med han uten å være redd for å komme borti nesen.. 

Hvis hun har så komplekser for nesen, hvorfor ikke operere før? Hvorfor gjøre det akkurat i babytiden… hun kan jo ikke løfte på barnet sitt i frykt for at han kommer borti nesen? 

 

 

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke så ille som jeg så for meg mens hun hadde hånda foran. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er så utolig utseende fokusert. Det sitter mellom ørene og hun burde derfor heller søkt hjelp hos psykiater framfor kirurgisk inngrep. Det blir avfølg for min del. Hun brukte sønnen som alibi for snap pause. Hvorfor ikke bare si at hun tar ferie en mnd? Kommer heller ikke til å handle mer hos LNDIA. Influensere må som andre tenke konsekvenser av valg. Tipper mange vil avfølge. Tror hun har ca 61k følgere på Snap pr.nå. 

  • Liker 8
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes Ragnhild hadde en kjempefin nese før, så det er synd å se at hun også har operert seg. Resultatet av operasjonen er absolutt ikke forferdelig, men man ser tydelig at dette er en typisk operert nese nå. Ser ut som de «støper» influencerne sine neser i den samme forma😅

Dessverre kan man aldri få tilbake den nesen man hadde før en operasjon, og det håper jeg Ragnhild lærer seg å leve med. Virker som hun har hatt det tungt etter operasjonen…

  • Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var finere nå jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente henne nesten ikke igjen. Har hun gjort noe mer enn «bare» nesa ?

syns det er rart at hun skriver at hun har gjort research i ettertid, som om man spontant drar til Tyrkia for å gjennomføre en operasjon 

IMG_3138.png

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (2 timer siden):

Hun er så utolig utseende fokusert. Det sitter mellom ørene og hun burde derfor heller søkt hjelp hos psykiater framfor kirurgisk inngrep. Det blir avfølg for min del. Hun brukte sønnen som alibi for snap pause. Hvorfor ikke bare si at hun tar ferie en mnd? Kommer heller ikke til å handle mer hos LNDIA. Influensere må som andre tenke konsekvenser av valg. Tipper mange vil avfølge. Tror hun har ca 61k følgere på Snap pr.nå. 

Jeg tenkte også slutte handle hos Linda,dritt lei disse fake damene,som later som dem er ekte.Mye med Ragnhild som er fake,ikke bare nesa.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...