Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

Finlay skrev (1 time siden):

Klasse? Ja, det trodde jeg også.

Helt til jeg hørte G-punktet med henne som gjest. Der forteller hun svært så detaljert om hvor mye hun elsker analsex. Egen avføring i den sammenheng, + mye annet i kategorien som for de fleste andre er privat. 

Dette er åpenbart ting hun mener det norske folk må å vite om henne og mannen. Er så viktig å være åpen!

Pupp og pumping er ingenting🤣

Så nei, hun har ikke mye klasse.

Såpass ja. Da var jo puppedansing bare "barnematen" 😂

Men nei, det er måte på hva folk trenger å vite 🤮

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AlexandriaK skrev (På 23.11.2023 den 23.45):

Er hun veldig operert? Har ikke fulgt med så lenge i influencer verden men begynte å få opp mye om henne i år da vi var gravide samtidig. Synes hun ser så ekstremt operert ut i ansiktet? Er det tilfellet? 

Helt enig med deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten 7000kr koster det for en natt på det hotellrommet de feiret 10årsjubileum på. Jeg må si at det var hinsides dyrt for et så stygt rom 😳 Sikkert skikkelig lekkert og flott, men i mine øyne grusomt. Menmen.. 7000 er jo bare småpenger i forhold til de jakkene og veskene hun kjøper 😆

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei Hahaha unnskyld meg…. Likte henne nogenlunde inntil nylig, så hører jeg den g-punktet episoden hvor hun LOVPRISER analpuling så TIL DE GRADER. Og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn at de bare driver med det ???? Og at når de skulle unnfange sønnen måtte de «uheldigvis» ikke drive analsex??? Assa ???????? Jeg selv tilogmed liker det innimellom men 99% av gangene ?!?!? Hæ. Virker som et jævla pr-stunt eller at hun vil være en «pick me GIRL.» æsj. 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AlexandriaK skrev (3 timer siden):

Okei Hahaha unnskyld meg…. Likte henne nogenlunde inntil nylig, så hører jeg den g-punktet episoden hvor hun LOVPRISER analpuling så TIL DE GRADER. Og nå klarer jeg ikke tenke på annet enn at de bare driver med det ???? Og at når de skulle unnfange sønnen måtte de «uheldigvis» ikke drive analsex??? Assa ???????? Jeg selv tilogmed liker det innimellom men 99% av gangene ?!?!? Hæ. Virker som et jævla pr-stunt eller at hun vil være en «pick me GIRL.» æsj. 

Jeg har ikke hørr den episoden men at hun foretrekker analsex er hun svært åpen om stadig vekk. I podkasten til beautybloggerne har hun også snakket om at det var kjipt å gå over til vaginat samleie når de skulle prøve å bli gravide. Og de må for all del bare drive med så mye analpuling de bare vil for min del. Men ja, jeg tenker ofte på det når jeg ser henne 🤭 Liker henne uansett da! Men kunne ikke vært like åpen om sexlivet mitt kjenner jeg. Og mannen min hadde definitivt ikke likt at jeg hadde bretta ut sexlivet vårt på den måten. 

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må vel bli rimelig løs bak der? 

Hadde jeg drevet med det hadde jeg ihvertfall ikke sagt det høyt. Når jeg ser snapene hennes,så tenker jeg bare på det jeg og🙈 Usj,hver sin lyst😊

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mina 2 skrev (15 minutter siden):

Må vel bli rimelig løs bak der? 

Hadde jeg drevet med det hadde jeg ihvertfall ikke sagt det høyt. Når jeg ser snapene hennes,så tenker jeg bare på det jeg og🙈 Usj,hver sin lyst😊

Ringmuskelen der bak blir slappere etterhvert ved hyppig anelsex, og det igjen kan virke inn på å holde igjen avføring, særlig hvis man er litt løs i magen.

Hver sin lyst, jeg dømmer ingen, men i min verden så synes jeg ikke sexlivet sitt bør være offentlig opplyst om når man har barn. Barn og ungdommer  for den minste ting og kan være utrolig stygge mot hverandre. Det er små barn, i Norge, som har tatt sitt eget liv pga mobbing

Skulle ønske at influencere hadde tenkt lengre enn hva nesa rekker når det kommer til hva de deler og bilder de legger ut av seg selv.

Barn kommer også i en alder der nesten alt ved foreldrene er flaut…uten at mor har opplyst alle om at hun foretrekker analsex og at det var kjipt med vaginalt samleie da de skulle bli gravide. Barnet deres er baby nå, men han blir eldre. Internett er ubarmhjertig; det som ligger ute forblir der. Hadde døtrene mine funnet ut noe sånt om meg så tror jeg de hadde byttet navn og flyttet til en annen by langt unna🙈

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skruf skrev (39 minutter siden):

Ringmuskelen der bak blir slappere etterhvert ved hyppig anelsex, og det igjen kan virke inn på å holde igjen avføring, særlig hvis man er litt løs i magen.

Hver sin lyst, jeg dømmer ingen, men i min verden så synes jeg ikke sexlivet sitt bør være offentlig opplyst om når man har barn. Barn og ungdommer  for den minste ting og kan være utrolig stygge mot hverandre. Det er små barn, i Norge, som har tatt sitt eget liv pga mobbing

Skulle ønske at influencere hadde tenkt lengre enn hva nesa rekker når det kommer til hva de deler og bilder de legger ut av seg selv.

Barn kommer også i en alder der nesten alt ved foreldrene er flaut…uten at mor har opplyst alle om at hun foretrekker analsex og at det var kjipt med vaginalt samleie da de skulle bli gravide. Barnet deres er baby nå, men han blir eldre. Internett er ubarmhjertig; det som ligger ute forblir der. Hadde døtrene mine funnet ut noe sånt om meg så tror jeg de hadde byttet navn og flyttet til en annen by langt unna🙈

Helt enig med deg. Det er ikke alt som trenger å deles. Men noen er jo villige til å selge sjela si. Alt for at penger skal renne inn. 

Jeg klarer ikke å forstå at man er villig til å dele noe så privat til "hele verden"! Hadde jeg gjort det samme hadde jeg synes synd på mannen min. Men Ragnhild og andre som deler slikt tenker ikke. Men hvor gøy hadde det vært for min mann, som er sjef, å kommet på jobb å kollegaene/de ansatte hadde visst slike ting om han og oss? 

Og barna. Stakkars barn. Mine er i begynnelsen av tenårene nå. Tørr ikke tenke på hva det hadde gjort med de å få lese, høre om vårt sexliv på nettet. Og hva vennene dems hadde tenkt når de f.eks kom på besøk hit?! 

Glad jeg ikke er en så pengegrisk faen... 

  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Jeg liker veldig godt å følge med på Ragnhild. Det er mange gode tips ift hudpleie og sminke. Synes hun virker som en fornuftig mor og generelt et varmt og fint menneske. 

Men det er én ting jeg får fullstendig spunk av 😂 Nemlig hårbørsten hennes! Den flotte dama som alltid ser så velstelt ut. Huset ser alltid rent og pent ut... og så har hun den mest skittne hårbørsten jeg noen gang har sett 😂 Tyyykt lag med hår og støv😐

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...