Gå til innhold

RMABeauty, Ragnhild Grødal


tyren56

Anbefalte innlegg

melgu skrev (13 timer siden):

Hvor mener du hun burde sitte?

Som jeg sa, jeg er absolutt for å amme hvor og når man vil. Pumpe også selvfølgelig. Men å sitte å danse og veive rundt med pupp og pumpe er det hvertfall ikke mye klasse over. Trodde dama hadde stil. Dette er jo bare kleint og flaut - på hennes vegne. Som sagt, hadde jeg vært med en venninne gjeng ut, og ei hadde sitti slik så hadde jeg stusset på vedkommende. Å sende melken rundt og andre drikker av den er rett og slett 🤮 Aldri om jeg hadde drikki en venninnes melk. Æsj! Den er forbeholdt babyen. 

Endret av Bibbi_
  • Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 hour ago, Bibbi_ said:

Aldri om jeg hadde drikki en venninnes melk. Æsj! Den er forbeholdt babyen. 

De sitter jo ikke å "drikker" venninnen sin melk, de SMAKER. Hadde jeg fått det tilbudet, hadde jeg sagt ja, for why the hell not? 

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anon01 skrev (19 minutter siden):

De sitter jo ikke å "drikker" venninnen sin melk, de SMAKER. Hadde jeg fått det tilbudet, hadde jeg sagt ja, for why the hell not? 

Grøss

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (6 timer siden):

Som jeg sa, jeg er absolutt for å amme hvor og når man vil. Pumpe også selvfølgelig. Men å sitte å danse og veive rundt med pupp og pumpe er det hvertfall ikke mye klasse over. Trodde dama hadde stil. Dette er jo bare kleint og flaut - på hennes vegne. Som sagt, hadde jeg vært med en venninne gjeng ut, og ei hadde sitti slik så hadde jeg stusset på vedkommende. Å sende melken rundt og andre drikker av den er rett og slett 🤮 Aldri om jeg hadde drikki en venninnes melk. Æsj! Den er forbeholdt babyen. 

Mens kumelk, det går fint 💡💡tipper dette er gode og trygge venninner som har en god intern tone. For å svare på spm ditt tidligere, ja du er sær 🙃

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

melgu skrev (49 minutter siden):

Mens kumelk, det går fint 💡💡tipper dette er gode og trygge venninner som har en god intern tone. For å svare på spm ditt tidligere, ja du er sær 🙃

Jeg drikker ikke andre menneskers kroppsvæske. Da får jeg heller være sær 😄 Ikke danser jeg med puppen ute heller. Ingen av mine venninner heller, så vi er sikkert veldig spesielle.... eller...kanskje ikke...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun veldig operert? Har ikke fulgt med så lenge i influencer verden men begynte å få opp mye om henne i år da vi var gravide samtidig. Synes hun ser så ekstremt operert ut i ansiktet? Er det tilfellet? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AlexandriaK skrev (7 timer siden):

Er hun veldig operert? Har ikke fulgt med så lenge i influencer verden men begynte å få opp mye om henne i år da vi var gravide samtidig. Synes hun ser så ekstremt operert ut i ansiktet? Er det tilfellet? 

Jeg husker henne fra idol, og kjente henne ikke igjen da hun dukket opp i feeden min som beautyinfluencer. Du kan feks Google «Ragnhild Margrethe Andersen idol». 
Det er jo en trend blant mange beautyinfluencere med et også symmetrisk usminket ytre da.. Synes det er så synd at det er "normalt" med både fillers, Botox og andre inngrep i dag. 

Hun virker som hun er flink i jobben sin da, jeg synes hun lager kule reels som jeg får opp av og til på utforsk-siden min. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo 12 år siden hun var med i Idol og da var hun 20 år,  så kanskje ikke så rart at man forandrer seg eller sminker seg bedre/annerledes. I tillegg ser det ut som hun har gått ned ganske mye i vekt siden den gang og sånn sett fått mer markerte trekk i ansiktet. 

Har ikke hørt hun si noe om botox eller andre ting. Men liker profilen hennes :)

 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Bibbi_ skrev (På 19.11.2023 den 17.33):

Er jeg sær? Jeg synes dette liksom var litt på kanten... Jeg er for at man skal kunne amme hvor og når man vil. Men sitte ute å danse med brystpumpen påkoblet og deretter sende melkeflasken på rundgang?!  Greit hun må pumpe seg når hun absolutt må ut, men må man sitte slik? Hadde en venninne av meg gjort slik tror jeg faktisk jeg hadde stussa litt på dama. 

Screenshot_20231119_145944_Snapchat.jpg

Screenshot_20231119_145930_Snapchat.jpg

Ja, hvem bryr seg? Hvem skader det? Hva er provoserende ved det? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (41 minutter siden):

Ja, hvem bryr seg? Hvem skader det? Hva er provoserende ved det? 

Har jeg sagt det skader noen? Kan ikke se jeg har skrevet det noen steder. Men hvis du leste at noen var blitt skadet av det, så må jeg beklage, for jeg tror ingen blir skadet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (35 minutter siden):

Har jeg sagt det skader noen? Kan ikke se jeg har skrevet det noen steder. Men hvis du leste at noen var blitt skadet av det, så må jeg beklage, for jeg tror ingen blir skadet. 

Så bra! Da kan du kanskje svare på hva som er provoserende med det også da? Og hvis svaret på «Hvem bryr seg?» er deg, så lurer jeg på hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (1 time siden):

Så bra! Da kan du kanskje svare på hva som er provoserende med det også da? Og hvis svaret på «Hvem bryr seg?» er deg, så lurer jeg på hvorfor?

Provoserer og provoserer. Har vel aldri sagt at det provoserer. Men det fikk meg til å stille et spørsmål. For jeg synes det var rart og egentlig litt ekkelt og lite klasse over å sitte slik. Om jeg bryr meg. Vel, kan ikke si jeg bryr meg veldig, men bryr meg nok til at jeg stilte spørsmålet om det var normalt å sitte slik. Jeg og mine venninner har hvertfall såpass klasse at vi ikke sitter slik. 

Følger du Ragnhild på snap?

Og hvorfor bryr du deg om mine synspunkter og spørsmål? Ble du provosert av spørsmålet mitt ang oppførselen hennes? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (2 minutter siden):

Provoserer og provoserer. Har vel aldri sagt at det provoserer. Men det fikk meg til å stille et spørsmål. For jeg synes det var rart og egentlig litt ekkelt og lite klasse over å sitte slik. Om jeg bryr meg. Vel, kan ikke si jeg bryr meg veldig, men bryr meg nok til at jeg stilte spørsmålet om det var normalt å sitte slik. Jeg og mine venninner har hvertfall såpass klasse at vi ikke sitter slik. 

Følger du Ragnhild på snap?

Og hvorfor bryr du deg om mine synspunkter og spørsmål? Ble du provosert av spørsmålet mitt ang oppførselen hennes? 

Veldig spesielt å reagere på noe så naturlig som pumping av brystmelk. Synes det var langt innafor og så ut som en vennegjeng som var nære og lite selvhøytidelige.
 

Bryr meg? Jeg svarte på en post i et diskusjonsforum, tror det er det forumet er laget for. 
 

Jeg følger henne på snap ja. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om noe er irriterende så er det manglende merking av reklame hver gang hun har det pumpeutstyret i monitor (det er sponset).. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plantemas skrev (Akkurat nå):

Veldig spesielt å reagere på noe så naturlig som pumping av brystmelk. Synes det var langt innafor og så ut som en vennegjeng som var nære og lite selvhøytidelige.
 

Bryr meg? Jeg svarte på en post i et diskusjonsforum, tror det er det forumet er laget for. 
 

Jeg følger henne på snap ja. 

Det er naturlig å både pumpe og amme. Men å sitte å danse med puppen med pumpen hengende på er ikke normalt. Har aldri sett det før, og håper jeg aldri ser det igjen. Som sagt før så trodde jeg Ragnhild hadde mer klasse enn det der. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (1 minutt siden):

Om noe er irriterende så er det manglende merking av reklame hver gang hun har det pumpeutstyret i monitor (det er sponset).. 

Er til og med pumpen sponset?!! Si meg; kjøper ikke disse overbetalte influenserene noe selv?!! 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Bibbi_ said:

Er til og med pumpen sponset?!! Si meg; kjøper ikke disse overbetalte influenserene noe selv?!! 

Ja, hun fikk en svær pakke med diverse ammeutstyr (pumpe, flasker, bh etc) fra et kjent apotek.. 
 

Nei tror det er lite de betaler selv, og gjør de det er det ikke måte på hvor tydelig det markeres med «IKKE reklame/spons»😂 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bibbi_ skrev (1 time siden):

Som sagt før så trodde jeg Ragnhild hadde mer klasse enn det der. 

Klasse? Ja, det trodde jeg også.

Helt til jeg hørte G-punktet med henne som gjest. Der forteller hun svært så detaljert om hvor mye hun elsker analsex. Egen avføring i den sammenheng, + mye annet i kategorien som for de fleste andre er privat. 

Dette er åpenbart ting hun mener det norske folk må å vite om henne og mannen. Er så viktig å være åpen!

Pupp og pumping er ingenting🤣

Så nei, hun har ikke mye klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finlay skrev (38 minutter siden):

Klasse? Ja, det trodde jeg også.

Helt til jeg hørte G-punktet med henne som gjest. Der forteller hun svært så detaljert om hvor mye hun elsker analsex. Egen avføring i den sammenheng, + mye annet i kategorien som for de fleste andre er privat. 

Dette er åpenbart ting hun mener det norske folk må å vite om henne og mannen. Er så viktig å være åpen!

Pupp og pumping er ingenting🤣

Så nei, hun har ikke mye klasse.

Det med analsex har hun snakket mye om i podkasten Beautybloggerne også. Jeg kan ikke forstå at mannen hennes syns det er greit at hun snakker så åpent om sexlivet deres offentlig. 

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apekatten skrev (13 minutter siden):

Det med analsex har hun snakket mye om i podkasten Beautybloggerne også. Jeg kan ikke forstå at mannen hennes syns det er greit at hun snakker så åpent om sexlivet deres offentlig. 

Kan heller ikke forstå at hun vil utlevere sexlivet så detaljert🤷‍♀️

Ellers er hun jo en skjønn dame på mange måter, og det er jo flott at hun er åpen om f.eks plagene hun har hatt i etterkant av fødsel. Åpenhet rundt slike ting har jo en misjon, det er viktig og bra.

Mens detaljerte beskrivelser rundt hva hun og mannen gjør i sengen er det da vitterlig ingen som har nytte av.

Det er bare flaut:flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...