Gå til innhold

Utebryllup i varmen. Gjestene vil skifte. Vi ønsker finklær


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere er helt klart urimelige. Har folk holdt ut vielse og middag i finstasen i 30 grader, ja da er det helt greit å skfite til noe lettere etterpå. Folk kommer ikke til å dukke opp i treningsshorts og bikini uansett. Ville heller hatt en kjekk fest med komfortable gjester og god stemning, enn en fest der folk var uvel pga varmen og gikk tidlig. Jeg har vært i bryllup der alle gikk tidlig fordi det var for varmt, ikke kjekt for brudeparet når 60% av gjestene var gått før de skulle sendes avgårde på bryllupsnatten. 

Anonymkode: 80416...275

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meldes om norsk hetebølge til helgen. Slakk litt på krava! Jeg hadde droppet å dra om jeg ikke kunne kledd meg slik at det ble levelig

Anonymkode: ed610...a09

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er hetebølge, dere skal ha utebryllup, gjestene ber om å få kle seg i noe lettere utover kvelden, men blir sendt på handletur av bruden (og brudgommen?) dagen før bryllupet. Her har dere muligheten til å gjøre det trivelig og behagelig for gjestene, men nå risikerer dere at det er dette folk primært kommer til å huske (og som blir snakkisen blant gjestene) fra bryllupet deres. Vis heller gjestene tillit, det er ingen som kommer til å stille i joggeshorts og slitt t-skjorte uansett.

 

Anonymkode: debd2...2a3

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jævlig urimelig! Jeg hadde faktisk easy droppa å komme hvis det ikke hadde blitt tatt hensyn til mtp varme. Jeg er gravid og, ganske over halveis, og kroppen min regulerer ikke temperaturen selv. Og blir skikkelig DÅRLIG av ekstrem varmen som er nå. Så da hadde jeg droppet faktisk å dukke opp, kostnader av mat eller ei. Gave hadde du heller ikke fått, sorry. Senk på krava, ellers kan dere risikere å tape mye mat, penger og ja. Gjester:)! 

Anonymkode: 400f7...ebe

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke stilt i bryllup i shorts uansett. Hadde stilt i lys dress. Selvsagt kasta jakka ganske fort i 30 grader 😅 Er generelt ikke fan av kortermet skjorte til dress, men i morgen hadde jeg nok gått for lys dressbukse med kortermet hvit dresskjorte. 

Anonymkode: 7d878...0ea

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kreve hva du vil. Men hva vil være hyggeligst, tror du? Folk som sliter med varmen fordi de må ha på seg klær som er for varme for temperaturen vi har nå eller folk som kan kle seg mer avslappet og kose seg mer? 

Det kan være noen ikke kommer, evt velger å gå tidlig, pga dette, og det vil legge en dempe på stemningen.

Men for all del, hvis bekledningen er viktigst så må du bare kjøre på.

Anonymkode: ca67b...d71

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De kan jo bare dra hjem tidlig hvis det blir for ubehagelig, det er nok bedre for TS enn at gjestene koser seg...

Anonymkode: ace2e...c28

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid undret meg over dresskoder jeg, jeg er fan av uformelle selskap der alle velger selv hva man har på seg. Jeg hadde ikke spurt brudeparet om lov til å skifte jeg altså, men bare gjort det. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss det er det mest ego jeg har sett her inne.

Anonymkode: 16e70...bfd

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg godtar ikke noe annet enn bunad eller gallaantrekk i bryllup. Eventuelt lindress i sommerbryllup, men da bare med tilhørende stråhatt, og med en slik nedskalering i kleskode må jo også menyen og hele regien for dagen endres. Polonesen utgår, for å si det slik. 

Anonymkode: 76917...914

  • Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har ikke satt dresskode en gang, folk kler seg jo fint i bryllup uansett. 

Anonymkode: 54832...3cf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er ganske spesielt at dere lar gjestene lide bare for at de skal se fine ut. Hva er egentlig viktigst, hvordan gjestene ser ut eller at alle har det bra?  Kan love deg at det blir dårlig stemning utover kvelden. Håper dere er forberedt og vet hva dere gjør ved heteslag. 

Anonymkode: 98e68...0f5

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Obvious trolletråd er obvious. 

Anonymkode: 23963...431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Venter på at det kommer en "halvparten av gjestene gikk"-tråd i morgen kveld. 

Anonymkode: d6bee...d73

  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde ikke falt meg inn å spørre om å få skifte. 

.. Jeg hadde bare gjort det! Det gjør nok de som ikke har spurt 😄

Anonymkode: ecd3b...ad1

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

19 minutter siden, AnonymBruker said:

Venter på at det kommer en "halvparten av gjestene gikk"-tråd i morgen kveld. 

Anonymkode: d6bee...d73

Folk bare forsvant!? Dette var drømmebryllupet vårt, vi måtte selge bilen for å dekke kostnadene. Jeg bare gråter og gråter. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 23963...431

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Folk bare forsvant!? Dette var drømmebryllupet vårt, vi måtte selge bilen for å dekke kostnadene. Jeg bare gråter og gråter. Hva tenker dere? 

Anonymkode: 23963...431

 

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Obvious trolletråd er obvious. 

Anonymkode: 23963...431

Ja vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp av bridezilla det er tropevarme

Anonymkode: 6a47c...20e

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gått veeldig tidlig hjem fra deres bryllup! Så utrolig latterlig av dere! 

Selvfølgelig må folk få kle seg etter vær og temperatur. Det viktigste er vel at de trives og koser seg på festen, eller? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...