AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #21 Del Skrevet 8. juni 2023 Hos bestemoren til mannen min. Hun vet jeg ikke spiser kjøtt og jeg spurte om jeg skulle ta med noe til meg. Neida, det trengte jeg ikke, for hun skulle ordne middag til meg også. Det ble servert kjøttgryte med poteter ved siden av, hvor jeg da kunne spise potetene. Og det egne hun hadde ordnet til meg å ha til var oppskåret paprika, agurk og salatblader.. Middagen sin det.. Anonymkode: d4325...f43 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #22 Del Skrevet 8. juni 2023 Hvert år i familiebesøket til tantebarna mine - grandis og wiener🤢🤢🤢 Anonymkode: 169d7...137 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #23 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg og mor til det andre barnet glemte at en av gjestene i barnebursdagen til barna våre ikke spiser svin, Vi hadde pølser til bursdagen og gelegodis utover bordene. Jeg fikk det ikke med meg en gang før etter barna hadde spist. Tilbøy meg å dra på butikken og kjøpe hva enn han hadde lyst på, men han takket høfflig nei. Han hadde vl kanskje spist pølsebrød med potetsalat på. /dårlig samvittighet Anonymkode: 0ddf9...8d6 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #24 Del Skrevet 8. juni 2023 Var invitert på middag. Hadde kjørt mange timer og var god og sultne da vi kom. Men vertene hadde århundrets fyllesyke, så middagen besto av ingenting. De gjorde heller ingen mine til å nevne noe om mat, det var ganske absurd. 😅 Anonymkode: 8160c...7c2 24 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #25 Del Skrevet 8. juni 2023 Ikke selskap eller familie eller noe,men ble litt skuffet på kurs med jobben en gang. Noen kurs har flotte varme lunsjer, andre kanskje bare en baguette,men et sted jeg var på kurs ble det servert brødskiver! På bordet stod det smør,salami,ost og syltetøy. Dette var på et sted som var kjent for å ha god mat,så må innrømme at jeg forventet noe annet enn brødskiver! 😄 Anonymkode: 9d6a1...40f 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #26 Del Skrevet 8. juni 2023 Julemiddag: Salte medisterkaker, dårlig stekt ribbe, ingen tyttebærsyltetøy, harde poteter, bare surkål som tilbehør (som jeg hater), stusslig sjy. Desserten var ferdig sjokoladepudding rett fra pappkartongen og pulverkaffe. Aldri vært borti maken - heldigvis. Anonymkode: 6446f...721 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #27 Del Skrevet 8. juni 2023 Fikk loff med banan i dåp 😆 Hele spiralloffer og hele bananer stod på et bord. Måtte skjære opp og fikse selv. Til kaker var det laget en Toro brownie og så hadde de satt frem vaffeljern-og røre så vi kunne fikse selv. (Nei, ikke dårlig råd, bare gjerrige) Anonymkode: c238f...a5c 25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #28 Del Skrevet 8. juni 2023 Ble invitert på middag hos tanta mi i fjor. Vi skulle grille. Grillmaten besto av grillpølser, lomper og rå løk. Til og med barna var skuffet 😅 Anonymkode: 0e576...3db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #29 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg vet ikke om det teller, men jeg hadde baby med allergi og jeg måtte unngå allergenet også siden jeg ammet. Dette visste slektningen godt om, men i selskapet var allergenet i all mat utenom en bladsalat. Så det var alt jeg kunne spise, og det var mange timers selskap. Med ammehunger attpåtil. Ellers syntes jeg også det var ganske kjipt den gangen barnet var større, og vi var i selskap der maten ble laget og servert av lokalet vi var på, men slektningen hadde ikke gitt beskjed om allergien til kjøkkenet. Så det var omtrent ingenting allergivennlig, og hvertfall ikke noe et barn kunne tenke seg å spise. Anonymkode: ab589...86f Her må vi holde oss unna egg siden babyen er allergisk. Jeg tar med egen mat til oss når vi er invitert i selskap. Anonymkode: f9e0a...f5b 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #30 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Poteter og ihjelkokte grønnsaker Anonymkode: ee88d...b7b Kjempemåltid. Anonymkode: c9273...e10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 8. juni 2023 #31 Del Skrevet 8. juni 2023 Lapskaus i 60 års lag… 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tipaa Skrevet 8. juni 2023 #32 Del Skrevet 8. juni 2023 Mye rart å lese her ja😂 men jeg syns nå stroganoffen fra Toro er ganske grei jeg da😂 og god hjemmelaget lapskaus er jo kjempegodt! 36 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #33 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Her må vi holde oss unna egg siden babyen er allergisk. Jeg tar med egen mat til oss når vi er invitert i selskap. Anonymkode: f9e0a...f5b Jeg gjorde som sagt det etter den første gangen. Men det er ganske trist for en liten en å spise matpakke når en enkel beskjed hadde fikset det. Anonymkode: ab589...86f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amossa Skrevet 8. juni 2023 #34 Del Skrevet 8. juni 2023 Tipaa skrev (33 minutter siden): Mye rart å lese her ja😂 men jeg syns nå stroganoffen fra Toro er ganske grei jeg da😂 og god hjemmelaget lapskaus er jo kjempegodt! Jeg liker fiskeboller i hvit saus, men må si at jeg ble skuffet da jeg fikk det servert i en konfirmasjon. Det var konfirmantens yndlingsrett, hørte jeg. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #35 Del Skrevet 8. juni 2023 Oi.. Vurderer å avlyse dåpen vår nå.. Skjønner jo at dåpen vår kan bli en snakkis på kvinneguiden i ettertid.. Gjestene vet ikke at jeg går i behandling hos angst og ocd-teamet på dps pga fødselsdepresjon og at pølse I brød og toro brownies er alt vi klarer å håndtere akkurat nå.. Far som går hjemme med oss har nok med å håndtere baby, barna vi har fra før, huset og meg som trenger mye støtte. Jeg fungerer godt sosialt så det er ikke så mange som vet hvor ille ting er, men vi gjør så godt vi kan med det vi makter og hadde egentlig gledet oss til å invitere til et lavterskel-selskap.. Anonymkode: 78cce...816 9 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. juni 2023 #36 Del Skrevet 8. juni 2023 Vasslig tomatsuppe uten krydder og salt. I England. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 8. juni 2023 #37 Del Skrevet 8. juni 2023 Rødstrupa skrev (43 minutter siden): Lapskaus i 60 års lag… Lapskaus er godt og tradisjonsmat på landet 42 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #38 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Oi.. Vurderer å avlyse dåpen vår nå.. Skjønner jo at dåpen vår kan bli en snakkis på kvinneguiden i ettertid.. Gjestene vet ikke at jeg går i behandling hos angst og ocd-teamet på dps pga fødselsdepresjon og at pølse I brød og toro brownies er alt vi klarer å håndtere akkurat nå.. Far som går hjemme med oss har nok med å håndtere baby, barna vi har fra før, huset og meg som trenger mye støtte. Jeg fungerer godt sosialt så det er ikke så mange som vet hvor ille ting er, men vi gjør så godt vi kan med det vi makter og hadde egentlig gledet oss til å invitere til et lavterskel-selskap.. Anonymkode: 78cce...816 Vanlige folk klarer fint å deale med sånt altså, og ingen er så ondsinnede som de virker som her. Tror folk bare får utløp fra deres egne usosiale liv her. Helt tydelig man utagerer for et eller annet når man klager så fælt på ting man burde sette pris på. ingen bryr seg om Maten, bare slapp av Anonymkode: aed0b...413 28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #39 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vanlige folk klarer fint å deale med sånt altså, og ingen er så ondsinnede som de virker som her. Tror folk bare får utløp fra deres egne usosiale liv her. Helt tydelig man utagerer for et eller annet når man klager så fælt på ting man burde sette pris på. ingen bryr seg om Maten, bare slapp av Anonymkode: aed0b...413 Håper det.. Takk for svar 💕 Anonymkode: 78cce...816 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 Populært innlegg #40 Del Skrevet 8. juni 2023 Denne tråden var morsom men endte opp så teit.. alltid noen som krenkes. Man må ikke ha dåp når ungen er baby, kan faktisk døpe et barn når det blir litt større også.. Og ja det blir en snakkis hvis man serverer pølser med brød i dåp, det er bare dumt å si at det ikke blir det. Anonymkode: 61b24...0e1 49 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå